Tiedä sitten onko sillä huovalla suurtakaan merkitystä.
En ole bemissä kokeillut, mutta meillä on kaksi 1.6crdi kiaa, joista toisessa on vielä paksumpi huopa konepellissä kuin bemmis ja toisessa ei mitään.
Ei niistä oikein kuule sisälle tai ulos suurempaa eroa.
Bemarista kun sen vuoratun muovikopan poistaa venttiilikopan päältä, niin sitten kyllä kuulee dramaattisen eron, kun alkaa kuulostamaan jo puimakoneelta.
E90/e91/e92/e93 kysymyksiä ja vastauksia XI
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by Silmaauki View PostTähän mennessä kaikilla on tuo paikallaan. Paitsi mulla.
Mitäs tarkoitat tuolla melkoisen suotavalla juuri suoraruiskuisssa?
Leave a comment:
-
Tähän mennessä kaikilla on tuo paikallaan. Paitsi mulla.
Originally posted by Cunttory View PostKaikissa löytyy huopa ja melkoisen suotavaa pitääkkin ainakin suoraruiskuissa. Yksi syy voi olla pois ottamisessa että huopa kutistuu aika voimakkaasti, jos pääsee kastumaan.
Sitten alkaa repsottamisongelmat ja jos huopa saumasta aukeaa, sisältä tulee sellasta hilsettä joka paskoo joka kohdan.
Originally posted by Zeta View PostMaalauksessa kun otetaan pois niin saattaa unohtua tai jopa hajota irroitettaessa ja jää sitten laittamatta takaisin.
Aarteen hankintalistalla tuo on jo ollut hetken aikaa. Pulkkaan sitä en hanki.
Leave a comment:
-
Originally posted by Silmaauki View PostSen mukaan mitä olen realoem:stä katsonut niin tässä sarjassa pitäisi olla konepellin alapuolella eriste, ainakin näissä mun omissa. Näissä mun kahdessa yksilössä ei sitä ole enkä ole juuri koskaan missään kuvissa sitä nähnyt. Onko täällä joku, jolla se on konepellin alaosassa kiinni?
Onkos tässä jokin syy miksi se ehkä olisi useimmista otettu irti tai kenties hajonnut?
Leave a comment:
-
Maalauksessa kun otetaan pois niin saattaa unohtua tai jopa hajota irroitettaessa ja jää sitten laittamatta takaisin.
Leave a comment:
-
Kaikissa löytyy huopa ja melkoisen suotavaa pitääkkin ainakin suoraruiskuissa. Yksi syy voi olla pois ottamisessa että huopa kutistuu aika voimakkaasti, jos pääsee kastumaan.
Sitten alkaa repsottamisongelmat ja jos huopa saumasta aukeaa, sisältä tulee sellasta hilsettä joka paskoo joka kohdan.
Leave a comment:
-
Originally posted by Silmaauki View PostSen mukaan mitä olen realoem:stä katsonut niin tässä sarjassa pitäisi olla konepellin alapuolella eriste, ainakin näissä mun omissa. Näissä mun kahdessa yksilössä ei sitä ole enkä ole juuri koskaan missään kuvissa sitä nähnyt. Onko täällä joku, jolla se on konepellin alaosassa kiinni?
Onkos tässä jokin syy miksi se ehkä olisi useimmista otettu irti tai kenties hajonnut?
Ja kun on "kiinni" vaan pikku sivuläpillä konepellin aukoissa niin en ihmettele että niitä revitään pois kun alkaa pahastikin roikkumaan.
Leave a comment:
-
Sellainen tuntuma myös jäänyt että E39:iin verrattu tuo E92 eriste on pienempi ja kevyempää tekoa. E39 konepeltihän ei kolise sulkiessä mitenkään, E92 pelti taas "soi" jos sitä koputtelee. Varmaan alumiinia E92:ssa?
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Sen mukaan mitä olen realoem:stä katsonut niin tässä sarjassa pitäisi olla konepellin alapuolella eriste, ainakin näissä mun omissa. Näissä mun kahdessa yksilössä ei sitä ole enkä ole juuri koskaan missään kuvissa sitä nähnyt. Onko täällä joku, jolla se on konepellin alaosassa kiinni?
Leave a comment:
-
Originally posted by Silmaauki View PostOletko etsinyt newtis:stä? Ainakin muita momentteja sieltä löytyy.
https://www.btcf.fi/forum/showthread...ghlight=Newtis
Leave a comment:
-
Oletko etsinyt newtis:stä? Ainakin muita momentteja sieltä löytyy.
Leave a comment:
Leave a comment: