Originally posted by k3kvuori
View Post
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jännä homma. Onkohan ne lisävaruste
Itellä tosiaan muovissa on syvennykset eli pala muovia irti ja siihen saisi valon. Pitää ilmeisesti irrotella muovit ja kattoa löytyykö sähköt niiden takaa. Onko tuo lamppu/polttimo samankaltainen kuin esim. peräkontin valoissa??
F15 30d ///M-SPORT
Ex.
F10 530xda ///M-SPORT, Audi A7 3.0tdiq S-line, F11 530xda///M-SPORT x4, F11 520da ///M-SPORT , E61 530da ///M-SPORT, E61 525da ///M-SPORT , E91 320d ///M-SPORT
-
Valopaketti on pitänyt valita lisävarustelistalta, jotta jalkatilassa on valot. Sisältää myös muita valoja.
Ulko- ja sisävalopaketti
Sisältää edessä: lukuvalot/meikkipeilin valot (vakio 6-sylinterisissä), valaistu oven kahvan
alue ja jalkatila, poistumisvalo. Takana: lukuvalot ja ambience valo (vakio 6-
sylinterisissä), valaistu oven kahvan alue.E90 320d M-Sport ´06
Comment
-
Pystyisiköhän koodaamaan mittaristoon jäähdytysnesteen lämpötilan näkyviin vaikkapa kulutus/range-tietojen yhteyteen?BRCF #12 - E36 325 -91
Comment
-
Joo ei löytynyt sitten e90:stä tunkkia.
Ajattelin että sellainen olisi kontissa ollut vaikkei vararengasta olekaan. Aina oppii jotain uutta.
Comment
-
hyötyä? / K&N Apollo Closed Intake System (CIS) / E90
Moi
onkohan iloa:
K&N Apollo Closed Intake System (CIS)
ks.
nyt.n.270hp 580nm muttei riskillä viitsis pilata OEM ilmansaantia....
vaiko ennemmin OEM raitisilmasuodatin?
Lukenut sen verran ettei K&N korvaussuodattimilla ainakaan ihmeempää
virkaa verratessa OEM suodattimeen.
t.kaiLast edited by paapaa; 04-03-2011, 15:14.
Comment
-
Eiköhän noista CAI/CIS-systeemeistä ole eniten iloa koventuneiden imuäänien suhteen, teholisäys on varmaan vain persauksissa. :thinkOriginally posted by paapaa View Postonkohan iloa:
Mikäs e9x sulla on 270hv/580nm?
edit: niin tietysti 330d varmaankin on.
Comment
-
325D joka ei paljoa eroa 330D:stä...nyt vastassa liian pienet suuttimet, jos olisi 330D niin pääsisi pikkasen parempii lukemiin nykyisillä muutoksilla :/Originally posted by Zeta View PostEiköhän noista CAI/CIS-systeemeistä ole eniten iloa koventuneiden imuäänien suhteen, teholisäys on varmaan vain persauksissa. :think
Mikäs e9x sulla on 270hv/580nm?
edit: niin tietysti 330d varmaankin on.
ja kiitos CAI/CIS infosta...tuollainen mutu käsitys ollut asiasta...toisaalta halua tehonalennusta siitä hyvästä että saa imuääniä lisää
Comment
-
Aika hyvät tehot on revitty 325d... yleensä ohjelmointipajat mainostavat tehoja välillä 235-245hv. Mahtaa sitäpaitsi mukava tuollainen 580nm vääntö...bensavehkeessä kun on vain 250nm.Originally posted by paapaa View Post325D joka ei paljoa eroa 330D:stä...nyt vastassa liian pienet suuttimet, jos olisi 330D niin pääsisi pikkasen parempii lukemiin nykyisillä muutoksilla :/
Comment
-
Originally posted by Zeta View PostAika hyvät tehot on revitty 325d... yleensä ohjelmointipajat mainostavat tehoja välillä 235-245hv. Mahtaa sitäpaitsi mukava tuollainen 580nm vääntö...bensavehkeessä kun on vain 250nm.
kyllä pelkällä ohjelmalla karalalla otettiin juuri tuo mainitsemasi määrä tehoja.
kun dpf/katti korvattu suoralla putkella niin sitten saatiin pikkasen paremmat
lukemat (maksimit nykyisillä suuttimella) turbo kuulemma olisi vielä jaksanut noin.300hv pintaan asti, mutta suuttimet ny pullonkaula.
kyllä vääntö on hyvä, harmi että kaikkeen tottuu
Comment
-
Olipa mukava kuulla toi, kun oma 325 bensa tuntuu niin mopolta ja polttelisOriginally posted by paapaa View Postkyllä vääntö on hyvä, harmi että kaikkeen tottuu
vaihtaa tehokkaampaan.. mutta sitten varmaan olisi vuoden päästä sama tilanne taas
Varmaan fiksumpi säästää rahat talon remontointiin jatkaa nykyisellä
Comment
-
Menee väliraha aika suureksi, jos meinaat bensa e9x pysyä. 330i ei tuo paljoa lisää potkua verrattuna 325i ja olisi laitettava 335i jos selkeästi tehokkaampaan haluaisit siirtyä. Käytännössä siis yli puolet autosi arvosta tarvitsisi laittaa paalua lisää, on sitten makuasia kannattaako se....Originally posted by PekkaM View PostOlipa mukava kuulla toi, kun oma 325 bensa tuntuu niin mopolta ja polttelis
vaihtaa tehokkaampaan..
Comment
-
millä moottorinlämmöt näkyviin ?
tiedän siis salavalikot kyllä mutta en pääse kuin toiseen salavalikkoon.
eli miten pääsee business navilla moottorinlämpövalikoihin ?
tolla professionalin ohjeilla en ole päässytBMW 330e f30
Tesla MYP
Ford Sierra Cosworth 4x4
Tunturi Pappa -78
Comment
Comment