Originally posted by Cyan
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E90 / E91 / E92 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Skoda Octavia & Yamaha FZS 600 -02
Ex. E91 330d -07
-
-
Originally posted by pav View PostSulla on omassasi vissiin Bi-Xenon valot, joissa linssi nousee xenonin edestä kun laittaa pitkät päälle. Isälläsi on pelkät Xenon valot, jotka ovat vain lähivalot. H7:t sinulla sisemmissä on vain väläytystä varten.
?
Autoni on tosin -05 mutta siinä on kaksoisksenonit kurvitoiminnolla ja pitkien kanssa palaa kaikki neljä lamppua kerralla.
Valoja viiksestä väläyttäessä vain sisemmät H7:t välähtää, kaksoisksenonien pysyessä edelleen lähivaloasennossa.
Eikö kellään ole edelleenkään ollu ongelmia automaatin toimimattoman kepin kanssa?
Ledit pimeänä, manuaali ja sporttiasento ei toimi.Musta E90 330 xda -05 kaikilla mausteilla, Powered by Karala
Läppäleikkaukset, puslanvaihdot, jarrulevysorvaukset, jyrsin- yms. koneistushommat ja muuta teknistä vertaistukea E90:iin Nivalan seudulla: 0405113911
Comment
-
-
Originally posted by Casull View PostNyt oon vahvasti erimieltä.
Autoni on tosin -05 mutta siinä on kaksoisksenonit kurvitoiminnolla ja pitkien kanssa palaa kaikki neljä lamppua kerralla.
Valoja viiksestä väläyttäessä vain sisemmät H7:t välähtää, kaksoisksenonien pysyessä edelleen lähivaloasennossa.Muitten kokemuksi?
Parkkitutkakin alkoi pelittämään paremmin kun rassasi liittimiä, tiedä vaikuttaako kuivempi sää kun ei kertaakaan ole piipannut ylimääräistä.
Ja sitten se mystinen vika mikä on vaivanut tätä yksilöä. Elikkä lähes joka kerta kun oven aukaisee lukituksesta, joko napilla taikka lukosta vääntämällä, niin vänkärin peili hakee aina uuden paikan. On kokeiltu kahdella eri avaimella ja samaa se tekee. Alkuvaiheessa se teki vielä semmoista että ilmastoinnin paneelissa meni kaikki säädöt ihan miten sattuu ja kuskin peili meni uusiin säätöihin. Voisiko vaikuttaa jos peili on joskus vaihdettu kolarin seurauksena, vaatiiko ne ohjelmointia? Meillä on nyt kahdessa autossa ollut samaa vikaa ja kukaan ei osaa sanoa missä vikaa, kolmessa eri merkkiliikkeessä olen käynnyt kyselemässä ja jokainen ehdottaa eri vikaa. Luulisi että kohtalontovereita on kun meilläkin on kahdessa autossa ollut samaa, kumpikin siis vm -07 touring. Jos tuosta nyt jotain selvää sai.NYX: Auris sekä Giant ja Scott "sähkömaasturit"
EX: F20 M-Sport
Mondeo
E91 320D -07 AjTech power
E34 M5 Tipu
Muutama japsirottelo
Comment
-
-
Originally posted by Casull View PostNyt oon vahvasti erimieltä.
Autoni on tosin -05 mutta siinä on kaksoisksenonit kurvitoiminnolla ja pitkien kanssa palaa kaikki neljä lamppua kerralla.
Valoja viiksestä väläyttäessä vain sisemmät H7:t välähtää, kaksoisksenonien pysyessä edelleen lähivaloasennossa.
Eikö kellään ole edelleenkään ollu ongelmia automaatin toimimattoman kepin kanssa?
Ledit pimeänä, manuaali ja sporttiasento ei toimi.
Bi-Xenon valossa on linssi joka ohjautuu tuon keilan edestä pitkillä, jolloin keila muuttuu. Tavan Xenoneissa tuo projektori vähän nousee ylemmäksi ja samalla syttyy H7:t tuosta sisemmistä valoista. Näin olen ainakin ymmärtänyt itse. Olisikohan tuo vuosiluku ollut 2006 jolloin tuo muutos tuli?
Comment
-
-
Originally posted by Routa View PostNo jopas, elikkä pelittääköhän minulla sitten nuo oikein.Muitten kokemuksi?
Parkkitutkakin alkoi pelittämään paremmin kun rassasi liittimiä, tiedä vaikuttaako kuivempi sää kun ei kertaakaan ole piipannut ylimääräistä.
Ja sitten se mystinen vika mikä on vaivanut tätä yksilöä. Elikkä lähes joka kerta kun oven aukaisee lukituksesta, joko napilla taikka lukosta vääntämällä, niin vänkärin peili hakee aina uuden paikan. On kokeiltu kahdella eri avaimella ja samaa se tekee. Alkuvaiheessa se teki vielä semmoista että ilmastoinnin paneelissa meni kaikki säädöt ihan miten sattuu ja kuskin peili meni uusiin säätöihin. Voisiko vaikuttaa jos peili on joskus vaihdettu kolarin seurauksena, vaatiiko ne ohjelmointia? Meillä on nyt kahdessa autossa ollut samaa vikaa ja kukaan ei osaa sanoa missä vikaa, kolmessa eri merkkiliikkeessä olen käynnyt kyselemässä ja jokainen ehdottaa eri vikaa. Luulisi että kohtalontovereita on kun meilläkin on kahdessa autossa ollut samaa, kumpikin siis vm -07 touring. Jos tuosta nyt jotain selvää sai.F31 320xDA
M-B Sprinter 319
Ex: E82 135i, E91LCI 330xd, VW T5 2.5TDI 4Motion, X1 Xdrive20D, Citröen Ax 1.1i
Comment
-
-
Originally posted by Casull View PostNyt oon vahvasti erimieltä.
Autoni on tosin -05 mutta siinä on kaksoisksenonit kurvitoiminnolla ja pitkien kanssa palaa kaikki neljä lamppua kerralla.
Valoja viiksestä väläyttäessä vain sisemmät H7:t välähtää, kaksoisksenonien pysyessä edelleen lähivaloasennossa.
Eikö kellään ole edelleenkään ollu ongelmia automaatin toimimattoman kepin kanssa?
Ledit pimeänä, manuaali ja sporttiasento ei toimi.
Tähän tämä ei varsinaisesti liity, mutta oma katiska (E90) rupesi rykimään ja pätkimään pahasti ajossa, auto tärskyytti ja mittarit hakkasivat nollatappiin. Rupesi sitten sammumaan paikallaan, lopuksi vauhdissakin ja bensaa alkoi mennä sellaiset 20l/100km. Oli merkkihuollossa "iltaprojektina" eivätkä siellä olleet törmänneen vastaavaan keikkaan ainakaan E90:n tapauksessa. Noh, puolien maadoituspiuhan mutteri oli auki.
E92 335iA -08
---
ex E34 540iA -93
ex E90 325iA -05
ex E39 530iA -00
ex Toyota Avensis
ex 4x Toyota Corolla (-83 -> -03)
Comment
-
-
Mistäköhän johtuu et yhtäkkiä avain alkoi toimimaan niin että kun painaa kerran avausnappia niin aukeaa vain kuskin ovi ja toisella kertaa loput. mistä noita voi säädellä kun ei ole sitä iiii-triveäkään ja auto on alkupään 320dOlleita ja menneitä
1XE21 2xE30 4xE46 1xE90 3xE91 1xE60 1xE70 1xE71(RIP)
Tällähetkellä perseenalla mersu odotellessa että BMW osaa tehdä jotain muuta kuin 2010 luvulla
Comment
-
-
Originally posted by J-Boy View PostKatopa autosta onko käytössä sellainen asetus, että kun avaa ovet tietyllä avaimella, niin viime kerran asetukset (ilmastointi, peilit, radiokanavat) menee samaan kuin viimeksi lähtiessä. Ainakin iDrivellisessä pystyy ihan sieltä settingeistä säätämään. Tosin tää on vaan se helpoin ensiksi vastaus, että aika kujalla ovat merkkiliikkeessä, jos tää on syynä. Eli auto siis tunnistaa avaimen, mitä sille tarjoaa ja säädöt sen avaimen mukaan.NYX: Auris sekä Giant ja Scott "sähkömaasturit"
EX: F20 M-Sport
Mondeo
E91 320D -07 AjTech power
E34 M5 Tipu
Muutama japsirottelo
Comment
-
-
Originally posted by Routa View PostEi tosiaan ole tuota iDriveä, mistähän niitä säätöjä sitten pystyy muuttamaan? Radion säädöt pysyy kohdillaan ihan hyvin, elikkä bassot sun muut systeemit, ne olen tarkistanut moneen kertaa. Tässä hetki sitten taas kokeilin tuota hommaa kun lähdin ajamaan niin vänkärin peili taas otti uutta asentoa, mutta muuten kaikki säädöt on kohdillaan. Kuskin peili pysyy aina paikallaan ja pari päivää on pelannu tuo ilmastointikin hyvin, eli ei ole säätynyt itsekseen mihinkään. Jos sitä huomenna koittasi taas ropeltaa.Tällä hetkellä: i3 120Ah Sport, Polestar 2 Long Range Dual Motor
Comment
-
-
Originally posted by kooma View PostMielenkiinnosta googlasin kyseistä ongelmaa, jollain jenkillä kun oli samanmoista niin liittyi siihen että kun laittaa pakin päälle niin peili muuttaa asentoa ja sitten jos siinä peilin moottorissa on häikkää se ei osaa tuoda sitä oikeaan paikkaan takaisin. Eli onkohan sulla ollut pakki päällä ja jos on niin testaa että jätät sen valitsimen että kumpaa peiliä säädetään hanttarin puolelle koska silloin tuo pakkisäätö pitäisi olla pois toiminnasta.
Olen kokeillut jo tuota hommaa ja samaa tekee. Kun tosiaan löytyy tuo ominaisuus että pakittaessa kääntyy ala-asentoon. Mutta kokeilempa vielä jos se siittä asettuisi kun laittaa valitsinnapin sille vänkärin puolelle.NYX: Auris sekä Giant ja Scott "sähkömaasturit"
EX: F20 M-Sport
Mondeo
E91 320D -07 AjTech power
E34 M5 Tipu
Muutama japsirottelo
Comment
-
-
Hpfp
Löytyykö kokemuksia auton takuuajan umpeutumisen jälkeen hajonneista korkeapainebensapumpuista? Ko. pumpullehan ilmeisesti tehtiin takaisinkutsu (http://www.autoliitto.fi/@Bin/429703...0_30122010.pdf), mutta oletteko saaneet uutta pumppua tilalle ilman suurempia vääntöjä BMW:n piikkiin vaikka pumppu olisi jo kertaalleen vaihdettu? USA:ssahan BMW on kernaasti myöntänyt kyseiselle osalle 10 vuoden / 120k mailin takuun, mutta sama ei päde Eurooppaan.
Nyt mitä todennäköisimmin kolmas pumppu tulossa enkä ajatellut maksaa siitä pennin hyrrää.Last edited by oscar; 24-07-2011, 09:42.135i
Comment
-
-
Originally posted by oscar View PostLöytyykö kokemuksia auton takuuajan umpeutumisen jälkeen hajonneista korkeapainebensapumpuista? Ko. pumpullehan ilmeisesti tehtiin takaisinkutsu (http://www.autoliitto.fi/@Bin/429703...0_30122010.pdf), mutta oletteko saaneet uutta pumppua tilalle ilman suurempia vääntöjä BMW:n piikkiin vaikka pumppu olisi jo kertaalleen vaihdettu? USA:ssahan BMW on kernaasti myöntänyt kyseiselle osalle 10 vuoden / 120k mailin takuun, mutta sama ei päde Eurooppaan.
Nyt mitä todennäköisimmin kolmas pumppu tulossa enkä ajatellut maksaa siitä pennin hyrrää.
Pumpun vaihto meni valmistajan piikkiin ilman mutinoita. Samalla autosta tarkastettiin ruiskusuuttimet ja vialliset vaihdettiin BMW:n kustannuksella. Maksettavaksi jäi vikadiagnoosi sekä imusarjan tiiviste.135i
Comment
-
-
Originally posted by oscar View PostPumpun vaihto meni valmistajan piikkiin ilman mutinoita. Samalla autosta tarkastettiin ruiskusuuttimet ja vialliset vaihdettiin BMW:n kustannuksella. Maksettavaksi jäi vikadiagnoosi sekä imusarjan tiiviste.
Comment
-
Comment