Omassa 330d pre-lci e91:ssä oli läpät. Moottorina juuri tuo M57N2.
Kyllä pitäisi kaikissa M57N2 330D tehtaalta lähtiessä olla läpät. Suomessa olevista taitaa jo suurelta osin poistettu, onhan nuo pre-LCI:t jo niin vanhoja romuja
ja ennenkuin joku hernettä nenästä kaivaa, omani kuuluu just samaan malliin (ja eihän ne oikeasti mitään romuja ole, hyviä autoja)
Onko jollakin kokemusta näistä Ebayssakin tarjolla olevista madaltavista jousikupeista eteen? saako "keulimisen" pois ja toimiiko ongelmitta? Tuo M-Sport alusta on omaan makuun ihan toimiva, mutta keulasta voisi vähän madaltaa.
Onko jollakin kokemusta näistä Ebayssakin tarjolla olevista madaltavista jousikupeista eteen? saako "keulimisen" pois ja toimiiko ongelmitta? Tuo M-Sport alusta on omaan makuun ihan toimiva, mutta keulasta voisi vähän madaltaa.
Tilaa eteen vaikka KW:lta jouset. Madaltaa sen 20mm lisää ja ongelma poistunee sillä. Tai sitten ihan säädettävä sarja..
Onko kellään hajua mitä kuuluu huoltoon, jossa ajotietokoneessa merkki "auto nosturin päällä"? Matkaa 1000km kyseiseen ja mietin mitä siinä nyt sitten tehdään? Tiedän että huolto sen osaa kertoa, mutta kysyn silti täällä ensin.
ex E91 320d käsiaskilla ex E46 330dat japski ranu ex E30 316i 4d
Onko kellään hajua mitä kuuluu huoltoon, jossa ajotietokoneessa merkki "auto nosturin päällä"? Matkaa 1000km kyseiseen ja mietin mitä siinä nyt sitten tehdään? Tiedän että huolto sen osaa kertoa, mutta kysyn silti täällä ensin.
Eräänlainen Check-huolto katsotaan paljon pieniä asioita ja auton yleistä kuntoa.Esim nesteet, öljyt,valot,töötti yms. Jopa renkaiden kulutuspinta mitataan.Taitavat vikakooditkin katsoa. Oikeastaan ei "tehdä" mitään jos ei tarvetta ilmaannu.
Kiitokset! Sen verran vielä että onko kukaan tuota huoltoa teettänyt?
Olen teettänyt.Osittain siksi ,että olin juuri käytettynä hommannut auton niin ajattelin et hyvähän se olis katsoa läpi.
Tuota huoltoa auto ei kuitenkaan ilmeisesti kovin usein vaadi.
Maksaa jotain 100-150€ tienoilla. Mulla vaihdettiin samalla jarrunesteet joten lasku oli 200€.
60tkm / 4v
Valohoitoa kuten ajotietokoneen kuvakin kertoo
Näissä uusissa kun en ole enää vanhoista malleista tuttuja "Inspection" -huoltoja ollenkaan, vaan enemmänkin huolletaan vain tarpeen vaatiessa, on tämä tullut osaksi huolto-ohjelmaa.
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic w/ nappa flieder dunkel
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic w/ vernasca cognac extended Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Olen teettänyt.Osittain siksi ,että olin juuri käytettynä hommannut auton niin ajattelin et hyvähän se olis katsoa läpi.
Maksaa jotain 100-150€ tienoilla. Mulla vaihdettiin samalla jarrunesteet joten lasku oli 200€.
Tuota, missä sait huollon tuohon hintaan? Kyselin merkkihuollosta, niin 300€ oli "tarjous".
Comment