.
Niin kuin aika moni täällä on uumoillut ja tietääkin asian - niin oikeasti tuo "pikkupumpun" tuotto loppuu heti kättelyssä.
Jos aivan viimmeisen päälle on timmissä kunnossa, niin ehken juuri ja juuri neljään sataan riiittää, mutta se on aivan max tulos, realismia on sen sijaan ainakin parikymmentä heppaa alle ...
Railpainetta tosiaan seuraamalla sen tuoton loppumisen helposti havaitsee.
Se ei enää pysy kurissa, vaan alkaa vaeltelemaan.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä Bemareiden ohjelmointia. Säännöllisesti minut nykyään tavoittaa myös E Pohjanmaalta.
Olen kamalan huono vastaamaan viesteihin, mutta voit yrittää
tuikku miukumauku tutkapistenet, tai Ö5Ö 3444ÖÖ5
Oon tehnyt noin 120 bmw ohjelma,ei ole ollut kertaakaan pumpun ongelma....
Vaikka oma peli onkin E61, niin kannan korteni tähän kekoon minäkin.
Kävin toissa päivänä poistattamassa sekä dpf:n (joka oli aivan loppu) että katin ja samalla toki laitettiin Simon kanssa lisää löylyä kiukaaseen, maltilliset 380/800, ja auto on aivan kun eri planeetalta tämän "käsittelyn" jälkeen.
Yhtään ei tule usvaa putkesta, sen sijaan jerkkua tuli lisää sitten oikein urakalla.
Iltapvällä nilkutin auton kanssa pajalle, ja vielä samana iltana sain auton poiskin, hinta enemmän kun kohdillaan ja palvelu aivan kympin arvoista.
Ja mikä parasta, korjaamo vajaa kilsan päästä kotoa.
Tuollaisia pajoja ei voi muuta kun arvostaa ja isosti
Tankillinen tullut ajettua 330xd:llä ohjelmoinnin jälkeen ja kulutus tippui n. 1,5 l / 100 km lähinnä DPF:n tyhjäyksen takia. Ennen 8,5-9l työmatka ajossa, nyt 7,1 ihan tankilla laskettuna. Hiukan oli tukkoinen.
Mites tuo kickdown napin deletointi sillä letkunpätkällä tehdään? Koitin tunnustella poljinta mutta en heti keksinyt mihin kohti se tökätään.
Tankillinen tullut ajettua 330xd:llä ohjelmoinnin jälkeen ja kulutus tippui n. 1,5 l / 100 km lähinnä DPF:n tyhjäyksen takia. Ennen 8,5-9l työmatka ajossa, nyt 7,1 ihan tankilla laskettuna. Hiukan oli tukkoinen.
Mites tuo kickdown napin deletointi sillä letkunpätkällä tehdään? Koitin tunnustella poljinta mutta en heti keksinyt mihin kohti se tökätään.
Siihen polkimen sisään menevään varteen tuo laitetaan, eli halkaiset letkunpätkän ja kietaset varren ympärille ja vaikka teippiä päälle tai pieni nippari niin pysyy kasassa.
Kalusto:
BMW 550i xDrive -14
BMW S1000R -17
Toyota Proace -15
Tankillinen tullut ajettua 330xd:llä ohjelmoinnin jälkeen ja kulutus tippui n. 1,5 l / 100 km lähinnä DPF:n tyhjäyksen takia. Ennen 8,5-9l työmatka ajossa, nyt 7,1 ihan tankilla laskettuna. Hiukan oli tukkoinen.
Mites tuo kickdown napin deletointi sillä letkunpätkällä tehdään? Koitin tunnustella poljinta mutta en heti keksinyt mihin kohti se tökätään.
Mikäs tässä on ideana? Se ettei laatikko kierrätä turhan korkealle automaatilla?
F11 535dX LCI
Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...
Virittelin sinne nippusiteellä jonkin tiivisteenpätkän, löytyi sopivan kokoinen. Kyllähän tuon eron huomaa, aiemmin läks kunnolla vasta sillä yhtä isommalla vaihteella.
Comment