Takapenkki irti selkänojineen, sieltä alta löytyy ruuveja hattuhyllyn reunasta. Sitten nousee pois. Hoksaa kaijuttimien piuhat irroittaa, ettet niitä tuhoa.
Takapenkki irti selkänojineen, sieltä alta löytyy ruuveja hattuhyllyn reunasta. Sitten nousee pois. Hoksaa kaijuttimien piuhat irroittaa, ettet niitä tuhoa.
Ei itselläni kyllä ollut ainuttakaan ruuvia selkänojan alla, takapenkin niskatuet kun tulee siitä pellistä läpi, hattuhyllyn etureunassa oli mustat "holkit" joilla pahvi pysyy paikallaan, takaikkunan puolella keskikohdilla koukku.
Ei itselläni kyllä ollut ainuttakaan ruuvia selkänojan alla, takapenkin niskatuet kun tulee siitä pellistä läpi, hattuhyllyn etureunassa oli mustat "holkit" joilla pahvi pysyy paikallaan, takaikkunan puolella keskikohdilla koukku.
No hemmetti, ajattelin E34:sta. Mutta jokatapauksessa tyyli on lähes sama.
Ei kellää olis tietoa mistä vois löytää sigun 28:iin sopivat kirkkaat vilkut eteen ja sivulle, ei oikeen tunnu mistään löytyvän. Sopiiko mahdollisesti jonku toisen mallin vilkut? :think
Ei kellää olis tietoa mistä vois löytää sigun 28:iin sopivat kirkkaat vilkut eteen ja sivulle, ei oikeen tunnu mistään löytyvän. Sopiiko mahdollisesti jonku toisen mallin vilkut? :think
Kiitoksia, näytti vaan olevan aika hyvän hintaset nuo vilkut. Löytysköhän jostain edullisemmin. Noh pitää koettaa enemmän metsästää jos vaikka jostain ulkomailta nappais.
Kiitoksia, näytti vaan olevan aika hyvän hintaset nuo vilkut. Löytysköhän jostain edullisemmin. Noh pitää koettaa enemmän metsästää jos vaikka jostain ulkomailta nappais.
Ne on suolasen hintaset. Klikkaa ebay auki, sieltä löytyy edullisemmin.
Tämmöstä ihmettelsin että millä ihmeellä noi etusivupellit lähtee irti? Omasta mielestä kaikki pultit irti jne, etupuskurikin, valot sun muut säleiköt edestä irti. Kaarien sisältäkin kaikki pultit irti. Mutta onko mahollista et jollai liimattu paikalleen, tai jotain?
E30 M52b28 M122h Amme
E28 x monta
E23 728i Ministeri
E10 1600-2 Garret
Siinä on ihan edessä abauttiarallaa semmonen 7mm hitsattua peltiä keulassa joka pitää katkasta rälläkällä. Mitään ongelmaa se ei aiheuta.
Kiiniolevan kohdan löytää irrottamalla lokasuojapellin niiltä osin kuin lähtee eli ylhäältä lokasuojan päältä rungosta esim. leveällä ruuvimeisselillä ja muualta nitkuttamalla.
(Saatoin kyllä sekoittaa "etusivupellin" lokasuojaan?)
"Voimaa nää vaan tarttee!"
Moro nyt on vanhuksella uusi "pumppu" kaasutin eli tuo weberin korvaus kaasari.
Oli helppo homma laittaa paikoilleen ja mulla sattu vielä niin että ei ollu ku paikoilleen auto käyntiin voila.
Huomenna pitää mennä mittariin seos säätöön
Mutta pikaisen koeajon jälkeen tuli tunne että onkohan tämä sama auto vastaa kaasuun ei hökellä pätki käy tyhjää vaikka löysää kaasun.
Meinasi vanhus ihan villiintyä ku kolmosellaki vielä perä heilu.
Eli jos joku taistelee tuon pierburgin kanssa niin heittää huitin hittoon sen ja laittaa tuon weberin säästää oikeasti hermoja ja selvää rahaa kun ei mene pensaa turhaan. rikkinäisellä kaasarilla.
Eipä muuta tällä erää.
-BMW e46 320d aut -04
-Toyota HiAce 4X4 -89
-Suzuki sj 410 -87
-Volvo Amazon b18 -63
-BMW e28 518 -84 "vanha herra" ex
-VW kupla 1300 -68 "kuura kyttyrä" ex
-Mercedes benz w110 -66 "heckflosse" ex
Moro nyt on vanhuksella uusi "pumppu" kaasutin eli tuo weberin korvaus kaasari.
Oli helppo homma laittaa paikoilleen ja mulla sattu vielä niin että ei ollu ku paikoilleen auto käyntiin voila.
Huomenna pitää mennä mittariin seos säätöön
Mutta pikaisen koeajon jälkeen tuli tunne että onkohan tämä sama auto vastaa kaasuun ei hökellä pätki käy tyhjää vaikka löysää kaasun.
Meinasi vanhus ihan villiintyä ku kolmosellaki vielä perä heilu.
Eli jos joku taistelee tuon pierburgin kanssa niin heittää huitin hittoon sen ja laittaa tuon weberin säästää oikeasti hermoja ja selvää rahaa kun ei mene pensaa turhaan. rikkinäisellä kaasarilla.
Eipä muuta tällä erää.
Totta, tuo pierupurkki on kyllä yks perkeleen keksintö. Niin kauan hyvä laite kun se ei ole autossa paikoillaan. Weberiä vaan pellin alle niin ei tartte vittuuntua.
Comment