Originally posted by Jyke koo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E28 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by T3 View PostJuu sori, tuo unohtui minulta koko listasta. Sveitsi/Ruotsiversio on oma lukunsa. Matalapuristeinen malli, jonka päästöt on saatu "alemmas" hyvinkin näennäisesti. Pakokaasujen takaisinkierrätyksellä on tietty vaikutus, mutta samalla ko. mallin polttoaineenkulutus on suurempi, kuin korkeapuristeisten mallien. No, suurempi kulutus tarkoittaa kovempia päästöjä, eli mikä olikaan takaisinkierrätyksen alkuperäinen idea
Pakosarjat ja boksin vaihtamalla se 218hv, tai sitten kaikki e28 harrastajat ovat ruotsissakin pahasti yössä tämän asian suhteen:thinkE24 ///M635CSI
E61 520d LCI
Ex: E30 1006hv/1161nm
ig: m1ckee_
Comment
-
-
Originally posted by micke_ View PostMinun käsittääkseni taas ruotsinmallissa ei olisi muuta eroa kun tuo takaisinkierrätys (pakosarjat, ilmasuodatinkotelo) ja moottorinohjaus.
Pakosarjat ja boksin vaihtamalla se 218hv, tai sitten kaikki e28 harrastajat ovat ruotsissakin pahasti yössä tämän asian suhteen:think.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by T3 View PostEi sentään ihan kaikkiin. 535i-mallia on valmistettu myös KAT:illa, jossa kuitenkin 155kW (210hv)
Tässä vielä 535i/M535i moottorit, koodit jne:
34 6E B, 9/84 alkaen 156kW Motronic
34 6K A, KAT-malli 136kW Motronic
34 6E Y, Matalapuristeinen 160kW Motronic
34 6K B, KAT-malli 11/87 alkaen. 155kW Motronic
35 6E A, 160kW L-jetronic
34 6E C, 1/87 alkaen 162kW Motronic
Huomionarvoista on myöskin se, että tehokkain malli on 535i, eikä suinkaan M535i.
En ole kyllä niin hirveen perehtynyt noihin perusmalleihin, mutta käsittääkseni tuota 155kW moottoria ei ole tehtaalla asennettu e28 koriin. Euro E28 valmistus loppu 12/87...Last edited by Miika Tissari; 19-10-2011, 16:04.E28 ///M-tech V8 -83
E36 ///M3 3.2 SMG cabriolet -98
Comment
-
-
Originally posted by B35 View PostMulla vika E28.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
onks toi normaalia että avaimet saa virtalukosta pois auton ollessa käynnissä? Ja mikähä mahtaa olla kun vaihdoin syylärin ja ilmasin järjestelmän mutta ei nosta siltikään lämpöjä puoliväliin vaan jää vähän alle ja kun sammuttaa ja antaa vähän aikaa olla ja pistää virrat päälle niin lämmöt on puolivälissä mutta kun antaa kaasua lämmöt taas laskee. Ja jäähdytin neste ei keitä vaikka avaa korkin. Ei oo viel oikee tota tietotaitoo noista autoistaHarraste: e28 high compression m50b30, zinnoberrot
Käyttis: e39 530i m-sport, imalorot 2
Comment
-
-
Originally posted by Jyke koo View Postonks toi normaalia että avaimet saa virtalukosta pois auton ollessa käynnissä? Ja mikähä mahtaa olla kun vaihdoin syylärin ja ilmasin järjestelmän mutta ei nosta siltikään lämpöjä puoliväliin vaan jää vähän alle ja kun sammuttaa ja antaa vähän aikaa olla ja pistää virrat päälle niin lämmöt on puolivälissä mutta kun antaa kaasua lämmöt taas laskee. Ja jäähdytin neste ei keitä vaikka avaa korkin. Ei oo viel oikee tota tietotaitoo noista autoista
Tuosta muuten pomppaa katsastuksessakin.
Comment
-
-
Ilmaus? Gltgolia (jäähdytysnestettä) niin paljon koeajojen jälkeen kun ottaa. Tai vesipumppu tai termari.
Väkisinhän se ajossa lämpenee jos nestettä on - mittari voi näyttää muuta.Last edited by tsbmw; 21-10-2011, 19:38.- kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
- E28 528i, 528i+, M5
Comment
-
-
Originally posted by Jyke koo View Postropelli ainaki alkaa samantien kun pistää auton käyntiin. Että korjaantuuko toi visko sillä että "jumittaa" sitä just esim tolla sanomalehdellä vai joutuuko ostamaan uuden?
Comment
-
-
Originally posted by Jyke koo View Postonks toi normaalia että avaimet saa virtalukosta pois auton ollessa käynnissä? Ja mikähä mahtaa olla kun vaihdoin syylärin ja ilmasin järjestelmän mutta ei nosta siltikään lämpöjä puoliväliin vaan jää vähän alle ja kun sammuttaa ja antaa vähän aikaa olla ja pistää virrat päälle niin lämmöt on puolivälissä mutta kun antaa kaasua lämmöt taas laskee. Ja jäähdytin neste ei keitä vaikka avaa korkin. Ei oo viel oikee tota tietotaitoo noista autoista
Lämmöt alkaa kyllä nousee lähelle keskiväliä kun vähän aikaa "leikkii" lumisella parkkipaikalla.
Viskoa voin pyörittää kuumana ja kylmänä samalailla, ei mitää vaikutusta mutta siltikään ei lämmöt nouse keskivälille tyhjäkäynillä melkein 30 asteen lämmössä.
Edit: siis minulla tämä lämpömittari vähän niinku makaa enemmän vasemalla kun olen verranut googlen kuviin muista E28 mittareista, ja jos mittari on keskellä niin tulee niin kuumaa ilmaa että ei pysty edes 5cm päästä pitää kämmentä.Citroen ZX "Sacrebleu" edition
EX:
-Bmw E28 518i
-Saab 9000
-Lada 2105
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.
Comment
-
Comment