Mistä johtuu, että maantieajossa alkaa silleen tasasella syklillä puhaltamaan vuoroin kylmää ja lämmintä ilmaa. Ku polkasee kytkimen pohjaan ja hetken käy tyhjäkäyntiä, nii alkaa lämmintä tulla. Kestää muutaman kymmentä kilometriä ja sitte asettuu.
E28 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Samppae39 View PostMistä johtuu, että maantieajossa alkaa silleen tasasella syklillä puhaltamaan vuoroin kylmää ja lämmintä ilmaa. Ku polkasee kytkimen pohjaan ja hetken käy tyhjäkäyntiä, nii alkaa lämmintä tulla. Kestää muutaman kymmentä kilometriä ja sitte asettuu.-Nyt e38 740iA
-ex: mm. 316i e30, 520 e34, paskatti 1.8T, e28 518i
----------------------------------------
KOTKA CONNECTION-KÖYHÄT KYYKKYYN
Comment
-
-
Originally posted by makko View PostOisko ilmaa järjestelmässä?:think tai termostaatti??Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by Samppae39 View PostNonii, magneettiventtiilin vaihtoon siis. Sehän on siinä jarrupääsylinterin alla? Eikös noissa 518 malleissa oo vaijerisäätönen lämmitin ja 520 lähtien termostaattiohjattu?
Mankkuahan minäkin sanoin sen olevan. Eli veden virtaus painaa sen mankun kiinni. Ja veden kierto kennolle katkeaa.
Comment
-
-
Mistähän mahtais löytyä Sähkökytkiksiä 518 moottorinohjaukseen? Ei uskalla aivan sokeasti luottaa 525 kytkikseen...
E: 518i '86 L-jetillä.Last edited by sleepertuning; 09-12-2009, 22:21.
Comment
-
-
Originally posted by makko View PostNonii bensan paineet mitattu ja on ok. Puola, ilmamäärämittari, tulpat, tulpan johdot kaikki testattu/vaihdettu pelaavasta autosta. suuttimille tulee virtaa... nyt tekee sellast et ei enää käynnisty ja startatessa suhauttelee ja paukkuu konehuonees, tota vikaa ei alunpitäen taas ollu:think:thinkIlmeisesti sytyttää jossain imusarjan paikkeilla kun startatessa sieltä kuuluu suhahdus ja savua tulee...
-Nyt e38 740iA
-ex: mm. 316i e30, 520 e34, paskatti 1.8T, e28 518i
----------------------------------------
KOTKA CONNECTION-KÖYHÄT KYYKKYYN
Comment
-
-
Originally posted by makko View PostJoo elikkäs alkaa olla tosiaan ton auton kanssa ideat vähissä ja noin suurin piirtein kaikki mahdollinen osa testattu ja kokeiltu, mutta ei käynnisty niin ei käynnisty, eikä edes varsinaisesti lupaaIlmeisesti sytyttää jossain imusarjan paikkeilla kun startatessa sieltä kuuluu suhahdus ja savua tulee...
Eli puristus mittaukset ja ohivuodot seuraavaksi jos sitä ei ole tehty.Citroen ZX "Sacrebleu" edition
EX:
-Bmw E28 518i
-Saab 9000
-Lada 2105
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.
Comment
-
-
Originally posted by makko View PostJoo elikkäs alkaa olla tosiaan ton auton kanssa ideat vähissä ja noin suurin piirtein kaikki mahdollinen osa testattu ja kokeiltu, mutta ei käynnisty niin ei käynnisty, eikä edes varsinaisesti lupaaIlmeisesti sytyttää jossain imusarjan paikkeilla kun startatessa sieltä kuuluu suhahdus ja savua tulee...
-Nyt e38 740iA
-ex: mm. 316i e30, 520 e34, paskatti 1.8T, e28 518i
----------------------------------------
KOTKA CONNECTION-KÖYHÄT KYYKKYYN
Comment
-
-
Liian tiukat venttiilinvälykset joku säätäny, eli kylmänä 0,30mm kumpikin...Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
Comment
-
Comment