Announcement
Collapse
No announcement yet.
E28 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by erkki View PostAnturit vaihdettu, ei auttanut. Bensapumpulle ei tule virtaa, tuleeko pumpun virta suoraan edestä sulekerasialta? vai kiertääkö se siitä tankin päältä jossa on kaksi liitintä?
Tankin päällä on siirtopumpun ja polttoaineen pinnantasoanturin liittimet, en ny muista että onko siirtopumpulle oma sulake vai ottaako se samasta syötöstä virtansa. Mutta sieltä konehuoneen sulaketaulusta ny joka tapauksessa kannattaa lähteä liikkeelle. Ja tsekata vetääkö pumpun rele (ei mitään muistikuvaa mikä se niistä releistä on, itsellä tais olla siinä sulakekotelon ulkopuolella).
Comment
-
-
Tankista löytyy siirtopumppu ja oikean takarenkaan etupuolelta löytyy pohjasta korkeapainepumppu.
Molemmat pumput saman sulakkeen takana.
Sulake nro:1 pitäis olla "fuel delivery" ja 16A.Last edited by sleepertuning; 26-08-2012, 14:15.
Comment
-
-
Originally posted by sleepertuning View PostTankista löytyy siirtopumppu ja oikean takarenkaan etupuolelta löytyy pohjasta korkeapainepumppu.
Molemmat pumput saman sulakkeen takana.
Sulake nro:1 pitäis olla "fuel delivery" ja 16A.
Comment
-
-
Originally posted by erkki View PostSulake ja rele kunnossa, mutta tuo siirtopumppu on rikki, pitää hakea siihen joku joku yleispumppu varaosatiskiltä huomenna.
Itsellä sattui joskus olemaan hyllyssä passelisti ja se oli kokolailla samanlainen kuin alkuperäinenkin.
Comment
-
-
Originally posted by Oksanen View Post
Comment
-
-
Originally posted by John Doe View PostE28 M535i -86, öljynsuodatin osoittaa alaspäin.
Käykö tilalle E34:n ylöspäin törröttävä suodattimen jalka, ja jos ei, niin miksi?
Comment
-
-
Originally posted by Rifu View Postmikähän vois olla kun tuossa 28:ssa ei pala kumpikaan takavalo.
Toimiiko muut valot takana?
Jos Check-control, takavalojen virta kulkee chekkireleen läpi joka on siinä paksin lukon alapuolella.
Muita vaihtoehtoja ei oikein ole kuin itse valokatkaisija/johtovika.
Comment
-
-
Originally posted by sleepertuning View PostMuualta et sulakkeita löydäkään.
Toimiiko muut valot takana?
Jos Check-control, takavalojen virta kulkee chekkireleen läpi joka on siinä paksin lukon alapuolella.
Muita vaihtoehtoja ei oikein ole kuin itse valokatkaisija/johtovika.-E61-
Comment
-
-
Originally posted by Rifu View PostKaikki muut takana sai toimimaan kun vähän liikutteli kantoja ja piuhoja. Ei ole Check-controllia. No tuli kiikalan reissula lisää sähkö vikaa kun puhallin hyyty, takalasin lämmitin hajos ja korkella kierroksilla etuvalot vilkkuu.
Jännite näyttäis riittävän valoille kierroksilla aika jännä tilanne..Monta 80-luvun autoa
Comment
-
-
Originally posted by Schutzstaffel View PostAika kokonaisvaltaisia sähkövikoja.. Maadoitukset on hyvä putsailla noin niinku muuten. Voisko tommonen ottaa häiriötä jostain, johdot on vanhat ja heikot ja jotain kautta nyt ottaa siipeensä.
Jännite näyttäis riittävän valoille kierroksilla aika jännä tilanne..-E61-
Comment
-
-
Originally posted by Rifu View PostPitää tutkailla tässä kun satais vähän vähemmän. Harmi kun ite ei kauheesti noista sähköhommista tajua mutta onneksi tuon ikäisessä ei paljon tuota sähköä ole käytetty.
Maadotusten puhdistukset kauttaaltaan poisti eräällä toisen saksalaisautomerkin foorumilla peräti 7 sähkövikaa. Omista olen maadoitukset putsannut voimallisesti.Monta 80-luvun autoa
Comment
-
-
Originally posted by Schutzstaffel View PostJoo se onkin vanhan auton hyviä puolia. Olen ite kokeillut irtonaisella johdolla, vetää sen esim. kytkimeltä osaan asti ja näin huomaa toimiiko. Tällä paljastui mm. vika bensapumpun johdoissa, eli uudet johdot piti vetää. Sama juttu oli töötin kanssa..
Maadotusten puhdistukset kauttaaltaan poisti eräällä toisen saksalaisautomerkin foorumilla peräti 7 sähkövikaa. Omista olen maadoitukset putsannut voimallisesti.
Comment
-
Comment