Jep mutta tuosta ei saa ainakaan varmaa vastausta tähän, koska e28:ssa on eri kuoret perässä kuin noissa e34/e32:ssa.
Juu juu, mä oon luullu ettei se eri kuori vaikuta tuohon ko. laipan kiinnitykseen... no aina oppii uutta
No noista Oksasen kuvista ny selvinnee varmemmin
Kakskasin pakkivalot ryppyilee ja leimalle pitäis mennä
Mitenkäs tuossa noiden pitäis toimia? Anturi laatikossa toimii ainakin. Lyö kiinni aina kun pakin pistää päälle mutta virtaa ei vaan tule valoille asti.
Kiertääkö laatikon "katkaisian" kautta plus vai miinus vai meneekö noissa tuolta tieto jonkun releen kautta valoille?
Ja toinen kysymys. auto on vm.82 ja lokareissa on vilkut, mutta vilkuille ei tule mitään piuhoja joten kysymys kuuluukin että eikös tuo vilkut teippaamalla pitäisi kelvata katsastusmiehelle? 1.1.85 nuo kuitenkin tuli pakolliseksi...
Kakskasin pakkivalot ryppyilee ja leimalle pitäis mennä
Plussa kiertää anturin kautta, tarkistapa sisäpuolelta kepin juuresta pieni valkoinen 2-napainen liitin. Liitin löytyy kun ottaa sen nahkapussin/eristeet kepin ympäriltä pois.
Näin itsekkin sen kaavailin toimivan.. Otin sen liittimen irti, ja mittasin siitä sen vastuksen kun lyö pakin päälle. Ja sen mukaan kytkin laatikossa toimisi ainakin ihan niinkun pitääkin. Ja sitten taas niistä kahdesta piuhasta mitä siihen liittimeen tulee niin toiseen tulee plus ja toisessa ei muistaakseni ole mitään. mutta liitin kiinni ei siihen toiseenkaan piuhaan tule virtaa kuitenkaan kun heti liittimen jälkeen mittaa?!? Eli hämää kyllä reilusti toi..
Mittaapa tuleeko se jännite niille pakkivaloille asti. Ja polttimoiden maadoitus myös.
Eipä tullut valoille asti.. Hetken vitutuksissani yritin taas tutkailla ja ei mitään järjeä koko hommassa.. mikään mittauksen tulos ei ollut mieleinen. Virrat jätin autosta noustessani viellä kuitenkin epähuomiossa päälle ja kas kummaa, siellä ne pakkivalot sitte paloikin.. Monta kokeilua ja toimii.. Auto käyntiin, himaan ja eipä toimi enää. oon vahvasti nyt sen laatikon kytkimen kannalla että vika on siinä.
Kävimpä tänään kuitenkin leimalla. Päästöt vähän hurjana ja ajovalot liian matalalla.. Nämä korjailemalla siis leima on paperissa.
Kellään hyviä ehdotuksia miten saisi "ajovalot korkeammalle" ihan vaan hetkeksi jousia vaihtamatta?
Eipä tullut valoille asti.. Hetken vitutuksissani yritin taas tutkailla ja ei mitään järjeä koko hommassa.. mikään mittauksen tulos ei ollut mieleinen. Virrat jätin autosta noustessani viellä kuitenkin epähuomiossa päälle ja kas kummaa, siellä ne pakkivalot sitte paloikin.. Monta kokeilua ja toimii.. Auto käyntiin, himaan ja eipä toimi enää. oon vahvasti nyt sen laatikon kytkimen kannalla että vika on siinä.
Kävimpä tänään kuitenkin leimalla. Päästöt vähän hurjana ja ajovalot liian matalalla.. Nämä korjailemalla siis leima on paperissa.
Kellään hyviä ehdotuksia miten saisi "ajovalot korkeammalle" ihan vaan hetkeksi jousia vaihtamatta?
Laita vaikka prikat valojen alempien kiinnitysruuvien alle
Comment