Laita vaikka prikat valojen alempien kiinnitysruuvien alle
Hyvä neuvo mutta väärään vaivaan Eli ajovalot on katsun mielestä liian lähellä maata.. Eli väitti ainakin näin: Ajovalojen korkeus oltava maasta minimissään 500mm lyhyen umpion alareunaan.
Itsellä tuo mitta oli 470mm ja tuon takia alustan muutoskatsastus hylätty!
Ihmetyttää kummasti kuitenkin koska eilen auto seisoi tutun Honda NSX:n vieressä ja siinä ei ikinä saa ajovaloja niin korkealle vaikka mitä tekisi
Kellään faktaa tuohon vaivaan tai hyviä ehdotuksia?
Aloimpa korjaileen tuota kuskinn helmaa. Miten tuo tunkkaus kohdan vahvike tulee helmapeltiin kiinni? Korjauspalaan 2-3 reikää ja "tulppa hitsi" vai onko jollakin parempia ideoita. Olis kuitenki mukava kestää nostaakkin tarvittaessa siitä.
Aloimpa korjaileen tuota kuskinn helmaa. Miten tuo tunkkaus kohdan vahvike tulee helmapeltiin kiinni? Korjauspalaan 2-3 reikää ja "tulppa hitsi" vai onko jollakin parempia ideoita. Olis kuitenki mukava kestää nostaakkin tarvittaessa siitä.
Sillä metodilla ainakin tuohon e34:n tein. Jatkoruosteitten ehkäisemiseksi sinne olis varmaan hyvä roiskasta sitä tulppahitsimaalia väliin ennen kiinnittämistä
Sillä metodilla ainakin tuohon e34:n tein. Jatkoruosteitten ehkäisemiseksi sinne olis varmaan hyvä roiskasta sitä tulppahitsimaalia väliin ennen kiinnittämistä
Joo, niin teen minäkin kuhan saan hiekkapuhallettua tuon puhtaaksi. Sinkki spraypurkin kyljessä lukee: soveltuu pistehitsaukseen, kävisköhän tuo?
Olen vaihtamassa käyttikseen, 86' 518i tosta 82' 520i:stä perän.
Senverran tiedän että takakansi pitää vaihtaa koska kannake on eri.
Mut mitenkän kardaanin ja vetareitten kanssa, ajattelin ton 520i perän pujottaa paikalleen niin että puolet kardaanista on vielä paikallaan, koska noi pultit on aika v-maisia kiristää kardaanin ja perän välille ku on auton alla. Sopiiko siis 520i kardaanin loppupääty, 518i kardaanin alkupäätyyn?
Ja mitenkä vetareiden kanssa, jos irroitan ne perän päädystä irti niin sopiiko suoraan keskenään?
Itte vaihdoin kans 520:stä perän 518i:hin niin ei tarvinu muuta vaihtaa kuin perästä se kardaanin laippa mihin kardaani tulee kiinni ja vähä kiinnitys reikiä vähä siirtää. Vetarit ym. sopi suoraan kiinni
Olikos tuohon taka-akselistoon jotain hyödyllisiä ja järkeviä modeja tehtävissä helpolla, nyt kun koko paska on irti autosta kunnostusta varten. Lähinnä näitä säädettävyyteen liittyviä juttuja pohdin...
Olikos tuohon taka-akselistoon jotain hyödyllisiä ja järkeviä modeja tehtävissä helpolla, nyt kun koko paska on irti autosta kunnostusta varten. Lähinnä näitä säädettävyyteen liittyviä juttuja pohdin...
Pystyiskö siihen toteuttaan säädöt samaan tapaan kun e30? Eli hitsaa tommoset säätölevyt ja käyttää e39 epäkeskopultteja.
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Mikä on laiilisesti isoin ja tehokkain moottori, joka menee leimalta ilman alusta-, jarru- ym. muutoksia, kun auton rekisteriotteessa lukee e28 528i, abs, mutta autossa edeleen tuo alkuperäinen m20-pohjainen eta-pannu.
Mikä olisi samalla järkevin vaihtoehto näin hypoteettisesti?
Mikä on laiilisesti isoin ja tehokkain moottori, joka menee leimalta ilman alusta-, jarru- ym. muutoksia, kun auton rekisteriotteessa lukee e28 528i, abs, mutta autossa edeleen tuo alkuperäinen m20-pohjainen eta-pannu.
Mikä olisi samalla järkevin vaihtoehto näin hypoteettisesti?
4,37 litrasen 253 heppasen sinne saisi vaihtaa, ellei tehopainosuhde ylity jo tuolla teholla. Olettaen, että autossasi on isot jarrut. Pitäisi olla
Kai järkevin vaihtoehto olisi joku m30 moottoreista
Comment