Kevätkuume mietintämyssyyn:
Ilmamassamittarini 4kpl ovat kaikki loppu laahauskohdan siirroista huolimatta.
- Kannattaisiko päivittää koko setti Motronikkiin?
- Käykö M20 2,5l Motronic koneen suuttimet?
- Millainen kartta säätöön, haluaisi halvat kilometrit alta 3500r ja tehoa yli 4000r?
- Entä jos varautuu alakierrosten solenoidikytkentäiseen pikkuremmiin?
Vastauksia ja mielipiteitä:
-Jetronic mielestäni heti vaihtoon jos haluaa moottorin toiminnan olevan optimaalista
-pääset eroon alipaine säätyvästä jakajasta ym...
-Jos päivität motoroniciksi niin et pääse eroon ilmamäärämittarista.
-Motroniciksi ehdottomasti dme 1.3 tai sitten joku aftermarket ruisku jolla
pääset eroon ilmamäärämittarista.
-Suuttimissa riittää juuri tuotto m30b28:siin
-Kartathan säädetään sillai että moottori toimii optimaalisesti eli ei liian laihalla eikä rikkaalla eli säästö syntyy kaasujalalla. Myös sytytys kartta on huomioitava
-Suuttimet jää remmille liian pieniksi...
-Jos haluat toteuttaa solenoidi kytkentäisen remmin niin ehdottomasti se toimimaan koko kierrosalueella. Remmin ollessa päällä jonkinlainen lisärikastus piiri käyttöön esim: fin-boost tai vaikka megaruutta jota myös voi käyttää pelkästään lisärikastimena tai vastaavasti omavalmiste systeemi jota motronic ohjaa.
-Pekka
Ilmamassamittarini 4kpl ovat kaikki loppu laahauskohdan siirroista huolimatta.
- Kannattaisiko päivittää koko setti Motronikkiin?
- Käykö M20 2,5l Motronic koneen suuttimet?
- Millainen kartta säätöön, haluaisi halvat kilometrit alta 3500r ja tehoa yli 4000r?
- Entä jos varautuu alakierrosten solenoidikytkentäiseen pikkuremmiin?
Vastauksia ja mielipiteitä:
-Jetronic mielestäni heti vaihtoon jos haluaa moottorin toiminnan olevan optimaalista
-pääset eroon alipaine säätyvästä jakajasta ym...
-Jos päivität motoroniciksi niin et pääse eroon ilmamäärämittarista.
-Motroniciksi ehdottomasti dme 1.3 tai sitten joku aftermarket ruisku jolla
pääset eroon ilmamäärämittarista.
-Suuttimissa riittää juuri tuotto m30b28:siin
-Kartathan säädetään sillai että moottori toimii optimaalisesti eli ei liian laihalla eikä rikkaalla eli säästö syntyy kaasujalalla. Myös sytytys kartta on huomioitava
-Suuttimet jää remmille liian pieniksi...
-Jos haluat toteuttaa solenoidi kytkentäisen remmin niin ehdottomasti se toimimaan koko kierrosalueella. Remmin ollessa päällä jonkinlainen lisärikastus piiri käyttöön esim: fin-boost tai vaikka megaruutta jota myös voi käyttää pelkästään lisärikastimena tai vastaavasti omavalmiste systeemi jota motronic ohjaa.
-Pekka
Comment