Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KarkkainenL
    Aluevastaava
    • Sep 2013
    • 767
    • Tampere

    Onkos M51:seen erilaisia vesipumppuja? Ainoot erot vissiin onko siipiosa muovia vai metallia?

    E:KL-varaosasta löytyi metalli siivellä oleva.
    Last edited by KarkkainenL; 29-10-2014, 18:23.
    Vikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere

    E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm

    EX E36 320iA -98
    EX E39 520i -01
    EX E34 525 Tds -95

    Comment

    • aripaa
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2006
      • 520
      • Kuhmo

      Originally posted by Make H. View Post
      Osa nro 13 on sille tason määrän hälytykselle, eli kuhlwasserstand. Toi osa nro 10 on käsittääkseni ilmastoinnnin flektille lämpötila-anturi...
      Ok! ilmastointia ei autossa ole.
      Ext. bmw:t
      e28 518i -87
      e34 518i -92
      e39 540ia sedan 7/98
      e39 540ia sedan 9/98
      e39 540ia tour. 12/98
      E34 525i Touring 7/92

      Vikakoodien lukua/nollausta.

      e39 540 ia sedan 7/96

      Comment

      • Jäämies
        Newbiemmer
        • Mar 2013
        • 20
        • Jämsä

        Hajosi tänään bensapumppu niin mitenköhän selvitän minkälainen pumppu siinä on? Äkkiä kun vilkaisin motonetistä niin siellä on 2 eri mallia pierburgi ja bosch. Auto on siis 520i m50 tekniikalla ja vuosiluku 1991.

        Comment

        • waudeville
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2006
          • 2089
          • Nokia

          Originally posted by Jäämies View Post
          Hajosi tänään bensapumppu niin mitenköhän selvitän minkälainen pumppu siinä on? Äkkiä kun vilkaisin motonetistä niin siellä on 2 eri mallia pierburgi ja bosch. Auto on siis 520i m50 tekniikalla ja vuosiluku 1991.
          vanha pumppu irti ja mukaan
          e34 540ia -94 Batmobile
          candy-king

          ex: e32 735i -89
          e34 525i -89

          Comment

          • verava
            Newbiemmer
            • Oct 2014
            • 11
            • suomi

            bmw e34 vm91 kylmänä nykii kuumana käy kuin kello ai niin tämä on automaatti

            Comment

            • verava
              Newbiemmer
              • Oct 2014
              • 11
              • suomi

              e34 vm91 onko kärjetön sytytys?

              Comment

              • Muurahainen
                BTCF Member
                • Dec 2006
                • 9194
                • Nurmijärvi

                Originally posted by verava View Post
                e34 vm91 onko kärjetön sytytys?
                On ollut jo vuosia...
                Aika harvassa monipisteruiskussa on kärjellistä sytkää
                Vielä harvemmissa suorasytkällä varustetuissa

                Comment

                • verava
                  Newbiemmer
                  • Oct 2014
                  • 11
                  • suomi

                  Originally posted by Muurahainen View Post
                  On ollut jo vuosia...
                  Aika harvassa monipisteruiskussa on kärjellistä sytkää
                  Vielä harvemmissa suorasytkällä varustetuissa
                  kuinkas se nykiminen

                  Comment

                  • verava
                    Newbiemmer
                    • Oct 2014
                    • 11
                    • suomi

                    mulla se 50 24v ketjukone onkose vanos. koneen päässä ei ole kohoumaa mutta hopeinen puolikuu löytyy vasemmalta.ja onko se normaalia että se heittää sport asennossa kierrokset 2500 vapaalla ja kaasu pohjaan niin 6000.ja muutenkin ärhäkkäämmän oloinen.

                    Comment

                    • peto2
                      BTCF Member
                      • Jan 2007
                      • 8258
                      • Järvikylä (Nakkila)

                      Kyllä nyt on sen tason kysymyksiä että ainoa mahdollinen vastaus on: vie korjaamolle niin ei tule isompaa vahinkoa
                      F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                      ex:
                      E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                      Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                      Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                      Nakkaa privaa jos tarvetta.

                      Comment

                      • Urpo_rotta
                        BTCF Member
                        • May 2012
                        • 5258
                        • Pirkkala

                        Originally posted by peto2 View Post
                        Kyllä nyt on sen tason kysymyksiä että ainoa mahdollinen vastaus on: vie korjaamolle niin ei tule isompaa vahinkoa
                        Sama suositus täältä
                        E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                        E34 525i -90 twinturbo 427/519

                        N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                        VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                        Kysy jos tarvetta

                        Comment

                        • Muurahainen
                          BTCF Member
                          • Dec 2006
                          • 9194
                          • Nurmijärvi

                          Originally posted by verava View Post
                          mulla se 50 24v ketjukone onkose vanos. koneen päässä ei ole kohoumaa mutta hopeinen puolikuu löytyy vasemmalta.ja onko se normaalia että se heittää sport asennossa kierrokset 2500 vapaalla ja kaasu pohjaan niin 6000.ja muutenkin ärhäkkäämmän oloinen.

                          Kumma juttu jos tuntuu ärhäkkäämmältä kaasu pohjassa.

                          Ja tässä kuvassa ympyröity mollukka joka on vanos koneissa.

                          Comment

                          • Jucke
                            BTCF Member
                            • Mar 2006
                            • 518
                            • Keski-suomi

                            Muun remppaamisen yhteydessä täytyi ottaa takakelkan puslan kiinnitysrauta irti (osa 5 kuvassa: http://mfans2.com/parts/catalog/E34-..._axle_carrier/).
                            Nyt syvempien kuoppien yli ajaessa kuuluu terävä metallinen kolahdus. mikä meni pieleen?
                            E34 ///M5 3.8 '93,
                            ex: E38 740i '00 E34 535i '88, E39 540ia M-sport '00, E34 535i '91, E34 520i '88

                            Comment

                            • sesku
                              Bimmer Rookie
                              • Apr 2013
                              • 90
                              • Muurame

                              Originally posted by Jucke View Post
                              Muun remppaamisen yhteydessä täytyi ottaa takakelkan puslan kiinnitysrauta irti (osa 5 kuvassa: http://mfans2.com/parts/catalog/E34-..._axle_carrier/).
                              Nyt syvempien kuoppien yli ajaessa kuuluu terävä metallinen kolahdus. mikä meni pieleen?
                              Jos takaisinkin laitoit ja vielä pultit, mutterit ja prikat oikeisiin paikkoihin niin ei kai siinä mikään voinut mennä pieleen :think Jos sen puslan läpi menevän pultin irroitit niin kai se meni yläpäästä pooreilleen kunnolla ennenku mutterin kiristit?
                              E34 525iA -92

                              Comment

                              • Jucke
                                BTCF Member
                                • Mar 2006
                                • 518
                                • Keski-suomi

                                Originally posted by sesku View Post
                                Jos takaisinkin laitoit ja vielä pultit, mutterit ja prikat oikeisiin paikkoihin niin ei kai siinä mikään voinut mennä pieleen :think Jos sen puslan läpi menevän pultin irroitit niin kai se meni yläpäästä pooreilleen kunnolla ennenku mutterin kiristit?
                                Ei tarvinut irroittaa kun mutterit et sai raudan pois. Sehän tässä ihmetyttääkin. Takaisin laitettaessa kiristin ensin pukeilla ollessaan -> kolahtelu, sitten kokeiltiin kiristää vasta pyörillä ollessaan -> sama kolahtelu edelleen. Äänen saa aikaiseksi myös takapenkillä pomppien. Ei ole nosturia käytössä niin hankaloittaa vähän tutkimista mut puslan kohdalta kuulostais tulevan.
                                E34 ///M5 3.8 '93,
                                ex: E38 740i '00 E34 535i '88, E39 540ia M-sport '00, E34 535i '91, E34 520i '88

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎