Originally posted by jj5
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Harrasteet: E21 315 -82, Land Cruiser RJ70 -89,
Käyttis: Skoda Octavia RS TDI ja Passat Tdi -01
Ex :E61 530D M-Sport, E34 525i pitkäkatto, E39 525 TDSA -98, E46 330DA
,316i -89, E39 525i -01 M-SPORT
E34 520i -89, E36 328i -96 ///M-SPORT, E30 320i -88
-
-
Noniin, lipsahtihan se talvimiina kanttareille, sivusta osuma ja nyt rengas vino.
e34 525i m20 mosalla, mitäköhän tuolta on mennyt. Isku tuli sivuttais-suunnassa. e34 taka-akselisto on melko tuntematon aihealue, jos joku viisaampi voisi valaista mahdollisesta tuhosta?
Motonetistä eikä merteililtä, ainakaan tukivarsia löytynyt.
Jotain siellä anyway solmussa on.e30 m20b27 stroker & e34 525i
Entiset: e46 318i, e30 320i cabrio, e30 316 "rustyshark"'e30 316i-89, e36 316i-91, e30 316-87, e30 325i-88, e30 316-88 "rustyshark", e30 m10b20 tic-84, e30 316-87, e34 525i M-tech-91,
e30 320i-86, e30 318i-88
Comment
-
-
Originally posted by jesper.e View PostNoniin, lipsahtihan se talvimiina kanttareille, sivusta osuma ja nyt rengas vino.
e34 525i m20 mosalla, mitäköhän tuolta on mennyt. Isku tuli sivuttais-suunnassa. e34 taka-akselisto on melko tuntematon aihealue, jos joku viisaampi voisi valaista mahdollisesta tuhosta?
Motonetistä eikä merteililtä, ainakaan tukivarsia löytynyt.
Jotain siellä anyway solmussa on.
Tukivarsia ei tietääkseni saa tarvikkeena ja uutena maksaa aika reilusti, joten purkuautosta olisi fiksuinta metsästää. Tietty kannattaa eka nostaa ja verrata vaikka toiselle puolelle että näkyykö selkeesti mistä on antautunut(jos edes on ettei turhaan vaihtele). Vai onko kyse milleistä?
Comment
-
-
Itsellä lipsahti vähän kovemmasta vauhdista niin taisi mennä tukivarsi, vetari, vanne ja iskarin tolppa. Tukivarret on puol ilmasia foorumilla ja multa saattais löytyä molempiin periin vetari jos tarvitsee, kun tuli vahingossa ostettua isomman perän vetari aluksi ja toisella ostolla tuli molemmat vetaritVikakoodinluku INPA ja VagCom Tampere
E28 520ia M30B35 Turbo 520hp 740nm
EX E36 320iA -98
EX E39 520i -01
EX E34 525 Tds -95
Comment
-
-
Originally posted by rgaweer View PostEli vissiin fillariin tuli plussakampperia? Vai vanne mutkalla?
Tukivarsia ei tietääkseni saa tarvikkeena ja uutena maksaa aika reilusti, joten purkuautosta olisi fiksuinta metsästää. Tietty kannattaa eka nostaa ja verrata vaikka toiselle puolelle että näkyykö selkeesti mistä on antautunut(jos edes on ettei turhaan vaihtele). Vai onko kyse milleistä?
Saa siis tarjota pm:llä V & O takatukivarsia, auto 90vm 525i m20 koneella.e30 m20b27 stroker & e34 525i
Entiset: e46 318i, e30 320i cabrio, e30 316 "rustyshark"'e30 316i-89, e36 316i-91, e30 316-87, e30 325i-88, e30 316-88 "rustyshark", e30 m10b20 tic-84, e30 316-87, e34 525i M-tech-91,
e30 320i-86, e30 318i-88
Comment
-
-
Originally posted by Bansku View PostVälillä kabiiniin tulee lievä nesteen haju, joko pitää varautua kennon vaihtoon? Montaakos erillaista noita nyt onkaan olemassa tollaseen -90 535:een ilman ilmastointia? Ja onko noi ilmastoimattoman mallin kennot yleensä niitä missä joutuu koko paskan purkamaan, vai vaihdettavissa hyvin näppärästi kuskin jalkatilasta päin?
E: ja kuinkas pientä teillä on noi kulutukset ollut näillä kolmepuolikkailla m30 moottoreilla näin tälläseen talviaikaan, normaali ajossa. Itselläni näkyy olevan ajotietokone kellottanut 18.8l/100km, tosin työmatkaa ehkä se kilometri ja minkäänlaista lohkolämppäriä ei käytössä, se selittäisi tuon kulutuksen, n.80l viimeksi tankkasin ja pääsinkö sillä jopa 340km ennenkuin bensavalo sytty.
Comment
-
-
525i -88 ja tehdashälytin sekä -keskuslukko.
Ongelmana lukko-ongelmat:
Avattaessa avaimella,täytyy avata kahdesti,koska lukitus vetää ovet takaisin lukkoon välissä. Itse kuskin oven lukko ei lukitu enää ollenkaan.
Oven lukkomekanismi pelaa, keskuslukon moottori pelaa, kaikki tangot/johdot paikoillaan, pääsulakkeita/sulakkeita ei vielä tarkistettu.
Liittyykö kuskinoven sisällä olevat mikrokytkimet pelkästään hälyyn vai saako k-lukko siitä signaalia? Muuta vinkkiä?
Comment
-
-
Originally posted by Elfving View Post525i -88 ja tehdashälytin sekä -keskuslukko.
Ongelmana lukko-ongelmat:
Avattaessa avaimella,täytyy avata kahdesti,koska lukitus vetää ovet takaisin lukkoon välissä. Itse kuskin oven lukko ei lukitu enää ollenkaan.
Oven lukkomekanismi pelaa, keskuslukon moottori pelaa, kaikki tangot/johdot paikoillaan, pääsulakkeita/sulakkeita ei vielä tarkistettu.
Liittyykö kuskinoven sisällä olevat mikrokytkimet pelkästään hälyyn vai saako k-lukko siitä signaalia? Muuta vinkkiä?
Edit: + ne sulakkeet.
Superedit: katoppa poikaa,kun löysi mikrokytkimiä abaut 4 kpl,jotka kuitenkin testattuna olivat kunnossa. Mekaaninen jumi oli taas lukkosylinterin päässä.
Comment
-
-
Originally posted by Limited View PostMulla tekee just toisinpäin, kun laitan ovet lukkoon avaimesta tai ihan manuaalisesti, ovet menee lukkoon ja aukee heti perään. Tämän jälkeen laittaa lukkoon niin pysyy lukossa.
Comment
-
-
Originally posted by Limited View PostMulla tekee just toisinpäin, kun laitan ovet lukkoon avaimesta tai ihan manuaalisesti, ovet menee lukkoon ja aukee heti perään. Tämän jälkeen laittaa lukkoon niin pysyy lukossa.
Call
Send SMS
Add to Skype
You'll need Skype CreditFree via SkypeLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
Comment