Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Urpo_rotta
    BTCF Member
    • May 2012
    • 5270
    • Pirkkala

    Originally posted by MPV View Post
    Sports II-ratti? Eli airbägillinen 32 34 1 161 982 ?
    BMW fans kertoo että olisi käytetty: E36, E34 ja E31
    Erehdyinkö nyt ratista?
    32341162097

    Tuon yhteydessä ei mainita e36:sta.

    hain tämän e34 alta vm. 94 loppupäästä. Lieneekö vaukutusta asiaan.

    Ja joo bägillinen salmiakki kyseessä.

    Siis tämä tuote mutta onko tämä tarkoittamani salmiakki? http://www.realoem.com/bmw/enUS/part...&q=32341162097
    E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
    E34 525i -90 twinturbo 427/519

    N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
    VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
    Kysy jos tarvetta

    Comment

    • MPV
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2002
      • 1193
      • Muhos

      Originally posted by Urpo_rotta View Post
      Erehdyinkö nyt ratista?
      32341162097

      hain tämän e34 alta vm. 94 loppupäästä. Lieneekö vaukutusta asiaan.
      Tämähän se varmaan tekikin. Itse en valinnut auton vuosimallia ollenkaan.Tuo mun antama numero on 3/94 asti ja sun numero alkaen 4/94. Molemmat näyttäs olevan nimeltään sports steering wheel 2 ainakin kuvan otsikon perusteella, mutta kuvan perusteella se sun antama numero olis varmaan se oikea "salmiakki".

      Comment

      • JaniR
        BTCF Member
        • Sep 2006
        • 1077
        • Rauma

        Originally posted by Klasu- View Post
        Hyvin suurella todennäköisyydellä syyllinen on juurikin se oikean etuoven lukkomoottori, joka on vuosien varrella menettänyt tehonsa.

        Itselläni viallinen lukkomoottori toimi siten, että avatessani lukituksen muualta, kuin siitä renaavasta ovesta, avautuivat, ja heti perään sulkeutuivat kaikki muut lukot.
        Tämä ongelma - kuten myöskin kyseisen oven toimimaton/satunnaisesti toimiva lukitus korjaantuivat ko. lukkomoottorin vaihdolla.

        Eli renaava lukkomoottori kykenee siis aiheuttamaan kaikkien muiden lukkomoottorien epämääräisen toiminnan.
        Kiitos vinkistä. Täytyy tutkia kunhan kerkiää.
        -Turku Connection- & MummyTownCruiser

        Comment

        • bazi
          Newbiemmer
          • Sep 2013
          • 7
          • oulu

          Paljonko on kiristys momentti m40b18 moottorissa nokan pukeille ja hihnapyörälle?

          Comment

          • Roito
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2009
            • 3921
            • Tavastila/Kotka

            Originally posted by bazi View Post
            Paljonko on kiristys momentti m40b18 moottorissa nokan pukeille ja hihnapyörälle?
            10nm pukeille ja 65 nm hihnapyörä
            BMW E70 X5 käyttismöhkö
            MB W639 Kummisetä

            Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl

            Comment

            • jabaaa
              Newbiemmer
              • Mar 2012
              • 23
              • espoo/vantaa

              Ois semmonen ongelma e34 525 tds:ssä eli ei takajarrut toimi, katsastukseen vein niin nousee sinne 1.0 pintaan ja sen jälkeen tippuu molemmilta puolilta 0.3 ja mitään vuotoja ei löytyny ja jarrut on myös ilmattu ja etujarrut toimii kyllä

              Joku puhui jostain kuormantunnistimesta että sillä vois olla osuutta asiaan mutta itse kun en oo tämmöseen aikasemmin törmänny niin jos joku asiasta ymmärtävä voisi jeesiä.

              Comment

              • MPV
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2002
                • 1193
                • Muhos

                Originally posted by jabaaa View Post
                Ois semmonen ongelma e34 525 tds:ssä eli ei takajarrut toimi, katsastukseen vein niin nousee sinne 1.0 pintaan ja sen jälkeen tippuu molemmilta puolilta 0.3 ja mitään vuotoja ei löytyny ja jarrut on myös ilmattu ja etujarrut toimii kyllä

                Joku puhui jostain kuormantunnistimesta että sillä vois olla osuutta asiaan mutta itse kun en oo tämmöseen aikasemmin törmänny niin jos joku asiasta ymmärtävä voisi jeesiä.
                Ei kai siellä mitään kuormantunnistinta sentäs ole. Jos vuodot jarrujärjestelmän ulkopuolelle on varmasti suljettu pois, niin silloin vuoto voi olla järjestelmän sisällä takaisin säiliölle päin. Onko ABS-jarrrut? Itse tosin aloittaisin helpoimmasta ja vaihtaisin vielä varmuuden vuoksi jarruletkut molemmille puolille taakse. Voihan olla että toinen letku on vaurioitunut ja pääsee pullistumaan, jolloin paine laskee, mutta ei kuitenkaan vuoda (vielä).

                Comment

                • bimmer90
                  Newbiemmer
                  • Jun 2016
                  • 16
                  • kokkola

                  Noniin.. Eli konetta koitettu pyörittää käsin,hyvin pyöri eikä missään kohtaa jumittanut. Moottorin maadoitus myös katottu kuntoon. Ei vaikutusta. Päävirtasulake kunnossa. Virranjakajan kansi oli aika heikossa kunnossa eli ne "klipsut" siinä kannessa aika huonona. Käsittääkseni seki vaikuttaa aika paljo..?

                  Ens viikolla jos hakis uuden virranjakajan kannen ja tulpat ja kattois onko vaikutusta

                  Comment

                  • Klasu-
                    Bimmer Fanatic
                    • Jan 2010
                    • 546
                    • Helsinki

                    Ja se dampperin ulkokehä on edelleen kiinteässä suhteeasa keskiosaan?

                    Kuten sanottua, ei olisi ensimmäinen kerta. Ja jos se on irti, toiminta voi olla aivan mitä vaan väliltä kohtalainen käynti --> ei mitään eloa.

                    Erittäin huonokuntoinen vj-kansi/pyörijä voi kyllä myös aiheuttaa tuollaista

                    Comment

                    • jabaaa
                      Newbiemmer
                      • Mar 2012
                      • 23
                      • espoo/vantaa

                      Originally posted by MPV View Post
                      Ei kai siellä mitään kuormantunnistinta sentäs ole. Jos vuodot jarrujärjestelmän ulkopuolelle on varmasti suljettu pois, niin silloin vuoto voi olla järjestelmän sisällä takaisin säiliölle päin. Onko ABS-jarrrut? Itse tosin aloittaisin helpoimmasta ja vaihtaisin vielä varmuuden vuoksi jarruletkut molemmille puolille taakse. Voihan olla että toinen letku on vaurioitunut ja pääsee pullistumaan, jolloin paine laskee, mutta ei kuitenkaan vuoda (vielä).
                      Kyllähän kun siellä hääräs auton reilu puol tuntia ja roplas joka ikisen letkun ja liittimen ni löytyhän sieltä vuotava jarruletku! onneks ei isompaa

                      Comment

                      • fore
                        Bimmer Fanatic
                        • Jul 2012
                        • 986
                        • Espoo

                        Originally posted by bimmer90 View Post
                        Noniin.. Eli konetta koitettu pyörittää käsin,hyvin pyöri eikä missään kohtaa jumittanut. Moottorin maadoitus myös katottu kuntoon. Ei vaikutusta. Päävirtasulake kunnossa. Virranjakajan kansi oli aika heikossa kunnossa eli ne "klipsut" siinä kannessa aika huonona. Käsittääkseni seki vaikuttaa aika paljo..?

                        Ens viikolla jos hakis uuden virranjakajan kannen ja tulpat ja kattois onko vaikutusta
                        Voihan nuo virranjakajan kannen kontaktit putsata hapettumista. Kyllähän ne uudelleen hapettuu nopeammin, mutta saisi ainakin selvyyttää auttaisiko. Ettei tarvii heittää ongelmaa osilla, tulee muuten nopeasti pitkä lasku.
                        e34 535i -88
                        f30 328i -12
                        VW 1302 -71
                        Originally posted by axu100
                        jotain häikkää rajottimessa rajoittaa aika hitaasti se vaa on fuuuuuuuufuuuuuufuuuuuuu ku sen pitäs olla fututtututurururutututututruutpox...

                        Comment

                        • Kv1984
                          Bimmer Fanatic
                          • Aug 2013
                          • 584
                          • Jyväskylä

                          Ilmastoitu 525 lakkasi puhaltamasta tuulilasille. Lasi huurtuu sateella niin ettei ulos näe, ellei pidä ikkunoita auki, mikä on tietenkin sadekelillä hiukan epämiellyttävää. Lasille tuleva ilmavirta on ennenkin ollut liian vähäinen, mutta nyt sieltä ei tule enää mitään. En tiedä, kuuluuko asiaan, että ilmastointikaan ei toimi (vissiin ilmastoinnin boksi rikki). Mistä lähteä etsimään vikaa?

                          E34 518i Jet Black (ex)
                          E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
                          E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
                          E38 M52B28 Oxfordgrün

                          Comment

                          • Muurahainen
                            BTCF Member
                            • Dec 2006
                            • 9194
                            • Nurmijärvi

                            Originally posted by Kv1984 View Post
                            Ilmastoitu 525 lakkasi puhaltamasta tuulilasille. Lasi huurtuu sateella niin ettei ulos näe, ellei pidä ikkunoita auki, mikä on tietenkin sadekelillä hiukan epämiellyttävää. Lasille tuleva ilmavirta on ennenkin ollut liian vähäinen, mutta nyt sieltä ei tule enää mitään. En tiedä, kuuluuko asiaan, että ilmastointikaan ei toimi (vissiin ilmastoinnin boksi rikki). Mistä lähteä etsimään vikaa?
                            Läppiä kääntävä moottori irti kiinnikkeistään tai rikki.

                            Jos ilmastointi ei toimi kanaattaa sen nappi pitää pois päältä niin sisään tulee raikkaampaa ilmaa.

                            Comment

                            • Kv1984
                              Bimmer Fanatic
                              • Aug 2013
                              • 584
                              • Jyväskylä

                              Originally posted by Muurahainen View Post
                              Läppiä kääntävä moottori irti kiinnikkeistään tai rikki.
                              Kiitos. Missä tuo moottori sijaitsee?

                              E34 518i Jet Black (ex)
                              E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
                              E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
                              E38 M52B28 Oxfordgrün

                              Comment

                              • Worldfuture
                                Bimmer Fanatic
                                • May 2014
                                • 324
                                • Forssa

                                Originally posted by Kv1984 View Post
                                Kiitos. Missä tuo moottori sijaitsee?
                                Eikös se siinä näy ku purkaa sen lämmönsäätöpaneelin oikeelta sivulta vähän? Siinä on joku vipu mikä liikkuu eestaas. Vai onks se johonki muuhun liittyvä?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎