Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kv1984
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2013
    • 584
    • Jyväskylä

    Originally posted by bimmer90 View Post
    Ei oo vielä.. Ne seuraavaks jahka sade loppuu. Mitä muuta kannattas kattoo samalla?
    Päävirtasulake.

    E34 518i Jet Black (ex)
    E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
    E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
    E38 M52B28 Oxfordgrün

    Comment

    • bimmer90
      Newbiemmer
      • Jun 2016
      • 16
      • kokkola

      Missä on tässä mallissa päävirtasulake?

      Comment

      • Zoui
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2003
        • 6345
        • Tampere

        Originally posted by bimmer90 View Post
        Missä on tässä mallissa päävirtasulake?
        Päävirtakaapelin alkupäässä, akun lähellä.
        Elämä on pihakivestä.

        Comment

        • bimmer90
          Newbiemmer
          • Jun 2016
          • 16
          • kokkola

          Käyntiihän se lähti ku starttas ja kaveri anto kaasua konehuoneen puolelta. Tyhjäkäynti hyrskytti eikä meinannu pysyä käynnissä ilman kaasun pumppaamista..sitte ku sammutti ni ei enää meinannu käyntii saaha, aina niiku löis jonku jumii ja kuuluu ikävä kopsahus. :think

          Comment

          • Klasu-
            Bimmer Fanatic
            • Jan 2010
            • 546
            • Helsinki

            Ilmenikö vaiva aivan yhtäkkiä vai onko autolle tehty jotakin ennen ongelman ilmenemistä?

            Tarkastettavia dampperin ulkokehä ja sijainti suhteessa nokka-akseliin.
            Näistä on joskus mennyt dampperin kiiloha rikki, sekä itse danppereita, eli ulkokehä hammastuksineen irtoaa sisäkehästä, jolloin kipinäkin tulee väärään kohtaan ja voi aiheuttaa takapotkuja startille.


            Seuraava on sitten koneen pyörittäminen danpperin mutterista. Pyöriikö vai jumittaako jossakinkohtaa

            Comment

            • bimmer90
              Newbiemmer
              • Jun 2016
              • 16
              • kokkola

              Yhtäkkiä tuli tuo vika. Okei sen tarkistan seuraavaks ku pääsen kotiin. Kuulusko siinä olla muute hihna siinä dampperilla? Kiitti vinkistä.

              Comment

              • Roito
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2009
                • 3921
                • Tavastila/Kotka

                Originally posted by bimmer90 View Post
                Yhtäkkiä tuli tuo vika. Okei sen tarkistan seuraavaks ku pääsen kotiin. Kuulusko siinä olla muute hihna siinä dampperilla? Kiitti vinkistä.
                Kuuluis olla hihna, tuulettimen ropelille menevä.
                BMW E70 X5 käyttismöhkö
                MB W639 Kummisetä

                Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl

                Comment

                • bimmer90
                  Newbiemmer
                  • Jun 2016
                  • 16
                  • kokkola

                  Itellä sitä ei oo..

                  Comment

                  • peto2
                    BTCF Member
                    • Jan 2007
                    • 8254
                    • Järvikylä (Nakkila)

                    Originally posted by bimmer90 View Post
                    Itellä sitä ei oo..
                    Siinä tapauksessa kannattanee alkaa katselemaan toista konetta.. sen hihnan pitäisi pyörittää vesipumppua laturia ja ohjaustehostinta. Voi olla että käynyt "hivenen verran" kuumana. Voisi silti kuvitella että ohjaustehostuksen katoamisen ja laturinvalon syttymisen huomaisi..
                    Last edited by peto2; 31-07-2016, 17:26.
                    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                    ex:
                    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                    Nakkaa privaa jos tarvetta.

                    Comment

                    • Roito
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2009
                      • 3921
                      • Tavastila/Kotka

                      Joo tosiaan kyllä melko oleellisesta osasta on kyse, ei ne apulaitteet siellä itsekseen pyöri.
                      BMW E70 X5 käyttismöhkö
                      MB W639 Kummisetä

                      Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl

                      Comment

                      • bimmer90
                        Newbiemmer
                        • Jun 2016
                        • 16
                        • kokkola

                        Nyt meni mulla hihnat sekasin.. eli puuttuva hihna taitaaki olla ilmastoinnille..

                        Comment

                        • JaniR
                          BTCF Member
                          • Sep 2006
                          • 1077
                          • Rauma

                          Mistäköhän mahtaisi johtua että ovien lukitus aukeaa omia aikojaan? (välissä tunteja? kun esim. työpäivän jälkeen on ovet lukitsematta vaikka varmasti olen lukkoon kääntänyt)
                          Oireena myöskin se että oikea etuovi ei mene lukkoon ja auki muualta avaimella kääntämällä, mutta kun kartturin ovesta kääntää lukkoon niin kaikki menee ja aukeaa kyllä.

                          Edit: kyseessä 1993 530iA sedan
                          -Turku Connection- & MummyTownCruiser

                          Comment

                          • Klasu-
                            Bimmer Fanatic
                            • Jan 2010
                            • 546
                            • Helsinki

                            Hyvin suurella todennäköisyydellä syyllinen on juurikin se oikean etuoven lukkomoottori, joka on vuosien varrella menettänyt tehonsa.

                            Itselläni viallinen lukkomoottori toimi siten, että avatessani lukituksen muualta, kuin siitä renaavasta ovesta, avautuivat, ja heti perään sulkeutuivat kaikki muut lukot.
                            Tämä ongelma - kuten myöskin kyseisen oven toimimaton/satunnaisesti toimiva lukitus korjaantuivat ko. lukkomoottorin vaihdolla.

                            Eli renaava lukkomoottori kykenee siis aiheuttamaan kaikkien muiden lukkomoottorien epämääräisen toiminnan.

                            Comment

                            • Urpo_rotta
                              BTCF Member
                              • May 2012
                              • 5234
                              • Pirkkala

                              Luin hyvän tietopläjäyksen e34 rattivaihtoehdoista tuolta englanninkieliseltä foorumilta. http://forum.bmw5.co.uk/topic/54844-...wheel-options/

                              Minulla on autossa ns. salmiakkiratti eli tuon mukaan sports II ratti

                              Onko tuo aivan identtinen e36 ja e34 autoissa?

                              Lähinnä mietin että onko jotain eroa offsetissa?

                              Realoem antaa e34 ratille lisäksi vain e39 ja e31 autot.

                              Pitää varmaan purkaa ratti ja katsoa mikä osanumero löytyy.
                              E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                              E34 525i -90 twinturbo 427/519

                              N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                              VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                              Kysy jos tarvetta

                              Comment

                              • MPV
                                Bimmer Enthusiast
                                • Nov 2002
                                • 1192
                                • Muhos

                                Originally posted by Urpo_rotta View Post
                                Luin hyvän tietopläjäyksen e34 rattivaihtoehdoista tuolta englanninkieliseltä foorumilta. http://forum.bmw5.co.uk/topic/54844-...wheel-options/

                                Minulla on autossa ns. salmiakkiratti eli tuon mukaan sports II ratti

                                Onko tuo aivan identtinen e36 ja e34 autoissa?

                                Lähinnä mietin että onko jotain eroa offsetissa?

                                Realoem antaa e34 ratille lisäksi vain e39 ja e31 autot.

                                Pitää varmaan purkaa ratti ja katsoa mikä osanumero löytyy.
                                Sports II-ratti? Eli airbägillinen 32 34 1 161 982 ?
                                BMW fans kertoo että olisi käytetty: E36, E34 ja E31

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎