Originally posted by Bmw Master
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kyllä, tavallinen tehoa katkova luistonesto toimii lukkoperän kanssa , mutta tuo toista pyörää jarruttava mielestäni ei.BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
Originally posted by Roito View PostKyllä, tavallinen tehoa katkova luistonesto toimii lukkoperän kanssa , mutta tuo toista pyörää jarruttava mielestäni ei.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostSiis tuo ajastin on penkissä itsessään?
Ei ole nyt hetkeen itsellä ollut E34:ää missä olisi persgrillit. Muistelen kuitenkin että pienempi teho pysyi päällä vaikka miten pitkään.
Isompi teho toimii huomattavasti lyhyemmän aikaa kuin mitä pienempi teho.
Pysyiskö isommalla teholla noin 5min ja pienemmällä 20-25min tjsp.E34 525iA -92
Comment
-
-
Originally posted by Pekka_L View PostMissä kohtaa noissa karvalakkimallin e34 löytyy pyyhkijöiden rele? -93 520i kyseessä, akku takapenkin alla.
Comment
-
-
Originally posted by Roito View PostJa tuohon sun ASC+T kysymykseen.
sitä sai juu lisävarusteena olikos vuodesta -92-> 525, 530 ja 540 malleihin ainakin, lukkoperän kanssa ei toimi eikä täten saanut ruksittua päällekkäin, eli esim. M5 ei ASC+T ole koska lukkoperä vakiona.
toimii karkeasti vissiin niin että jarruttaa pulssimaisesti toista takapyöristä pidon menetyksessä ja sen jälkeen katkasee tehoja koneesta jos toinenkaan ei saa pitoa.
Jonkun verran porukka noita vissiin poistellut kokonaan/osittain käytöstä jälkiasennellessa lukkoperää.Originally posted by Urpo_rotta View PostAivan, kiitos vastauksista.
...
E: tämä lienee mahdoton optio myös tasonsäädöllisessä vehkeessä?
Toinen asia: Palaan vielä tuohon kytkinlevykysymykseen jos joku tietäisi.
Alkupään E34 535i on kovalla vauhtipyörällä kun taas myöhemmät kaksoismassalla. Vaihteisto on sama. Onko kaksoismassan kanssa käytettävä kytkinlevy kovalla keskiöllä (siis ilman jousia) ja kovan vauhtipyörän kanssa jousitettu keskiö? Ilmeisesti muuten sopii paikalleen ja voi laittaa kumman vaan? Nyt siis on kyse mekaanisesta asennuksesta, niiden jousien / kaksoismassan tarkoituksen ymmärrän kyllä.E34 540i A Touring 1995, E34 540i Touring 1995, E34 535i 1988, E39 M5 2000
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostJa sit viel tyhmä kysymys et mistä noi vois tilata ku ei jaksa ebaystä alkaa oottelee?��
edit: Motonetissa jotain tollasia on mut en jaksanu nyt selata tarkemmin natsaako noista joku, ainakaan e34 kohtaisella haulla ei tarjoa polttimoita
Motonet / muovikantapolttimot
Schmiedmannilla löytyy kanssa.Last edited by Roito; 25-02-2016, 17:13.BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostJa sit viel tyhmä kysymys et mistä noi vois tilata ku ei jaksa ebaystä alkaa oottelee?
Ei näihinkään ihan kaikkea tarvitse marmorilta hakea tai ulkomailta tilailla.Last edited by Haju69; 25-02-2016, 17:54.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by t0mpp4 View PostTallentuuko -92 loppuvuodesta valmistettuun m5 kilometrilukema mihinkään muualle sähköbokseihin/tietokoneisiin, kuin mittaristoon? Pystyykö niistä siis kaivamaan jostain muualta km tietoa, vai onko mittariston koodiplugi ainoa johon se tallentuu?E34 540i A Touring 1995, E34 540i Touring 1995, E34 535i 1988, E39 M5 2000
Comment
-
-
Mistä kannattais vikaa lähteä hakemaan kun tärisee yli 120 vauhdissa? Luulin että ois johtunu joko rättinivelestä mikä oli vähän palasina tai takajarrusta joka oli jumissa mutta nyt on molemmat korjattu ja silti tärisee. Ja siis nimenomaan auto, ratti ei tärise.BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
Originally posted by Rhodry View PostMistä kannattais vikaa lähteä hakemaan kun tärisee yli 120 vauhdissa? Luulin että ois johtunu joko rättinivelestä mikä oli vähän palasina tai takajarrusta joka oli jumissa mutta nyt on molemmat korjattu ja silti tärisee. Ja siis nimenomaan auto, ratti ei tärise.VW T5 -08
XC70 -05
Superb -11
Comment
-
-
Originally posted by E34M60 View PostKoodiplugi on ainoa... Kaikilla ajettu aina 202 tuhatta ja kaikkien Bemareiden vaihteistot ja moottorit aina ajettu 150 tuhattaHöntsä kompakti
Comment
-
Comment