Originally posted by Dalglish
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jj5 View PostTähän olisi kyllä kiva kuulla perustelu :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
No niin, eli vaihdoin katsurin käskystä toiselle puolelle reaktiotangon ja toiselle alatukivarren. Nyt kun ajaa suoraa tietä niin lumelta/jäältä tultaessa sulalle alfaltille saattaa auto lähteä voimakkaasti joko vastaantulevien kaistalle tai ojaan. Muutenkin tuntuis niinkuin ois välillä hirveästi tyhjää ohjauksessa. Ja kaikki tämä tosiaan noiden osien vaihdon jälkeen
Onko sieltä nyt kulmat aivan perseellään vai jotain muuta?2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostNo niin, eli vaihdoin katsurin käskystä toiselle puolelle reaktiotangon ja toiselle alatukivarren. Nyt kun ajaa suoraa tietä niin lumelta/jäältä tultaessa sulalle alfaltille saattaa auto lähteä voimakkaasti joko vastaantulevien kaistalle tai ojaan. Muutenkin tuntuis niinkuin ois välillä hirveästi tyhjää ohjauksessa. Ja kaikki tämä tosiaan noiden osien vaihdon jälkeen
Onko sieltä nyt kulmat aivan perseellään vai jotain muuta?Nyt:
E82 135i -11
Ex: F07 535xD GT -11, E53 X5 3,0D -03, E46 320d -01, E82 135iS -13, E39 520iA -02, E46 320i -02, E60 530D -03, F31 330dA -13, F31 318dA -12, E46 325CiA -02 cabrio, E39 523i -97 Touring, E46 320i -03 Touring, E36 328i -95 Cabrio, E30 316i -89, E34 535i -90, E30 316i 2d -89, E46 320d -99, E30 316i 4d -90, E34 535i -90 "Ac Schnitzer Silhouette S5", E38 740iA -94, E34 M5 -90, E28 520i -87, E28 520i -86
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostNo niin, eli vaihdoin katsurin käskystä toiselle puolelle reaktiotangon ja toiselle alatukivarren. Nyt kun ajaa suoraa tietä niin lumelta/jäältä tultaessa sulalle alfaltille saattaa auto lähteä voimakkaasti joko vastaantulevien kaistalle tai ojaan. Muutenkin tuntuis niinkuin ois välillä hirveästi tyhjää ohjauksessa. Ja kaikki tämä tosiaan noiden osien vaihdon jälkeen
Onko sieltä nyt kulmat aivan perseellään vai jotain muuta?BMW E34 525i Touring -91, BMW E91 335d -06
Exät: E46 325i -00, E34 525i -91 Luuska 2.0, E39 523i -99, E34 520i -93, E38 725tds -96, E34 535i -89 "Luuska", E36 325i -92,
E46 320d -04, E46 320d -02, E38 740iA -94, E30 316i -89, E34 520i -92, E36 325i -92, E36 320i -93, E30 316 1.8 -88, E30 316i -90
Comment
-
-
Originally posted by Dalglish View PostMiksei ovistoppareita saa rasvata?
Tästä joskus on ollu muinoin täällä foorumilla keskustelua ja noita on tullu sen 5 kpl vaihdettua, niin ymmärrän kyllä mitä rasva saa aikaiseksi.
Comment
-
-
Originally posted by Kal.ju View PostNiissä ei ole rasvaa alunperinkään. Elikkäs siinä on sellainen "kuiva rulla" mikä pyörii sitä tankoa vasten. Jos sen tangon rasvaa ja sitä rasvaa menee rullaan on se varmasti hetkenaikaa hiljainen, mutta ajan myötä siinä käy niin että se rulla ei enää pyöri vaan hankaa.
Tästä joskus on ollu muinoin täällä foorumilla keskustelua ja noita on tullu sen 5 kpl vaihdettua, niin ymmärrän kyllä mitä rasva saa aikaiseksi.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostMillanen homma vaihtaa?
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostNo niin, eli vaihdoin katsurin käskystä toiselle puolelle reaktiotangon ja toiselle alatukivarren. Nyt kun ajaa suoraa tietä niin lumelta/jäältä tultaessa sulalle alfaltille saattaa auto lähteä voimakkaasti joko vastaantulevien kaistalle tai ojaan. Muutenkin tuntuis niinkuin ois välillä hirveästi tyhjää ohjauksessa. Ja kaikki tämä tosiaan noiden osien vaihdon jälkeen
Onko sieltä nyt kulmat aivan perseellään vai jotain muuta?
Nyt menee ihan jees ja rattikin saatiin suht suoraan2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by Roisto View PostJoo-o, suuntauksessa käytin. Aika vähän tuosta lapusta älyän mutta aurausta oli edessä yhteensä 34mm kun sitä lapun mukaan sais olla max 4,7mm että kai se tuo oli vialla.
Nyt menee ihan jees ja rattikin saatiin suht suoraanE38 740i -95
Comment
-
-
Ei varmaan mitään vakavaa mut ihmeteltiin ku ajeltiin, että ajotietokone alko valittaa jostain jarruvaloista ja vilkku nuolet päis, hetken päästä valitti myös merkkivaloista:think ei muuten mut kaikki toimii. Abblendlichtiä se aina valittaa ku pistää valot päälle ku on on ballastit eriparia. Ja tämä siis tapahtu vasta ku oli enemmän ajanu?
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostEi varmaan mitään vakavaa mut ihmeteltiin ku ajeltiin, että ajotietokone alko valittaa jostain jarruvaloista ja vilkku nuolet päis, hetken päästä valitti myös merkkivaloista:think ei muuten mut kaikki toimii. Abblendlichtiä se aina valittaa ku pistää valot päälle ku on on ballastit eriparia. Ja tämä siis tapahtu vasta ku oli enemmän ajanu?
Itselle on kerran myös tullut ilmoitus ajovaloista vaikka mikään ei ollut palanut.
Ei ole toistunut uudelleen kuitenkaan.
Korkeudensäätömoottorit (tarkemmin niiden häiriönpoisto) yleisimmin aiheuttavat valheelliset ilmoitukset.
Comment
-
Comment