Täytynee tutkia, voisiko sillä olla yhteys siihen, et ku mittaristo lämpenee nii numerot katoaa, kyseessä malli, jossa numerot nopeusmittarin alapuolella näytössä? Ainakin kaks viimeistä eli keltanen ja punanen erottuu kyllä huoltovälin osoittimesta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by D//Power02 View PostOjasta aalliikoon tuon menopelin kans..
Mikä he***tti tuos on ku ei millään resetoi huoltovaloja? Eilen vaihdoin öljyt ja katsoin täältä löytyvästä threadistä, ei toiminut, ja sit käänsin youtuben ylösalasin, ja kokeilin niillä kikoilla, mutta eipä tuo resetoinut sitä...
Comment
-
-
Originally posted by N54 View PostMissä järjestyksessä yritit nollata? Mulla täytyy ainakin ensin laittaa virrat päälle ja sitten vasta johto paikoilleen. Jossain ohjeissa on ensin johto paikoilleen ja sitten virrat päälle, joka ei ainakaan omassa autossani toimi.-91 518i E34
Comment
-
-
Originally posted by D//Power02 View PostKokeilin kumpaakin ilman vaikutusta.. luin juuri äsken et -91 paikkeilla kun tuli digitaaliset matkamittarit, nii siel olis konkat akkujen sijasta... ettei vaan konkka olis päästäny mehut pihalle.
My bad.
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostJoo nimenomaan niitä perän puslia meinaan. Ei osunut itselläkään silmään strongflex kuvastosta niin päätin laiskana kysyä täällä. Pitää jatkaa etsintöjä tai sitten tilailla originaalit.
Olisko noi?e36 320iA ex:e34 520i Touring, e28 520i, e36 325i Coupe, e34 525i
Comment
-
-
Munhan pitäis tietää jo näistä kaikki mut näköjään ei
Mistä helkutista tuo M60 vielä kusee öljyä, valuu ilmeisesti laturin yläpuolelta, koska aivan mustana öljystä/paskasta,ja tiputtelee sitten alas ohjaustehostimen kampuran ja putkien kautta maahan hieman ja tuntuis olevan moottoriöljyä, tarkastin suodattimen jalankin samalla, kun tsekkasin etteivät uudet venakopan tiivisteet vuoda mut mitään järkevää vuotopaikkaa ei löydy. Ja se tässä huvittaa, että vuotoa tulee auton alle pieni mutta itseäni ärsyttävä lätäkkö joka kerta, kun parkissa ja auto käydessä ei vuoda :thinkGas or ass, no free rides
F10 520d lci
E36 325 ahdistettu.
Comment
-
-
Originally posted by MR_piikki View PostMunhan pitäis tietää jo näistä kaikki mut näköjään ei
Mistä helkutista tuo M60 vielä kusee öljyä, valuu ilmeisesti laturin yläpuolelta, koska aivan mustana öljystä/paskasta,ja tiputtelee sitten alas ohjaustehostimen kampuran ja putkien kautta maahan hieman ja tuntuis olevan moottoriöljyä, tarkastin suodattimen jalankin samalla, kun tsekkasin etteivät uudet venakopan tiivisteet vuoda mut mitään järkevää vuotopaikkaa ei löydy. Ja se tässä huvittaa, että vuotoa tulee auton alle pieni mutta itseäni ärsyttävä lätäkkö joka kerta, kun parkissa ja auto käydessä ei vuoda :thinkpuh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Mikähän mahtaa kuluttaa vetoniveliä? Kun vaihdoin kuskin puolelle molemmat nivelet, vaihdoin ensin uloimman uuteen ja ajelin hetken kunnes totesin että se olikin sisempi mikä oli huonomassa kunnossa. Sitten vaihdoin myös sen sisemmän uuteen ja nyt pari tuhatta kilsaa myöhemmin alkoi taas sama kolina.
Voiko olla että se huono sisempi ehti kuluttaa sen ulomman jo rikki? Kuluttaako ne toisiaan jos toinen on rikki niin kuluu myös toinen nopeammin? Vai mistähän toi nyt johtuu.
Voiko vinot pyöränkulmat kuluttaa vetoniveliä?Wannabiemmer
---------------------------
E53 X5 3.0d -04
E87 130i -05
E34 520i -91 M30B34
Comment
-
-
Originally posted by Zetz View Postkampuran etupään stefa? vuotaa kierroksilla ja voi roiskia sitä öljyä mitä mielenkiintoisimpiin paikkoihinGas or ass, no free rides
F10 520d lci
E36 325 ahdistettu.
Comment
-
-
Vaihdoin viskon 535i malliin, alkuperäinen vuonna -87 valmistettu pyöri jo aika (eli täysin) vapaasti. Uusi on Hella/Behr, valmistettu 2015-11-17, ollut minulla noin vuoden varastossa vaaka-asennossa. Nyt auto on kuin Volvo, tuuletin pyörii niin penteleesti että en ole uskaltanut kertaakaan nostaa yli 2500 kierroksen. Verrokkina on tuossa ollut 2 kpl 540i ja yksi M5 että tiedän miten sen pitäisi toimiessaan toimia.
Meneekö näissä joku aika ennen kuin löystyy vai onko tämä rikki?E34 540i A Touring 1995, E34 540i Touring 1995, E34 535i 1988, E39 M5 2000
Comment
-
-
Omalla kahden viskon vaihdon tuoman kokemuksen perusteella sanon, että hetken se kuulostaa volvolta ja sitten pitäisi asettua.EX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
-
Originally posted by JiiVee92 View PostOmalla kahden viskon vaihdon tuoman kokemuksen perusteella sanon, että hetken se kuulostaa volvolta ja sitten pitäisi asettua.E34 540i A Touring 1995, E34 540i Touring 1995, E34 535i 1988, E39 M5 2000
Comment
-
-
Originally posted by Kuizma97 View PostTuossa ostin keväällä hiotun nokan ja tänään kasasin venttiili koneiston 885 m20 kanteen. Nyt tuli sellainen takapakki, että epäkeskoissa ei riitä säätö muutamissa keinuissa...
Eli onko jostain saatavilla ns. Ylikoko epäkeskoja?
Joskus tuli jollain brittivalmistajalla vastaan suurempia. Toinen kalliimpi vaihtoehto on esim. schrickin keinut, joissa ruuvisäätöGas or ass, no free rides
F10 520d lci
E36 325 ahdistettu.
Comment
-
Comment