Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Leka
    BTCF Member
    • Sep 2003
    • 7701
    • Vilppula

    Originally posted by baijeri88 View Post
    merkkiliikkeessä oli 113€/kpl ja Kl-varaosilla 75€/kpl tai 93€/kpl. Kummassakaan ei osattu iskarin perusteella tilata oikeenlaista. Iskarit siis löytyy, tarkemmin koko alustasarja. Ja tuollaset yläpäät tuli aikanaan ostettua foorumilta. Että mistäs noita oikeanlaisia saa tilattua?
    TRE:een KL:ssä 31 33 1 139 437 65€/kpl kun hieman tinki 31 33 1 139 437 65 ylälaakeri sopii tästä löytyvän kuvan mukaan -3 iskarin varteen, käytössä mm. 535 08/90->

    Tuli vaihdettua tänään aivan turhaan mm. juurikin tuo yläpään laakeri vittumaisen etupään kolinan myötä, ilman osien vaihtoakin olisi kolina loppunut, mutta se nyt on taas toinen juttu...
    sigpic

    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


    Comment

    • baijeri88
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2006
      • 958
      • Mikkeli

      Originally posted by Leka View Post
      TRE:een KL:ssä 31 33 1 139 437 65€/kpl kun hieman tinki 31 33 1 139 437 65 ylälaakeri sopii tästä löytyvän kuvan mukaan -3 iskarin varteen, käytössä mm. 535 08/90->

      Tuli vaihdettua tänään aivan turhaan mm. juurikin tuo yläpään laakeri vittumaisen etupään kolinan myötä, ilman osien vaihtoakin olisi kolina loppunut, mutta se nyt on taas toinen juttu...
      Pitää kysyä paljon täälläpäin maksaa Tai sitte pitää tilata Tampereelta
      E36 Cab Atlantisblau
      E92 325i


      eX:
      E39 525i, E36 325i
      E34 Sedan Alpinweiss II
      , 316 -87 & 316i -90

      Comment

      • tuumas
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2007
        • 2564
        • Lapland, Finland

        nykiminen, tyhjäkäyntiongelma...

        Kertokaahan mitä pitäisi alkaa tutkia kun E34 535i ei tahdo käydä kunnolla tyhjäkäyntiä ja meinaa kyykähtää liikkeellelähdössä/kiihdytyksessä? Wetterillä yrittivät päästä testerillä kiinni eivätkä päässeet ja selittelivät että tarvii 4h lisää diagnoosiaikaa, on kuulemma isompaakin vikaa johdoissa tmv. Imuvuotoja kokeiltu katsoa eikä näy ja IMM putsattu, sytytyspuoli tarkistettu Wetterin toimesta ja sanoivat että on OK :think

        Comment

        • Axum
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 4416
          • Kuopio

          Originally posted by tuumas View Post
          Kertokaahan mitä pitäisi alkaa tutkia kun E34 535i ei tahdo käydä kunnolla tyhjäkäyntiä ja meinaa kyykähtää liikkeellelähdössä/kiihdytyksessä? Wetterillä yrittivät päästä testerillä kiinni eivätkä päässeet ja selittelivät että tarvii 4h lisää diagnoosiaikaa, on kuulemma isompaakin vikaa johdoissa tmv. Imuvuotoja kokeiltu katsoa eikä näy ja IMM putsattu, sytytyspuoli tarkistettu Wetterin toimesta ja sanoivat että on OK :think
          Tyhjäkäyntimoottori likainen/rikki
          - E30 325i M52B28TU Cabriolet
          - E39 528ia
          - KUOPION PUTKIMIEHET -team
          - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

          Puretaan 520ia -97
          https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

          Comment

          • Amiz
            Newbiemmer
            • Mar 2011
            • 4
            • Siilinjärvi

            Mikähän on -91 535, kun ajotietokoneen lämpömittari näyttää koko ajan -37?
            Ainakin akunkengät oli irti ennen tuon ilmaantumista, mutta varma en ole tuliko juuri silloin.

            Comment

            • zener
              Moderator
              • Oct 2004
              • 14456
              • Oulu

              Originally posted by Amiz View Post
              Mikähän on -91 535, kun ajotietokoneen lämpömittari näyttää koko ajan -37?
              Ainakin akunkengät oli irti ennen tuon ilmaantumista, mutta varma en ole tuliko juuri silloin.
              Anturi rikki, huono kontakti, johto poikki tai hapettuma.

              Anturi löytyy kuskinpuolelta sumuvalon vierestä. Mittaa vastusalueella paljonko näyttää.
              E65 730dA '04 klick
              F10 520dA '11 klick
              E34 520iA (2.8l) '91 klick

              Instagram


              "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

              Comment

              • tth
                Newbiemmer
                • Dec 2003
                • 18
                • jämsä"nkoski"

                e34 -92 touring

                Mistähän lähtisi etsimään vikaa kun takaluukunlasi aukeilee tärinästä?
                Johtosarjat korjattu. Ja toinen vika on kojelaudassa lämmönsäätimien vieressä oleva puhallin pyörii jatkuvasti(manuaali ilm.) onko kenelläkään ratkaisua ongelmiin?
                -Tomi-

                Comment

                • 525iiäxä
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jan 2005
                  • 1852
                  • Lappeenranta, Finland

                  Originally posted by tth View Post
                  Mistähän lähtisi etsimään vikaa kun takaluukunlasi aukeilee tärinästä?
                  Johtosarjat korjattu. Ja toinen vika on kojelaudassa lämmönsäätimien vieressä oleva puhallin pyörii jatkuvasti(manuaali ilm.) onko kenelläkään ratkaisua ongelmiin?
                  Eikös sen puhaltimen kuulukin pyöriä koko ajan...:think
                  Jos lasi onkin säädetty liian "tiukalle" ja pomppaa montuissa auki kun ei ole kiinni ihan perillä asti.

                  Volvo V70 2.4T -02
                  E30 323i -84 (taas)

                  Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

                  Comment

                  • tth
                    Newbiemmer
                    • Dec 2003
                    • 18
                    • jämsä"nkoski"

                    Originally posted by 525iiäxä View Post
                    Eikös sen puhaltimen kuulukin pyöriä koko ajan...:think
                    Jos lasi onkin säädetty liian "tiukalle" ja pomppaa montuissa auki kun ei ole kiinni ihan perillä asti.
                    Unohdin laittaa et puhallin pyörii vaikka auto on lukittuna. Mistä lasia voi säätää?
                    -Tomi-

                    Comment

                    • romppa44
                      Newbiemmer
                      • Feb 2011
                      • 18
                      • Tampere

                      meni tossa eilen 91 vuoden 535 vaihdelaatikko paskaks. pakki toimii enään. mietimpä vain et meniko laatikko sen takia paskaks kun kaveri tietämättömyyttään oli menny kiristään kaasuvaijeria. heti kiristyksen jälkeen kerkesin ajeen alle 40km ja laatikko sano poks?

                      Comment

                      • Amiz
                        Newbiemmer
                        • Mar 2011
                        • 4
                        • Siilinjärvi

                        Originally posted by zener View Post
                        Anturi rikki, huono kontakti, johto poikki tai hapettuma.

                        Anturi löytyy kuskinpuolelta sumuvalon vierestä. Mittaa vastusalueella paljonko näyttää.
                        Joo, siellähän se anturi näkyi roikkuvan johdon varassa. Toinen johto murtunut liittimen vierestä ja myös toinen melkein poikki juuresta. Pitänee hommata liitin jossa olisi pätkät johtoa, että saa liitettyä kiinni helpommin.

                        Comment

                        • Haju69
                          Administrator
                          • Nov 2005
                          • 16358
                          • Leppävirta

                          Originally posted by romppa44 View Post
                          meni tossa eilen 91 vuoden 535 vaihdelaatikko paskaks. pakki toimii enään. mietimpä vain et meniko laatikko sen takia paskaks kun kaveri tietämättömyyttään oli menny kiristään kaasuvaijeria. heti kiristyksen jälkeen kerkesin ajeen alle 40km ja laatikko sano poks?
                          Miten kaasuvaijeri liittyy vaihdelaatikkoon? Ei, en usko vian johtuneen siitä.
                          LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                          E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                          B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                          Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                          Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                          Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                          Comment

                          • romppa44
                            Newbiemmer
                            • Feb 2011
                            • 18
                            • Tampere

                            joo ei siis ittellähän ei ole pahemmin hajua noista autoista. autoista jotain tietävä kaveri vaan sano et mahdollisesti meni ton takia. kaasuvaijerin oli kiristäny niin tiukkaan pysty. mut eipä sillään enään mitään väliä ole

                            Comment

                            • ttsalo
                              Bimmer Rookie
                              • Mar 2006
                              • 38
                              • Helsinki

                              Originally posted by 525iiäxä View Post
                              Jos lasi onkin säädetty liian "tiukalle" ja pomppaa montuissa auki kun ei ole kiinni ihan perillä asti.
                              Mulla on sama ongelma, takaikkuna ei tahdo pysyä kiinni. Onko siinä jonkinlainen säätö jossain?

                              Noi kaasujousetkin pitäisi varmaan vaihtaa, mutta ainakin huomaa talven tulon aina siitä, että kesällä ylhäällä pysynyt ikkuna pasahtaa avaamisen jälkeen parin sekunnin kuluttua päähän kun kumartuu tavaratilaan päin...
                              2003-2005 315 '83
                              2005-2011 525ix '94
                              2011-2017 330xi '00
                              2017-???? 525i '04

                              Comment

                              • tuumas
                                Bimmer Enthusiast
                                • Feb 2007
                                • 2564
                                • Lapland, Finland

                                Originally posted by tuumas View Post
                                Kertokaahan mitä pitäisi alkaa tutkia kun E34 535i ei tahdo käydä kunnolla tyhjäkäyntiä ja meinaa kyykähtää liikkeellelähdössä/kiihdytyksessä? Wetterillä yrittivät päästä testerillä kiinni eivätkä päässeet ja selittelivät että tarvii 4h lisää diagnoosiaikaa, on kuulemma isompaakin vikaa johdoissa tmv. Imuvuotoja kokeiltu katsoa eikä näy ja IMM putsattu, sytytyspuoli tarkistettu Wetterin toimesta ja sanoivat että on OK :think
                                Noniin, lisätään tähän nyt vielä että oli eilen (en itse ajanut) yhtäkkiä alkanu pitämään kierroksia 4500 rpm ja meinannu mennä seinään sen takia... autohan menee jo hengenvaaralliseksi Käynnistyminenki menny huonommaksi, pitää sahata hetki.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎