Originally posted by niinvarmaanjoo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by Eetu View PostMiten lähtee E34 etulokasuoja irti?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostPultit kaikki irti, sillähän se. Eli konehuoneen puolelta+ etuvilkun takana tais olla yksi+ olikohan vielä helmassa pari.
Ja sitten: 540 ja 535 erot alustan osalta? Etulevyt on ainakin 6mm paksummat 540. Mitäs muuta? Ja siis turbotus kyseessä."My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."
Comment
-
-
Säteilylämmitin 540i:hin?
Varmaan täältä jostain löytyykin juttua asiasta, mutta jos joku viittis vihjasta, mistä noit defan tai calixin moottorinlämmittimiä löytyy M60-koneeseen, kun ainakin tampereen varaosamaailmassa ei löydetty näin vanhaan koneeseen (-93) sopivaa hyllystä eikä edes luettelosta ja em. valmistajien nettisivuiltakaan en ole oikeen löytänyt vastauksia. Vai onko muita lämmitysvaihtoehtoja, näihin ei vissiin lohkolämmittimiä saa? Letkulämmitin??
kiitos etukäteen!
-t
Comment
-
-
Jatketaas taas tyhmillä kysymyksillä. Eli luin jostain että hattuhyllyllä pitäs olla paikat 5.25" kaiuttimille. No otin ne ritilät hattuhyllyn reunoista pois niin siellä oli vaan tyhjää tilaa eli pitäskö siellä oikeesti olla jotkut paikat vai täytyykö tehdä itte? Vai löytysköhän jostain purkuautosta jostain telineitä?
Comment
-
-
Originally posted by niinvarmaanjoo View PostJatketaas taas tyhmillä kysymyksillä. Eli luin jostain että hattuhyllyllä pitäs olla paikat 5.25" kaiuttimille. No otin ne ritilät hattuhyllyn reunoista pois niin siellä oli vaan tyhjää tilaa eli pitäskö siellä oikeesti olla jotkut paikat vai täytyykö tehdä itte? Vai löytysköhän jostain purkuautosta jostain telineitä?
Ja joo varmaan löytynee jostain purkuautosta jos sulla ei ole siellä niitä koteloita.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Ajovalon korkeussäädin naksuttaa?
Niin eli toinen robleema ilmaantui viime viikolla, vasen ajovalo näyttää koko ajan alimpaan mahdolliseen ja aina kun valot on kytkettynä(parkkiasentokin riittää) niin sähköistä naksutusta kuuluu. Onkos tää joku tyyppivika vai pitääkö tässä oikein alkaa ihmettelemään
-t
Comment
-
-
Terno
Originally posted by Kal.ju View PostKatsastuksessa tuli hylsy jarruputkista&letkuista. Kaikki pitäisi uusia ja vaikuttaa varsin vittumaiselta hommalta, varsinkin takapään osalta. Onko joku tehnyt moisen jumpan?
Onko näistä sarjoista mihinkään?
Onko marmorilta ostettaessa putket jo valmiiksi taivutettu?
Saisi ainakin siististi jos olisi valmiit taitokset.
Menee paikalliseen Fixus/motonet yms liikkeesseen ja osta putket. Motonetssa on valmiit pätkät, Fixus liikkeissä yleensä katsovat kirjoista mitat ja tekevät. Mene auton luokse, irroita vanhat putket EHJÄNÄ! Ja ala taivuttelemaan KUPARI putkia niiden mukaan. Ekan kanssa olet vähän, öööö, mutta seuraavat ovat jo helppoja...
NÄIN SIISOLENITSE TEHNYT,enkä sano että on se ainoa oikea tapa....
Comment
-
Originally posted by Terno View PostMene auton luokse, irroita vanhat putket EHJÄNÄ! Ja ala taivuttelemaan KUPARI putkia niiden mukaan. Ekan kanssa olet vähän, öööö, mutta seuraavat ovat jo helppoja...
PA-putket on sitten tosiaan valmiiksi taivutettuja.
Comment
-
-
Originally posted by tommipommi View PostVarmaan täältä jostain löytyykin juttua asiasta, mutta jos joku viittis vihjasta, mistä noit defan tai calixin moottorinlämmittimiä löytyy M60-koneeseen, kun ainakin tampereen varaosamaailmassa ei löydetty näin vanhaan koneeseen (-93) sopivaa hyllystä eikä edes luettelosta ja em. valmistajien nettisivuiltakaan en ole oikeen löytänyt vastauksia. Vai onko muita lämmitysvaihtoehtoja, näihin ei vissiin lohkolämmittimiä saa? Letkulämmitin??
kiitos etukäteen!
-t
Eli jos sisähaaroituksella haluaa, niin siellä on 2 haaroitusta panssarikaapelissa.Most likely, you will end up agreeing with "Life's a Bitch, then you end up marrying one"
-01 E39 540iA touring
Ex -94 E34 540iA touring
Comment
-
-
Originally posted by Terno View Postsiis olisiko sun linkin takaa pitänyt löytyä "valmiiksi taivutetuja rautaputkia"? Jos näin, niin eivät ole taivutettuja. Huomannut muutaman kanssa kun olen Laakkoselta tilannut.
Ok. Ei kai se auta muu kuin itse taitella. Tasan kerran olen yhden pienen jarruputken vaihtanut, eikä se taittunut ollenkaan siihen palkkiin siististi vaan jäi ihan karmean näköiseksi. Tulta päin, niin kyllä se siitä selvinnee.
Comment
-
-
Lueskelin paljon juttujua tuosta m60 moottorista kun nyt semmoseen menin itsekin sortumaan. Muutama asia pyörii kuitenkin mielessä.
Ensinnäkin, jos tuo imusarjan takaosan huohotin on kunnolla rikki/tukossa, niin kuinka vaikea se öljyntäyttökorkki on oikeasti nostaa pois paikoiltaan auton käydessä? Itselläni selvästi huomaa alipaineen, mutta minkäänlaista ongelmaa ei ole korkkia nostaa siitä pois.
Se miksi tätä mietin, on mm. hieman epätasainen tyhjäkäynti.
Toinen ongelma mihin olen törmännyt muutaman kerran, on kiihdyttäessä isoilla kierroksilla. Kakkosella huomaa/huomas parhaiten että kun kiihdyttää vaikka 3krpm-6,5krpm täyskaasulla, siinä n. 5 tonnin kohdalla meno selvästi "tökkää" muutaman sadan kierroksen ajaksi ja lähtee taas siitä vetämään nätisti loppuun. Em. ongelma esiintyi taas eilen, ja diagnosoin ongelman liian tyhjään tankkiin. No, 40litr parempaa tankkiin ja ongelma katosi. Se mikä tässä *ituttaa on se, että viimeks ongelma ei kuitenkaan lähtenyt vaikka lisäs bensaa. Jossain kohtaa sitten alko toimimaan taas.
Auto melko uusi tuttavuus itselle, joten seuraavaksi ohjelmassa tulppien/öljyjen/suodattimien vaihto ainakin. Ja vikakoodit lukuun kun saa kaverin korjaamolta laitteen lainaa.
Missäs mahtaa bensansuodatin tuossa olla? Ainakin motonet muistaakseni tarjos m60b30/40 koneisiin kahta erilaista, kumpi/mikä yleensä lie sitten oikea ja mistä kannattaa ostaa?
Ja autohan tosiaan on -94 530iex: viitisenkymmentä bmw+muut
Comment
-
Comment