Originally posted by Kal.ju
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikäs poltin/malli/kanta on etu parkeissa? Osramin sivusto antaa tiedoksi;
ECE category - W5W
Techn.data - 12V 5W W2,1x9,5d.. Ymmärrän, että 12volttia, 5wattia, mutta mikäs kanta?
Toinen.. Miksi ei kuskin puolen koiranluu/kallistuksenvaimentimen yhdystanko kiristy ala päästä?
Koiranluu vaihdettu puoli vuotta sitten, eikä se ole väljä. Mutteri, joka pitää koiranluuta kiinni kallistuksenvaimentimessa ei kiristy enempää jaan pallonivel pyörii mukana. Pitäisi saada kiristettyä hiukan, että saisi turhat "väljä" pois. Pitääkö tosiaan siitä 6mm? kuusiokololla pitää kiinni samalla kun kiristää?E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen.Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by SushiX View PostMikäs poltin/malli/kanta on etu parkeissa? Osramin sivusto antaa tiedoksi;
ECE category - W5W
Techn.data - 12V 5W W2,1x9,5d.. Ymmärrän, että 12volttia, 5wattia, mutta mikäs kanta?
Toinen.. Miksi ei kuskin puolen koiranluu/kallistuksenvaimentimen yhdystanko kiristy ala päästä?
Koiranluu vaihdettu puoli vuotta sitten, eikä se ole väljä. Mutteri, joka pitää koiranluuta kiinni kallistuksenvaimentimessa ei kiristy enempää jaan pallonivel pyörii mukana. Pitäisi saada kiristettyä hiukan, että saisi turhat "väljä" pois. Pitääkö tosiaan siitä 6mm? kuusiokololla pitää kiinni samalla kun kiristää?
kyllä täytyy pitää kiinni muistaakseni suojakumin "tyvessä" on paikka mistä saa kiinni 16mm kiintoavaimella.. tai sitten vaihtoehtoisesti se kuusiokolo.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by SushiX View PostPitääkö tosiaan siitä 6mm? kuusiokololla pitää kiinni samalla kun kiristää?
E: hidas
Comment
-
-
Onko -91 M50B25:ssä aina lambda?
itse kasaan e30 avoon moottoria ja lambdan liittimessä on OEM tulppa ja putkistossa oli lambdan paikka tulpattu.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Mittaristo ongelma. Hakua käytin mutta ei tullut selvää vastausta. Auto on 535 -89 eli mittarilukema on pysähtyny 299. Lisäksi bensamittari on lakannut taas toimimasta, joten mistä kaikista malleista tuohon käy mittaristot suoraan?
-Miika
EDIT: Lisätään vielä että autossa on iso ajotietokone+check controlli.Last edited by -MJJ-; 13-01-2012, 18:10.
Comment
-
-
Originally posted by -MJJ- View PostMittaristo ongelma. Hakua käytin mutta ei tullut selvää vastausta. Auto on 535 -89 eli mittarilukema on pysähtyny 299. Lisäksi bensamittari on lakannut taas toimimasta, joten mistä kaikista malleista tuohon käy mittaristot suoraan?
-Miika
EDIT: Lisätään vielä että autossa on iso ajotietokone+check controlli.E61 530dA M-Sport
E39 520iA Touring
ex. E34 525iA
ex. E34 535iA
ex. E34 520i
ex. E34 520i
ex. E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by Muppe View PostTuolta löytynee selailemalla -> http://bmwfans.info/
Vai menikö ihan metsään? Neuvohan tyhmälle et mistä näen oikeat
Comment
-
-
Originally posted by -MJJ- View PostEli onko ne nuo kolme mittaria tuossa: http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...=meter&=search
Vai menikö ihan metsään? Neuvohan tyhmälle et mistä näen oikeatE39 ja E91
Comment
-
-
Taas häiriköimässä.
Eli tuo allekirjotuksen auto tekee kylmänä kutakuinkin näin. Kun laittaa käyntiin, niin kierrokset tippuvat heti reiluun 800rpm, lämpimällä koneella 1000-1100rpm. Eivätkä tipu vaikka kuinka odottelisi. Joku imuvuoto jossain? Kerran teki reilun -10 asteen pakkasella kun täräytin käyntiin niin kierrokset pomppi 1000-1500rpm ja nimenomaan pomppi nopealla syklillä, kaasuläppäkotelo vai joku antura? Hölläänty ku painautti kaasua jonka jälkeen kierrokset tasottuivat sinne 800rpm hujakoille. Mikä näissä on normaali kierrosnopeus tyhjäkäynnillä, että voisi vähän vertailla?BMW E34 520i M50B20 '91 -Purkutuomio
Comment
-
-
Originally posted by MattiH90 View PostTaas häiriköimässä.
Eli tuo allekirjotuksen auto tekee kylmänä kutakuinkin näin. Kun laittaa käyntiin, niin kierrokset tippuvat heti reiluun 800rpm, lämpimällä koneella 1000-1100rpm. Eivätkä tipu vaikka kuinka odottelisi. Joku imuvuoto jossain? Kerran teki reilun -10 asteen pakkasella kun täräytin käyntiin niin kierrokset pomppi 1000-1500rpm ja nimenomaan pomppi nopealla syklillä, kaasuläppäkotelo vai joku antura? Hölläänty ku painautti kaasua jonka jälkeen kierrokset tasottuivat sinne 800rpm hujakoille. Mikä näissä on normaali kierrosnopeus tyhjäkäynnillä, että voisi vähän vertailla?
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostNo sä nyt etsit niitä varsinaisia mittareita. Oleellisempia on ne liittimet että ovat samanlaiset. 530 ja 535 on muistaakseni 260km/h pohjilla, että jos haluaa alkuperäisyyttä vaalia, niin etsii jostain sellaisesta. Epäilen että saman aikakauden 730 ja 735 on myös samat. Iisalmen romiksella oli yks 735 automaatti. Tosin se jätkä osaa pyytää sillä jotain posketonta.
Eikös 525:sessakin pohja 260km/h asti? Käyköhän tuollainen -93 525ia mittaristo suoraan? saisi vissiin kilometrit rullaamaan mittariin uudemalla mittaristolla, mutta onko noita tosiaan tehty vielä erimallin liittimillä?
Juu on vissiin hinnat kohdallaan Iisalmen romiksella..
Comment
-
-
Originally posted by MattiH90 View PostTaas häiriköimässä.
Eli tuo allekirjotuksen auto tekee kylmänä kutakuinkin näin. Kun laittaa käyntiin, niin kierrokset tippuvat heti reiluun 800rpm, lämpimällä koneella 1000-1100rpm. Eivätkä tipu vaikka kuinka odottelisi. Joku imuvuoto jossain? Kerran teki reilun -10 asteen pakkasella kun täräytin käyntiin niin kierrokset pomppi 1000-1500rpm ja nimenomaan pomppi nopealla syklillä, kaasuläppäkotelo vai joku antura? Hölläänty ku painautti kaasua jonka jälkeen kierrokset tasottuivat sinne 800rpm hujakoille. Mikä näissä on normaali kierrosnopeus tyhjäkäynnillä, että voisi vähän vertailla?
Comment
-
Comment