Originally posted by jallu^
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by Löwen; 31-01-2012, 17:50.MB E220CDI '10 Braun
-
-
Originally posted by jallu^ View PostEi mitään valtavia määriä (kai?), mutta sen verran että lämpimän tulo loppui. Auton sisälle ei kyllä niin paljoa ole valunut että sitä huomais joten pitää varmaan viedä halliin ja koittaa kurkkia lampun kanssa läpi. Missä tuo tasoanturi on?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
E34 jakohihna
Missä vuosimallissa hihna muuttui ketjuksi?E70 X5 LCI- P-Sawo Connection -- Aja sinä mennessä niin minä otan tullessa -
-vikakoodin lukua ja nollausta inpalla/bmw scannerilla sekä live datan lukua-
Suoritan Tukkivannesahausta/Hirrensorvausta
Ex: E91 318dEx: E61 525d toukka
Ex: E46 330d sedan
Ex: E46 328 Coupe
Ex: E39 530d Sedan
Ex: E39 525i Sedan
Ex: E39 523i Toukka
+ Useita ex kikottimia
Comment
-
-
Originally posted by Jh5xx View PostMissä vuosimallissa hihna muuttui ketjuksi?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Nyt en äkkiseltää löytäny tähä vastausta searchilla, joten aattelin pistää sitte uuden kysymyksen vaikka aihetta varmaa on jossain käsiteltykin
Eli auto tosiaan E34 ja kyse ois tuosta ns "pienestä ajotietokoneesta" Jossa näkyy kellot ja ulkolämmöt sun muut.. Ja kyse on nyt tästä mallista mikä ei oo mittariston yhteydessä vaan erilline ruutu keskikonsolissa mankan oikeella puolen (joissain e34 vehkeissä samalla paikal analogine kello) Mulla tosiaan tuo ruutu pimeni eikä taida olla pelkästä taustavalosta kiinni kun ei valoo vasten näy infoo siellä enää sen paremmin.. En oo nyt kerenny paremmin tutkia ku vika ilmeni vasta viime viikonloppuna ja auton jätin vapaa ajan paikalle.. Mites ootte korjaillu vai onko edes järkevästi korjattavissa :thinkLast edited by TorQuel; 01-02-2012, 14:33.Näitä ja muita, enimmäkseen näitä.
Comment
-
-
Kuinka monen kokoista läppärinmoottoria, tai pikemminkin sen siipiä on e34:seen olemassa?
Ensin luulin, että kaikissa saman kokoiset. Ostin foorumilta käytettynä moottorin siipineen --> Oli liian iso.
Tutkin asiaa ja päädyin siihen käsitykseen, että ilmastoinnillisissa on isommat ja ilmastoimattomassa pienemmät siivet. Ostin foorumilta käytettynä moottorin siipineen ilmastoinnittomasta e34:sta --> Ei täsmää vieläkään. Vieläkin liian isot.
Onko näissä siis mitään logiikkaa, vai pitääkö kaivaa vanhasta osanumero esille ja "tilata" sen perusteella?E61 525xda -08
Comment
-
-
Originally posted by Purtsi123 View PostKuinka monen kokoista läppärinmoottoria, tai pikemminkin sen siipiä on e34:seen olemassa?
Ensin luulin, että kaikissa saman kokoiset. Ostin foorumilta käytettynä moottorin siipineen --> Oli liian iso.
Tutkin asiaa ja päädyin siihen käsitykseen, että ilmastoinnillisissa on isommat ja ilmastoimattomassa pienemmät siivet. Ostin foorumilta käytettynä moottorin siipineen ilmastoinnittomasta e34:sta --> Ei täsmää vieläkään. Vieläkin liian isot.
Onko näissä siis mitään logiikkaa, vai pitääkö kaivaa vanhasta osanumero esille ja "tilata" sen perusteella?
Comment
-
-
Originally posted by jallu^ View PostOnko behr:in vai siemenssin sysdeemit? Eikun olihan niitä vielä kolmaskin? Niissä on varmaan eroja.E61 525xda -08
Comment
-
-
Originally posted by sTomi View PostKaveri on ensimmäistä autoaan kattelemas ja innostui tuollaasesta 400tkm 525TDSA toukasta..
Onko nois ollu tekniikkamurheita paljon ja mitä kannattaa erityisesti autosta tutkailla jos autoa käy katsomassa?
Itellä e34 ja nokivasaroista ei oo pahemmin kokemusta.
Comment
-
-
sellasta että kun ei lämmitä oikeen ikkunalle eikä jaloille kun ainoastaan yli 3 tonnin kierroksilla, niin kelasin että ois ilmaa jäähdyttimessä, niin sehän oli melkein tyhjä! ... Eli jos oikein ymmärsin niin valutan nyt vanhat jäähdytysnesteet sieltä sinisestä ruuvista veks (alhaalta siinä jäähdyttimen vasemmalla puolella) ja sitten vaan uudet sisään? Kaadanko aivan täyteen vai tohon cold merkkiin asti? Yks toveri sano että kannattaa laittaa aivan täyteen ja sitten ilmata..?? Auttakaa tietämätöntä..-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
Comment
-
-
Originally posted by Tyramies View Postsellasta että kun ei lämmitä oikeen ikkunalle eikä jaloille kun ainoastaan yli 3 tonnin kierroksilla, niin kelasin että ois ilmaa jäähdyttimessä, niin sehän oli melkein tyhjä! ... Eli jos oikein ymmärsin niin valutan nyt vanhat jäähdytysnesteet sieltä sinisestä ruuvista veks (alhaalta siinä jäähdyttimen vasemmalla puolella) ja sitten vaan uudet sisään? Kaadanko aivan täyteen vai tohon cold merkkiin asti? Yks toveri sano että kannattaa laittaa aivan täyteen ja sitten ilmata..?? Auttakaa tietämätöntä..- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Axum View PostSehän taas tarkoittaa että jossain on vuoto jos nestettä häviää.. mars etsimään-Kevin, i wanna double...
-Harry! ...
-I need a double, right now!
"thank you son."
Comment
-
Comment