Pitää vissiin sit huomenna valosella koittaa saako niitä verhooluja pois ja sieltä jotaki tehtyä
Lieneekö sama ongelmaku omassa E32:ssa viime talvena, joskin vänkärin etuovi kyseessä. Jostain syystä keskuslukonmoottori ei päästäny lukkoa kokonaan auki jolloin se oli totaali jumissa. Silloin ei auttanut kuin puukottaa ovipahviin reikä ja irrottaa keskuslukon moottorin tanko, jolloin nupin sai vedettyä kokonaan ylös ja oven auki.
Väkivalloin joutuu irrottamaan, ei siis oikeen oo suunniteltu että se irroteltas ovi kiinni. Helpompi oli tehdä puukolla reikä sopivaan kohtaan...
Saa pahvin irti oven ollessa kiinni. Jostain netin syövereistä löytyi E32 kohdistettu ohje kuvien kera mutta sama pätee E34 kohdalla.
Ja niin olen siis joutunut itskein päästämään pahvin irti oven ollessa kiinni ja kohteena oli tuolloin E34. Ihan särkemättä se lähti. Kyse oli apparin puolen takaovesta.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Onkos kellään kokemusta semmosesta asiasta, eli oma auto on saksantuonti ja siitä puuttuu kiertovesipumppu eli jos semmosen
sinne laittas nii löytyykö kaikki tarvittava autosta valmiina lähinnä mietin, että virran syötön se varmaan ainakin tarvii?
nyk.: BMW X5 E70 3.0d vm.07, BMW E39 530d manuaali toukka vm99, BMW E39 528iA toukka vm00. Audi A4 b5 2.6 V6 quattro, Ford Focus 3d 1.6, Audi A4 b5 1.8T, Peugeot 205 vm.89 137tkm ajettu prokkis lelu
ex.: BMW E39 523iA toukka vm.98, BMW E34 530 touring vm92 , BMW E34 520i vm94 , Audi 100 2.3e, Ford Taunus 1.6GX automatic vm82, Ford Sierra 2.0DOHC vm89, Ford Orion 1.6 vm89, VW Caravelle 2.5tdi retkuiluauto Sotkamo connection
Onkos kellään kokemusta semmosesta asiasta, eli oma auto on saksantuonti ja siitä puuttuu kiertovesipumppu eli jos semmosen
sinne laittas nii löytyykö kaikki tarvittava autosta valmiina lähinnä mietin, että virran syötön se varmaan ainakin tarvii?
Liitin pumpulle löytyy vesiventtiilin vierestä. Pumppu kiinni ja liitin paikoilleen niin homma rokkaa.
Eikös tässä ollut joku valojenohjausloota (LKM?). Haittaako/meneekö se rikki, jos laitan esim. 100w polttimot pitkiin, ja/tai lisäpitkät (55w h3) tuonne pöllittyjen sumareiden paikalle? Ja minkäs tehonen laturi tässä 95ssa on? Että paljonko watteja suottaa tuikata tonne keulille
525iA e34 Sorrentblau
Myydään e34 harmaat kangaspenkit käsinojilla, kuskinpenkissä alaselän sähkösäätö. Lue lisää
H1 5000K uusi xenon-sarja 30e! Lue lisää
Eikös tässä ollut joku valojenohjausloota (LKM?). Haittaako/meneekö se rikki, jos laitan esim. 100w polttimot pitkiin, ja/tai lisäpitkät (55w h3) tuonne pöllittyjen sumareiden paikalle? Ja minkäs tehonen laturi tässä 95ssa on? Että paljonko watteja suottaa tuikata tonne keulille
Umpiot ainakin menevät entiseksi mikäli LKM tuon kestää.
Laturi kyllä jaksaa mutta en suosittele suoraan LKM:stä paljon yli normia repimään ilman releistystä.
nyt olisi tämmönen ongelma kun perä lähtee pompottaa ihan pienessäkin kiihdytyksessä talvikeleissä paskoilla renkailla. auto 525 -92 lukkoperällä ja tasonsäädöllä. Yritin etsiä jotain juttua löysin mutta ei oikein vastaavaa tapausta. Vikaa voisi etsiä varmaankin takakelkan puslista tai iskareiden yläpäänkumeista? ainut mikä mietityttää on, että ongelma tuli aika nopeasti parinviikon-kuukauden aikana juuri pakkaskaudella. olisiko tuolla nivomaticilla jotain tekemistä asian kanssa? onko muilla kokemusta että alkaisi aika yhtä äkkiä tehdä tälläistä?
Umpiot ainakin menevät entiseksi mikäli LKM tuon kestää.
Laturi kyllä jaksaa mutta en suosittele suoraan LKM:stä paljon yli normia repimään ilman releistystä.
Tulin samaan lopputulokseen tässä mietittyäni, tuskin nuo himmenneet umpiot kestää niin paljoa. Minkä tehoiset sumarit on vakiona? Voinko laittaa nuo lisäpitkät noihin liittimiin huoletta kiinni? Ja millaisia kokemuksia ksenonien kanssa, voisi päivittää ilmettä kun sarjan saa nykyjään parilla kympillä. Releen kautta vissiin kannattaa pistää ettei tule mitään virtapiikkejä yms LKMlle?
525iA e34 Sorrentblau
Myydään e34 harmaat kangaspenkit käsinojilla, kuskinpenkissä alaselän sähkösäätö. Lue lisää
H1 5000K uusi xenon-sarja 30e! Lue lisää
nyt olisi tämmönen ongelma kun perä lähtee pompottaa ihan pienessäkin kiihdytyksessä talvikeleissä paskoilla renkailla. auto 525 -92 lukkoperällä ja tasonsäädöllä. Yritin etsiä jotain juttua löysin mutta ei oikein vastaavaa tapausta. Vikaa voisi etsiä varmaankin takakelkan puslista tai iskareiden yläpäänkumeista? ainut mikä mietityttää on, että ongelma tuli aika nopeasti parinviikon-kuukauden aikana juuri pakkaskaudella. olisiko tuolla nivomaticilla jotain tekemistä asian kanssa? onko muilla kokemusta että alkaisi aika yhtä äkkiä tehdä tälläistä?
Sulla on varmaan joko toinen, tai molemmat tasonsäädön paineakut antautunu pakkaselle. Kun nuo pettää, ei öljy pääse niistä iskareista joustoissa mihinkään, ja ajaminen vastaa lähinnä jousittamattomalla autolla menoa. (hauska piirre tuossa on, että se ei näy katsastuksen iskaritestissä, kun yhtä pyörää kerrallaan ravistaessa öljy pääsee karkuun toiselle puolelle)
Itsellä ainakin pompottaminen korjautui paineakut vaihtamalla
Comment