Originally posted by Kal.ju
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Dankova View PostMillanen operaatio on vaihtaa lämppärin mittareiden takana oleva lamppu?
Pitääkö koko keskikonsoli ottaa pois vai pääseekö käsiksi esim. tuhkaluukun kautta :thinkLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by baijeri88 View Postonhan tuo suht edullinen ja mielestäni hyvä hintalaatu-suhde, itsellä kans sama setti. jos vakiopaikoille meinaa niin ihan hyvä valinta, mutta kickpaneelin vakiopaikoilla ei kyllä hyvää lopputulosta saa.E46 330d 2002
Comment
-
-
Originally posted by eXon91 View PostMillanen lopputulos vakio paikoilla tulee
E: Ja Sillonhan Sinne Saa 6,5 tuumasenkin Mahtumaan..
Comment
-
-
Originally posted by Midway View PostEli mulla on vakiona tuolla talulukossa -1 iskarit ja hommasin -2 niin käykö ne samoihin yläpäänlaakereihin, muuta eroa kait kun toi pituus?
Comment
-
-
Originally posted by Midway View PostEn ole tuollaista koskaan purkanut niin onko siinä laakerissakin joku kierre vai miten se ei sovi.
Eikö iskari vaan yleensä työnnetä läpi yläpäästään ja laiteta mutterilla kiinni?
:think
Comment
-
-
Originally posted by Midway View PostJoo niin on.
Oisko sulla neuvoa et jos joudun vaihtaa yläpäät niin minkälaiset sinne sitten.
Tuollakin vissii 4 erilaista...
Itse ehkä ottasin iskarin mukaan ja kokeilisin.
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostOisko mahdollisesti tämä, http://kauppa.motonet.fi/motonet/tuotteet/181222/7
Itse ehkä ottasin iskarin mukaan ja kokeilisin.kiitos.
Comment
-
-
Eli ongelman nimi on että ei toimi kulutusmittari (e34 520i vm.89)
Käynnistettäessä menee ääriasentoon mutta ei palaudu sieltä. Joskus liikkeelle lähdettäessä mittari käy 10l/100km ja nousee takaisin ääriasentoon. Tämä tapahtuu vain silloin kun moottori käy todella alhaisilla kierroksilla.
Ois kiva saada se kuntoon...Audi A4 1.8TQ
ex BMW E34 520i -89
Comment
-
Comment