Käsijarrun säätöhommaa olisi tarkoitus tehdä, kun kuskinpuolelta ei ota ollenkaan. Rupesin löysäämään vaijereita kahvalta niin huomasin että kuskinpuolella koko homma pyörii tyhjää, eli mutteri ei liiku kierteillä ollenkaan. Pyörittäessä vastusta tuntuu mutta ei löysty ollenkaan. Mistähän moinen voisi johtua, onko vaijeri mahdollisesti poikki?
Tietäiskö joku tähän vastausta Asialla hieman kiire. Eli siis kierteet pyörivät mutterin mukana.
Tietäiskö joku tähän vastausta Asialla hieman kiire. Eli siis kierteet pyörivät mutterin mukana.
Käsijarru säädetään pyörännavasta pyöränpultin reiästä eikä ohjaamosta. Ohjaamosta sitten se ihan viimenen hienosäätö kun muuten saatu käsijarru pitämään.
Jos vaijeri on pirun löysällä ni se kuori pyörii jonku verran mukana kun kahvan vierestä koittaa ruuvata, ton tarkempaa diagnoosia ei oikein näin netin välityksellä pysty antamaan...
Käsijarru säädetään pyörännavasta pyöränpultin reiästä eikä ohjaamosta. Ohjaamosta sitten se ihan viimenen hienosäätö kun muuten saatu käsijarru pitämään.
Jos vaijeri on pirun löysällä ni se kuori pyörii jonku verran mukana kun kahvan vierestä koittaa ruuvata, ton tarkempaa diagnoosia ei oikein näin netin välityksellä pysty antamaan...
Mutta silloinkun säädetään käsijarru kunnolla, löysätään ensin vaijerit kahvalta. Täytyy vielä kokeilla pyörittää vähä enemmän jos siellä on niin paljon löysää että vaijeri vain kiertyy.
Tietäiskö joku tähän vastausta Asialla hieman kiire. Eli siis kierteet pyörivät mutterin mukana.
E30:ssä ainakin siellä kierreosan päässä on sellanen systeemi mistä saa pidettyä kiinni ettei pääse pyöriin:think En oo ite e34:sen vaijerien kanssa pelannu, mut eks siel oo sit vastaavaa systeemii?
E30:ssä ainakin siellä kierreosan päässä on sellanen systeemi mistä saa pidettyä kiinni ettei pääse pyöriin:think En oo ite e34:sen vaijerien kanssa pelannu, mut eks siel oo sit vastaavaa systeemii?
Täytyypä tuokin tarkistaa nopeasti katsottuna en huomannut, mutta voi hyvinkin olla semmoinen
Mikähän mahtoi puhaltimelle tulla, kun lopetti toimintansa yhtä äkkiä. Sulakkeet kunnossa, hiilet ok ja moottorille tulee virtaa. Välillä aiemmin tehnyt näin että kesken ajon lopettaa toimimasta ja alkaa jossain vaiheessa taas toimia.. Autossa on ihka.
Mikähän mahtoi puhaltimelle tulla, kun lopetti toimintansa yhtä äkkiä. Sulakkeet kunnossa, hiilet ok ja moottorille tulee virtaa. Välillä aiemmin tehnyt näin että kesken ajon lopettaa toimimasta ja alkaa jossain vaiheessa taas toimia.. Autossa on ihka.
Mikähän mahtoi puhaltimelle tulla, kun lopetti toimintansa yhtä äkkiä. Sulakkeet kunnossa, hiilet ok ja moottorille tulee virtaa. Välillä aiemmin tehnyt näin että kesken ajon lopettaa toimimasta ja alkaa jossain vaiheessa taas toimia.. Autossa on ihka.
Jos moottorille tulee jännite ja virtaa ei paljon ole vaihtoehtoja kuin puhaltimen moottori.
Kehtaisko joku vilasta oman e34 penkin alla sijaitsevaan rele/ ohjausmoduuliboksiin ja kertoa tämän liittimen johtojen värit -> http://imageshack.us/photo/my-images/97/11048963.jpg/
Vaikka mitä sähkökaavioita olen koittanut selata mutta missään ei näy noiden johtojen värejä.. Omassa karvalakissa kun ei ole valmiina tuota liitintä niin tarttes tietää oisko ne niputettuna jossain tuon boksin alla.
^ Löytyykö ystävällistä sähkökattoluukullisen e34:sen omistajaa? :think Tarviis tietää nuo värit ku alkaa käsi väsymään tuosta veivaamisesta..
et vissiin ole ETM:stä kattonu? siellä lukee kaikki väritkin
Parituntii oon kokeillu ettiä sitä liitintä sieltä, yhdestä kuvasta löytyy power distributionin kohalta mutta siinä ei näy johtojen värejä.. :think En muutenkaan ole mikään mestari noiden sähkökaavien selvittämisessä, ei pitkään tarvii tuijottaa kun saa päänupin sekasi.
Comment