Todettakoon tähän näppärästi perään vielä, että AKS ja normaali varsi ovat niin erilaiset, että eivät mitenkään päin sovi ristiin. AKS suoralla poorilla ja läpipultillisella halkeavalla varrella, kun taas normaali kartioboorilla.
Juu arvailinkin että lyhenne AKS viittaa siihen ajonopeuden mukaan säätyvään pyyhkimeen. Kuhan varmistin, kun en viitsi kahta kappaletta kuskin pyyhkimen varsia tilata. Kun meinaa tuo tilauslista venyä ja venyä muutenkin
Nyt se kaveri ottamaan ovesta kii ja ovi ilmaan. Nyt kun rako suurenee, vedä sähköliitin ulos korista, nosta keskellä oleva liukupala ylös, ja liitin irtoaa.
Yksinkin tuon liittimen saa keploteltua auki, mutta on pirun hankalaa. Siinä oven ja korin välissä ei oo milliäkään ylimäärästä, vaan se liitin pitää väkisin kangottaa auki. tai sitten jos saa viriteltyä jotain auton viereen jonka päälle oven voi nostaa, niin menee kai se niinkin...
Muistelisin kun sähkäikkunoita taakse asensin, että keksin jonkin keinon mitenpäin/mitäkautta tuon liittimen sai aika helpostikin menemään pois ja paikalleen. Eli takaovet ei missään vaiheessa ollut irti. Nyt en muista oliko tuulihaka irti, varmaankin. En sitten tiedä onko etuovissa ahtaammat paikat.
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Muistelisin kun sähkäikkunoita taakse asensin, että keksin jonkin keinon mitenpäin/mitäkautta tuon liittimen sai aika helpostikin menemään pois ja paikalleen. Eli takaovet ei missään vaiheessa ollut irti. Nyt en muista oliko tuulihaka irti, varmaankin. En sitten tiedä onko etuovissa ahtaammat paikat.
Etuovessa on reilusti vähemmän tilaa, ellei lokari ole irti. Nää onnistuu kyllä yksinkin, kunhan ei ihan kukkakeppi ole. Helppoa se ei oo, mutta onnistuu ihan hyvin.
duuk: tuli aika reilusti vaihdettua osaa viime kesänä maalauksen yhteydessä, privaa vaan jos tulee mitään mieleen. Autan mielelläni.
Niin, tuossa syksyllä alkoi ilmetä sellasta vikaa, että ovenkahva(t) jää ylös, siis ulkopuolen kahvasta kyse, alkoi tahmoo kun kelit kylmeni, onko kyseessä vaan voitelun puute, vai onko sieltä hajalla jotain? Auto on -93 ja keskuslukot yms. on.
Kiitoksia jos joku jaksaa informoida
Niin, tuossa syksyllä alkoi ilmetä sellasta vikaa, että ovenkahva(t) jää ylös, siis ulkopuolen kahvasta kyse, alkoi tahmoo kun kelit kylmeni, onko kyseessä vaan voitelun puute, vai onko sieltä hajalla jotain? Auto on -93 ja keskuslukot yms. on.
Kiitoksia jos joku jaksaa informoida
Itsellä sama ongelma.. Laitellut aseöljyä kahvan raosta ensi hätään.. Voitelun puute sanoisin..
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
ei kestäny 30€ alatukivarret e34:ssä kun vuoden ja 25tkm, nyt jo oli menny toisesta nivelen suojakumi rikki
ja iskari päästänyt mehut = ei leimaa
mistäs löytää pelkkiä iskareita n. -60mm etupäähän? :think
kannattanee kysellä sieltä mistä alusta on ostettu. jos siitä ei tietoa niin yleisesti alustoja myyvistä firmoista. Itse ainakin sain iskarin erikseen, mutta se olikin takuu homma.
kannattanee kysellä sieltä mistä alusta on ostettu. jos siitä ei tietoa niin yleisesti alustoja myyvistä firmoista. Itse ainakin sain iskarin erikseen, mutta se olikin takuu homma.
joo ei tarvii takuusta puhua tällä kertaa sillä ulkoasusta päätellen alustasarja on ruuvattu alle hyvin pian tehtaalta rullaamisen jälkeen, 18 vuotta sitten..
täs nyt ittekki etsiny ja TA-Technix iskareita sais aikas edullisesti ebaysta mutta mitä tarkottaa:
Einbauort: voderachse
Gewindestift M14/ D16/70MM (federbein-verschlussmutter liegt bei)
joo ei tarvii takuusta puhua tällä kertaa sillä ulkoasusta päätellen alustasarja on ruuvattu alle hyvin pian tehtaalta rullaamisen jälkeen, 18 vuotta sitten..
täs nyt ittekki etsiny ja TA-Technix iskareita sais aikas edullisesti ebaysta mutta mitä tarkottaa:
Einbauort: voderachse
Gewindestift M14/ D16/70MM (federbein-verschlussmutter liegt bei)
translaattori heittää aivan päättömyyksiä :think
Eikös tuo viittaa iskarin yläpään kiinnitykseen... M14kierre, 16mm halkaisiaa 70mm. noita yläpään kiinnityksiä kun on montaa eri variaatiota...
ulkoasusta päätellen alustasarja on ruuvattu alle hyvin pian tehtaalta rullaamisen jälkeen, 18 vuotta sitten..
Eikö kannattaisi samantien laittaa koko setti uusiksi, ebaystä saa alle 200e esim. ta-technicsin -60/-40. Tarkista vaan ensiksi mitkä yläpäät sulla siellä on.
Eikö kannattaisi samantien laittaa koko setti uusiksi, ebaystä saa alle 200e esim. ta-technicsin -60/-40. Tarkista vaan ensiksi mitkä yläpäät sulla siellä on.
Moniurahihna kitisee joskus kiihdyttäessä ja auto jonkin verran hyytyy myös. Mistä alkaa etsiä vikaa? Hihna vaihdettu viime kesällä ja on vielä suht uuden näköinen. Voiko se automaattikiristin löystyä vai voiko nuo hihnat venyä
Comment