Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mikk-
    BTCF Member
    • Jan 2011
    • 144
    • 21270

    Löytyis varmaan jostain mut laiskana kännykkäselaajan jaksa ettiä.. Eli minkä pituset on 520 iskarit pitkät vapaana? Eli koko setin pituus. Noin suurinpiirtein. Joo ois kyllä omassakin autossa paikallaan, mutta en jaksais tohon lumihankeen mennä tunkkailemaan ja mittailemaan.
    Tig hitsausta Tku/lähialueet
    RST/HST/Musta/Alu
    0449736706
    IG @mikkommmmm

    Comment

    • maanmittaaja
      Bimmer Rookie
      • Jul 2012
      • 111
      • Salo

      mitenkäs se tuossa s38b36 koneessa tuo apulaitteisto meni? ilmastoinnin kompuran kanssa samalla remmillä pyörivä härpäke on ilmeisesti se joku ihmeen ilmapumppu pakokauhuille?!:think putket näköjään muutenkin liiskailtu, niin ilmeisesti ei haittaa, jos ottaa hihnan pois?? alko vaan ilmastoinnin kompurasta kuuluu melkonen laahauksen ääni, ilmeisesti laakerivikaa... vois piruuttaan kyl viel kokeilla kun kytkee päälle, et katooko ääni... vapaana pyöriessä ainaki kahis.

      Comment

      • jezze90
        BTCF Member
        • Jul 2010
        • 108
        • Keski-Suomi

        535

        Kuuluuko ton kulutusmittarin mennä nollaan kun moottorijarruttaa? itselläni se jää 4-8l
        F11 m550d

        Comment

        • Touniks
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2003
          • 6684
          • Muurame

          Originally posted by jezze90 View Post
          Kuuluuko ton kulutusmittarin mennä nollaan kun moottorijarruttaa? itselläni se jää 4-8l
          ei kuulu mennä nollaan
          E30 cabriolet -92 M-Tech II
          E46 sedan -01
          Corolla

          Comment

          • peto2
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2007
            • 8274
            • Järvikylä (Nakkila)

            Originally posted by Touniks View Post
            ei kuulu mennä nollaan
            kuuluuhan.. :think
            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
            ex:
            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
            Nakkaa privaa jos tarvetta.

            Comment

            • Touniks
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2003
              • 6684
              • Muurame

              Originally posted by peto2 View Post
              kuuluuhan.. :think
              niimpäs muuten kuuluukin,oikeassa olet
              E30 cabriolet -92 M-Tech II
              E46 sedan -01
              Corolla

              Comment

              • jezze90
                BTCF Member
                • Jul 2010
                • 108
                • Keski-Suomi

                Originally posted by Touniks View Post
                ei kuulu mennä nollaan
                Mistä kannattais alkaa tutkimaan vikaa? kaasuläppä tunnistin?
                F11 m550d

                Comment

                • Juhi$
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2009
                  • 1268
                  • Laukaa

                  Originally posted by jezze90 View Post
                  Mistä kannattais alkaa tutkimaan vikaa? kaasuläppä tunnistin?
                  Siitä aloittaisin. Tuntuuko muuten käyvän normaalisti, ettei ole esim. kylmäkäyntirikastus kokoajan päällä

                  Comment

                  • jezze90
                    BTCF Member
                    • Jul 2010
                    • 108
                    • Keski-Suomi

                    Originally posted by Juhi$ View Post
                    Siitä aloittaisin. Tuntuuko muuten käyvän normaalisti, ettei ole esim. kylmäkäyntirikastus kokoajan päällä
                    Kyllä se muuten tuntuu toimivan hyvin, vedot tallessa ja yms. joskus jää kyl tyhjäkäynti johonkin 1300-1500.
                    F11 m550d

                    Comment

                    • Juhi$
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2009
                      • 1268
                      • Laukaa

                      Originally posted by jezze90 View Post
                      Kyllä se muuten tuntuu toimivan hyvin, vedot tallessa ja yms. joskus jää kyl tyhjäkäynti johonkin 1300-1500.
                      Oletko imuvuotoja etsinyt? Kannattaa kaikki alipaineletkut ja ilmamäärämittarin ja kaasuläpän välinen putki+huohotinputki tarkastaa huolella.

                      Comment

                      • jezze90
                        BTCF Member
                        • Jul 2010
                        • 108
                        • Keski-Suomi

                        Originally posted by Juhi$ View Post
                        Oletko imuvuotoja etsinyt? Kannattaa kaikki alipaineletkut ja ilmamäärämittarin ja kaasuläpän välinen putki+huohotinputki tarkastaa huolella.
                        päällisin puolin on ehjät toi ilmamäärämittarin ja kaasuläpän välinen putki. ja tyhjäkäyntimen säädin putsasin samalla. (vähän parantui toi tyhjäkäynti kun vaihtoi ilmansuodattimen)
                        F11 m550d

                        Comment

                        • rgaweer
                          BTCF Member
                          • May 2012
                          • 1671
                          • Vantaa

                          Millainen työ on irroittaa E34 lattiamatto etupuolelta? Tarviiko purkaa kuinka pitkälle että matto lähtee irti? Tietäisi vähän millainen homma on edessä.

                          Näin on siis päässyt käymään: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=68488

                          Näihinkään kysymyksiin ei olla vastattu:
                          -Onko kellään muistissa webbi sivua, missä on matton irroitus.
                          -Mitä kannattaa samalla tarkistaa/vaihtaa, kun on vetää tuon kokolattiamaton pois?
                          E34 x2, E12 x2, E30
                          E28 520i -82 & 520iA -86
                          Ex: 2xE30, 1x39, E36 318i -91, E34 530iA Touring -94

                          Comment

                          • peto2
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jan 2007
                            • 8274
                            • Järvikylä (Nakkila)

                            Originally posted by rgaweer View Post
                            Millainen työ on irroittaa E34 lattiamatto etupuolelta? Tarviiko purkaa kuinka pitkälle että matto lähtee irti? Tietäisi vähän millainen homma on edessä.

                            Näin on siis päässyt käymään: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=68488

                            Näihinkään kysymyksiin ei olla vastattu:
                            jos ehjänä haluat irroittaa niin saat purkaa lämppäriä myöten kaikki pois.

                            matto kannattaa halkasta siten että halkiot jää paneelien taa piiloon, ainoa hankala tällä tavalla tehdessä on kaasupolkimen irroitus lattiasta.
                            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                            ex:
                            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                            Nakkaa privaa jos tarvetta.

                            Comment

                            • rgaweer
                              BTCF Member
                              • May 2012
                              • 1671
                              • Vantaa

                              Originally posted by peto2 View Post
                              jos ehjänä haluat irroittaa niin saat purkaa lämppäriä myöten kaikki pois.

                              matto kannattaa halkasta siten että halkiot jää paneelien taa piiloon, ainoa hankala tällä tavalla tehdessä on kaasupolkimen irroitus lattiasta.
                              Hitto, tätä vähän pelkäsinkin. Pitää miettiä tuota halkaisua, tai sitten yrittää kuivatella matto paikallaan.. Kiitokset nopeasta vastauksesta
                              E34 x2, E12 x2, E30
                              E28 520i -82 & 520iA -86
                              Ex: 2xE30, 1x39, E36 318i -91, E34 530iA Touring -94

                              Comment

                              • EtuX
                                BTCF Member
                                • Jun 2012
                                • 112
                                • Ilmajoki

                                Originally posted by rgaweer View Post
                                Hitto, tätä vähän pelkäsinkin. Pitää miettiä tuota halkaisua, tai sitten yrittää kuivatella matto paikallaan.. Kiitokset nopeasta vastauksesta
                                Ei se näy mihinkään jos halkaisee oikeasta kohdasta ,suosittelen itse tätä konstia kerran sen itse tehneenä kun lämppärin kenno oli hajalla
                                F11 530d individual Brewster Green
                                -2016.

                                E34 525i Turbo Touring Daytona Violet
                                -1994.

                                Ascona B M20 Powered
                                -1978.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎