Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zener
    Moderator
    • Oct 2004
    • 14353
    • Oulu

    Originally posted by Perlenbacher View Post
    Mitähän vahinkoa pääsi tapahtumaan kun otin M20 koneen perästä laatikon 4HP22 irti ja turbiini jäi koneen puolelle kiinni? Mitään ei päällisin puolin näytä särkyneen.
    Irroitus vaiheessa tuskin mitään särkyy (ellei kovin väännätyksessä irroita laatikkoa), mutta jos asennat laatikon turbiini koneessa kiinni menee laatikon öljypumppu suurella varmuudella rikki.
    E65 730dA '04 klick
    F10 520dA '11 klick
    E34 520iA '91 klick

    Instagram


    "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

    Comment

    • Perlenbacher
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2010
      • 1103
      • Suomi

      Huhhuh kiitos tiedosta. Nyt kun irrallaan laitan turbiinin kiinni, niin pitääkö ottaa jotain huomioon?

      Comment

      • zener
        Moderator
        • Oct 2004
        • 14353
        • Oulu

        Turbiinissa on sellaiset hahlot, jotka pitää sattua laatikon puolella kohdalleen ennenku laatikkoa alkaa kirimään moottoria vasten kiinni. Toki myös pidettävä se turbiini siellä paikoillaan, ettei pääse luiskahtamaan pois hahloista.
        Last edited by zener; 19-03-2013, 19:24.
        E65 730dA '04 klick
        F10 520dA '11 klick
        E34 520iA '91 klick

        Instagram


        "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

        Comment

        • Perlenbacher
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2010
          • 1103
          • Suomi

          Kiitos jälleen. Voiko tuon öljypumpun katsoa jotenkin ennenkuin laittaa laatikon takaisin autoon ja kokeilee? Mites onko tuolla turbiinin sisällä joku stefa joka tuossa saattoi vaurioitua? Ei ainakaan pikaisella katsomisella näkynyt.

          Comment

          • Hege_
            Bimmer Rookie
            • Jan 2013
            • 170
            • Lappeenranta

            Mistäköhän löytyy kässärin mikrokytkin, alkaa pikkuhiljaa toi piipittäminen riittämmään...
            E46 320i Coupé -02
            ex E36 318ia Touring -96
            ex E34 535ia -91
            ex E34 525i -91

            Comment

            • Agee-
              Bimmer Fanatic
              • Dec 2010
              • 594
              • Jns

              Originally posted by dumppi View Post
              ok eli pitäiskö tuon ikäisessä olla absit? kaverikin ihmetteli sillon kun tuon hain että ei ollut abseja:think

              nyt vasta itsekkin huomasin kun vanteita "ehostin" että levyt on takanakin
              Ei oo mullakaan abseja sigun miinassa ja takana on levyjarrut
              VW T5 -08
              XC70 -05
              Superb -11

              Comment

              • bmw520iTouring
                Newbiemmer
                • Dec 2012
                • 23
                • sotkamo

                Originally posted by jüünas666 View Post
                korjaantuuko vaihtamalla moottoriin?


                keskikonsoli täytyy purkaa, vastus löytyy sieltä takaa

                Comment

                • HärskiH
                  Bimmer Rookie
                  • Apr 2012
                  • 99
                  • Tampere

                  Nythän nää valo hommat meni mukavaks Eli aluks oli vika että lähivalot ja pitkät ei toimi (paitsi pitkien väläytys toimi), ja viaksi paljastui oikosulku piirrissä, joka poltti sulakkeen numero 5 (joka on oikean parkkivalon sulake, ei heti tullu mieleen että liittyy myös muihin valoihin kun niillä on omakin sulake) .
                  Korjasin johdot joissa oli oikosulku, ja vaihdoin uuden sulakkeen ja tadaa, kaikki valot toimii. Mutta nyt eivät lyhyet valot enää sammu ollenkaan
                  Olisko veikkauksia mistä lähtee etsimään vikaa, olis ihan kiva saada nuo valot muutenkin sammumaan kun nykäisemällä sulake/rele irti! Kokeiltu kahdella eri LKM moduulilla, eri osanumerot noissa mutta molemmilla tuntus pelaavan valot muuten normaalisti.
                  www.vh-toiminta.fi

                  Comment

                  • 525 ix
                    BTCF Member
                    • Dec 2007
                    • 353
                    • Karijoki Etelä - Pohjanmaa

                    E 34 Sähkö taka lasin kisko osan vaihto missä moottori on kiinni ??

                    E 34 Sähkö taka lasin kisko osan vaihto missä moottori on kiinni ??

                    Osa Nro : 1 : http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...echanism_rear/

                    Electr.window lifter rear left

                    51 34 1 944 071

                    Onko mahdollista vaihtaa ite kotikonstein ??

                    Pikaiseen katoin sitä niin olisi kiinni jollain pop niitien näköisillä pulteilla .

                    Vai pitääkö viedä merkki liikkeeseen ???

                    Ei raaskis viedä kun pyytävät 250 €

                    pelkästä vaihdosta ........
                    Last edited by 525 ix; 22-03-2013, 00:31.
                    VIKA koodien , vika valojen nollausta Teuvalla
                    Carsoft 6.5 OBD2 sekä Carly OBD2 BMW laitteella : Sopivat autot :
                    - E 34 - 5 Sarja " KAIKKI MALLIT "
                    - E 32 - 7 Sarja " KAIKKI MALLIT "
                    - E 39 - 5 Sarja " KAIKKI MALLIT "
                    - E 38 , E31 , E52
                    - E 53 - X5

                    PUH : 045-3412426 / Whatsapp

                    [email protected]

                    Comment

                    • -Markus-
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2005
                      • 1463
                      • Ihan Savossa

                      Originally posted by 525 ix View Post
                      E 34 Sähkö taka lasin kisko osan vaihto missä moottori on kiinni ??

                      Osa Nro : 1 : http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...echanism_rear/

                      Electr.window lifter rear left

                      51 34 1 944 071

                      Onko mahdollista vaihtaa ite kotikonstein ??

                      Pikaiseen katoin sitä niin olisi kiinni jollain pop niitien näköisillä pulteilla .

                      Vai pitääkö viedä merkki liikkeeseen ???

                      Ei raaskis viedä kun pyytävät 250 €

                      pelkästä vaihdosta ........
                      Voihan tuo mahdollista olla vaihtaakin, mutta äkkiä saattaa olla järkevämpää vaihtaa koko ikkunannosto systeemi. Ja laittaa vaikka sähköikkunat samalla...

                      Ford Mondeo Mk3 STW
                      VW E-Golf 2015
                      BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus

                      Comment

                      • HärskiH
                        Bimmer Rookie
                        • Apr 2012
                        • 99
                        • Tampere

                        Originally posted by HärskiH View Post
                        Nythän nää valo hommat meni mukavaks Eli aluks oli vika että lähivalot ja pitkät ei toimi (paitsi pitkien väläytys toimi), ja viaksi paljastui oikosulku piirrissä, joka poltti sulakkeen numero 5 (joka on oikean parkkivalon sulake, ei heti tullu mieleen että liittyy myös muihin valoihin kun niillä on omakin sulake) .
                        Korjasin johdot joissa oli oikosulku, ja vaihdoin uuden sulakkeen ja tadaa, kaikki valot toimii. Mutta nyt eivät lyhyet valot enää sammu ollenkaan
                        Olisko veikkauksia mistä lähtee etsimään vikaa, olis ihan kiva saada nuo valot muutenkin sammumaan kun nykäisemällä sulake/rele irti! Kokeiltu kahdella eri LKM moduulilla, eri osanumerot noissa mutta molemmilla tuntus pelaavan valot muuten normaalisti.
                        Hei nyt joku keksii tähän jotain? Etuvalot, ja oikee takaparkki palaa koko ajan : (
                        www.vh-toiminta.fi

                        Comment

                        • 426Hemi
                          Bimmer Fanatic
                          • Jun 2008
                          • 621
                          • Pälkäne

                          Törmäsin tänään BMW:n style 21 heittotähtivanteisiin jotka olivat 1 osaiset ("heittotähti" samaa valua muun vanteen kanssa) sekä et 18

                          Mitkä lienee?
                          ex: viitisenkymmentä bmw+muut

                          Comment

                          • Masander
                            Bimmer Enthusiast
                            • Sep 2010
                            • 1396
                            • Dingolfing

                            Originally posted by 426Hemi View Post
                            Törmäsin tänään BMW:n style 21 heittotähtivanteisiin jotka olivat 1 osaiset ("heittotähti" samaa valua muun vanteen kanssa) sekä et 18

                            Mitkä lienee?
                            Replicat
                            Last edited by Masander; 23-03-2013, 15:41.
                            sigpic

                            Comment

                            • SAEDEIFS
                              Newbiemmer
                              • Mar 2013
                              • 8
                              • Vantaa

                              Mistä voisi johtua että välillä kierrokset laskee n.500 ja siitä pomppaa äkisiti 1000 ja laskee takasin 500? Kierrosten pomppiminen loppuu yleensä kun käyttää rajottimellla.

                              PS. Mistä tyhjäkäyntiä pystyy säätämään kun tällä hetkellä on siinä 700rpm kohdalla ja käy vähän epätasasesti:think
                              DRIVE: G31 520d Xdrive -19
                              EX:330D E46 -04
                              EX:525 E34 -92

                              Comment

                              • peto2
                                BTCF Member
                                • Jan 2007
                                • 8258
                                • Järvikylä (Nakkila)

                                Originally posted by SAEDEIFS View Post
                                Mistä voisi johtua että välillä kierrokset laskee n.500 ja siitä pomppaa äkisiti 1000 ja laskee takasin 500? Kierrosten pomppiminen loppuu yleensä kun käyttää rajottimellla.

                                PS. Mistä tyhjäkäyntiä pystyy säätämään kun tällä hetkellä on siinä 700rpm kohdalla ja käy vähän epätasasesti:think
                                tyhjäkäynnin säädin aka. lisäilmaluisti paskanen ja jumittaa.

                                ei pysty säätämään kuin ohjelmallisesti. (lue, ei pysty)
                                F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                                ex:
                                E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                                Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                                Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                                Nakkaa privaa jos tarvetta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎