Originally posted by Bmw Dreamer
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by rjm View PostSuuttimilta se vuotaa tonne ilmanputsarikotelon perälle.
Comment
-
-
Originally posted by rjm View PostOmassa oli vastaavanlainen vuoto ja suuttimilta aine tuli. Tarpeeksi kun siellä koteloiden pohjilla on ainetta niin kyllä se lopulta sinne ilmanputsarikoteloonkin tulee.
Pura ne kaikki muovit päältä pois niin näät suuttimillekin.
Comment
-
-
Noniin, tuli irrotettua sigun e39.n hammastanko tuossa aamusta. Ja syynä että, ohjaus meni jäykäksi, vaikka tehostinnestettä oli säiliössä. Koitin myös ilmailla rattia kääntelemällä ääriasentoihin. Tämä jäykistyminen tapahtui abaut viikon sisään.
Mistäs voin todeta että hammastanko on rikki? Tai ohjaustehostin pumppu?
Väljää ei hammastangossa ole.
Hammastanko pötköttelee nyt tallissa pöydällä, ja sitä saa käännettyä ääripäästä toiseen, rattiakselin kiinnityksestä iha yhdellä kädellä. Jokatapauksessa tuon tangon tilalle tulee servotronic tanko + muut siihen kuuluvat osat.
Tarkotus ois myydä tuo entinen hammastanko kaverille, jos se on vielä ehjä.-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
-
Originally posted by _Rontti View PostNoniin, tuli irrotettua sigun e39.n hammastanko tuossa aamusta. Ja syynä että, ohjaus meni jäykäksi, vaikka tehostinnestettä oli säiliössä. Koitin myös ilmailla rattia kääntelemällä ääriasentoihin. Tämä jäykistyminen tapahtui abaut viikon sisään.
Mistäs voin todeta että hammastanko on rikki? Tai ohjaustehostin pumppu?
Väljää ei hammastangossa ole.
Hammastanko pötköttelee nyt tallissa pöydällä, ja sitä saa käännettyä ääripäästä toiseen, rattiakselin kiinnityksestä iha yhdellä kädellä. Jokatapauksessa tuon tangon tilalle tulee servotronic tanko + muut siihen kuuluvat osat.
Tarkotus ois myydä tuo entinen hammastanko kaverille, jos se on vielä ehjä.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostItellä oli rattiakselin nivel hajonnut ja muuttunut pirun jäykäksi, eli ei ratti oikein enää jaksanut pyöriä, hammastangon vaihtelin ja sitten epäilin iskarin yläpäitä ennen kuin tuon hoksasin-Raahe connection-
E39 LeMans BlueM5
E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
E39 523i Montrealblau
E34 DiamantSchwartz 535i
Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla
Comment
-
-
Originally posted by _Rontti View PostNoniin, tuli irrotettua sigun e39.n hammastanko tuossa aamusta. Ja syynä että, ohjaus meni jäykäksi, vaikka tehostinnestettä oli säiliössä. Koitin myös ilmailla rattia kääntelemällä ääriasentoihin. Tämä jäykistyminen tapahtui abaut viikon sisään.
Mistäs voin todeta että hammastanko on rikki? Tai ohjaustehostin pumppu?
Väljää ei hammastangossa ole.
Hammastanko pötköttelee nyt tallissa pöydällä, ja sitä saa käännettyä ääripäästä toiseen, rattiakselin kiinnityksestä iha yhdellä kädellä. Jokatapauksessa tuon tangon tilalle tulee servotronic tanko + muut siihen kuuluvat osat.
Tarkotus ois myydä tuo entinen hammastanko kaverille, jos se on vielä ehjä.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Edit:
Ei mitään sittenkään. Nyt on iskarit paikallaan ja suunnilleen kaikki muutkin osat.
Tosin taas havaittuna että Motonetin laadukas Ossca (vai mikä se nyt oli) alatukivarsi on taas väljä. Edellinen vaihdettiin takuuseen ja taas on paskana ja ajettu vain karvan alle 20tkm. Kyllä on laatukamaa.Last edited by TheRipper; 09-04-2015, 16:59.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Liittyykö vikakoodi "Exhaust Gas Recirculation" imusarjan läppien poistoon/EGR-tulppaukseen 530d:ssä?
Jos liittyy ja vaatii jonkun koodauksen, saako 1.4 Scannerilla raksitettua oikean ruudun jostain?
Oma puusilmä ei löytänyt searchillä eikä googletuksella vastausta'00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project
Comment
-
-
Lähteekö farkusta tuo rekisterikilvenvalo/avausnäppi hässäkkä irti vain alaspäin kiskomalla?Official member of BTCF-Sauna Team
E46 316i -03
Ex: E39 530iAT -01, E39 530dAT -02, ALPINA B10 BiTurbo -92, E34 540iT -94, E36 328iT -95, E32 740iA -92, E34 535i -90, E30 325iT M-tech2 -91, E34 M5T -94, E30 325i Cabriolet -88, E30 "320i" -85
Comment
-
-
Originally posted by JiiP View PostLähteekö farkusta tuo rekisterikilvenvalo/avausnäppi hässäkkä irti vain alaspäin kiskomalla?'00 Audi TT 1.8T Quattro//'92 Lexus LS400//'89 205 Green//'96 Ford Bronco Eddie Bauer//'99 Xsara VTS "Endurance Saloon" Project
Comment
-
-
Originally posted by jaykayarel View PostJos tarkoitat sitä listaa, niin verhoilut irti kontista, liitin irti, neljä kpl 10mm kantaista mutteria auki ja viistosti alaspäin lähtee.Official member of BTCF-Sauna Team
E46 316i -03
Ex: E39 530iAT -01, E39 530dAT -02, ALPINA B10 BiTurbo -92, E34 540iT -94, E36 328iT -95, E32 740iA -92, E34 535i -90, E30 325iT M-tech2 -91, E34 M5T -94, E30 325i Cabriolet -88, E30 "320i" -85
Comment
-
Comment