Originally posted by Ivl
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostMitä muita osia kannattaa vaihtaa jos vaihdan sigun autoon uuden vesipumpun ja jäähdyttäjän (koska vuotaa)? Tämmösiä katoin alustavasti:
17111712339 Jäähdyttäjän pohjatulppa
17111436381 Paisari
17111742231 Paisarin korkki (onko mukana paisarissa?)
11531705223 Ylävesiletku
11531705224 Alavesiletku
Aiemmin jo kyselin tämmöistä:
Nimettömät jäähdyttimet näytti maksavan alkaen reilu 60€ kun Behr on 180€. Onkohan tämä kuitenkin väärä paikka säästää?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostSanoisin, että on. Itseäni ei ainakaan huvita jäädä pienen säästön takia tien poskeen keskellä korpea talvipakkasella (yli 1000km reissuja tulee useampi vuoteen tehtyä).. Itse maksoin 540 syyläristä (Behr) ~130€ toimitettua.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Tarvike behristä on aika paljonki huonoa sanottavaa. Valmistumaalla taisi olla osuutta asiaan.Last edited by zener; 10-07-2015, 13:55.
Comment
-
-
Onkohan mahdollista saada M-Sport/M5 puskureihin "chromeline" listat elikkä pre-faceliftin listat jossa yläosassa kromireunus? Tekis mieli jotain toista puskuria, mutta en suostu luopumaan noista kromireunuksista.Nykyinen: BMW 540i E39 '97
Ex: BMW 523i E39 '96, Nissan 200SX S13 '90, Escort 1.6 GT '88, Escort 1.6 CL '87, Escort 1.4 CL '86, Escort 1.3 C '86 jne.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostEi se Behr ole millään tapaa tae kestävyydestä. Itsellä on toki kestänyt mutta monia kertoja täälläkin on kirjoitettu jo uutena vuotavista Behreistä.Last edited by HTK12; 10-07-2015, 14:03.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by MaxSound View PostTarkista että siilin liitin on kunnolla paikallaan? Voihan siellä myös olla puhallinmoottorista hiilet loppu?
Ota vänkärinpuolen raitisilmakanava irti joka menee tulipeltiin, laita puhallin päälle ja anna siiville varovasti vähän alkuvauhtia käsin. Jos lähtee pyörimään niin hiilet finaalissa.
Sitten vain kojelautaa irrottamaan
Tuosta hyvät ohjeet. http://www.mediafire.com/?omxk8t81i0yywo0
Comment
-
-
Silloin voi kyllä olla muuta vikaa. Jos se on kahdella puhaltimella niin tuskin molemmat yhtäaikaa hajoaa.... Sulakkeet katsottu?
Yleensä vikisevät ennen hajoamistaan ja hiilivikaiset voi käynnistyäkkin monttuun ajaessa tai reilusti kurvaillessa.
Kokeile pyöräyttää liikkeelle, jos ei lähde niin vika on sähköpuolella.
Pystytkö kokeilemaan toisella ehjällä siilillä? Jos käynnistyy niin sitten kannattaa etsiä mikä niitä siiliä rikkoo.E39 525DA Touring -01, 540tkm
Comment
-
-
Originally posted by Jasu View PostKiitos selventävistä ohjeista. Tuntuu vain oudolle kun puhallin ei ole ikinä oireillut / äännellyt. Ja takapuhallinkin on pimeä.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by MaxSound View PostSilloin voi kyllä olla muuta vikaa. Jos se on kahdella puhaltimella niin tuskin molemmat yhtäaikaa hajoaa.... Sulakkeet katsottu?
Yleensä vikisevät ennen hajoamistaan ja hiilivikaiset voi käynnistyäkkin monttuun ajaessa tai reilusti kurvaillessa.
Kokeile pyöräyttää liikkeelle, jos ei lähde niin vika on sähköpuolella.
Pystytkö kokeilemaan toisella ehjällä siilillä? Jos käynnistyy niin sitten kannattaa etsiä mikä niitä siiliä rikkoo.
Originally posted by janke View PostMulla oireili siilen liitin, eli ei yhdistänyt kunnolla ja ostin jo uuden siilenkin kun luulin että siinä vika. Koikeile heilutella johtoja kun on virrat päällä, vaikka sinulla takanakin on puhallin.
On se ihme, kun kaikki viat tulee aina kun oon työreissuilla ja auto on koskemattomana kotona.
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostMulla oireili siilen liitin, eli ei yhdistänyt kunnolla ja ostin jo uuden siilenkin kun luulin että siinä vika. Koikeile heilutella johtoja kun on virrat päällä, vaikka sinulla takanakin on puhallin.
Oma epäilys on, että joku joskus hieman huolimattomasti asentanut vaihtosiilen...
Onneks kesä meni jo, ja nyt o pärjänny ilman siiltä ikkunat auki ajellessa
Mutta siis postaukseni pointti on, että kannattaa liitin työntää huolella 'perille'..Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Mistä sopivat takajouset M-technic alustaiseen 540i:hin? Tai mikä on osanumero? Realoem ei ole yhteistyöhaluinen: http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=33_0857Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
Comment