Originally posted by Bmw Master
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ja nelipyöräsuuntaus ?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by N.u.t View PostEntä jos ja kun ei ole camberit säädettävissä. Ainoastaan auraus ?
Auto edelleenkin normaali korkeudessa. Jos ohjearvo antaisi minimissään aurauksen nollaan, siis takapäässä. Kuinka etupää säädettäisiin ?
Sovitaan vannekooksi 17 tuumaa ja etuveto.
Toinen kysymys koskee autoja joissa toleranssit aurauksen suhteen menee aurauksesta haritukseen. Voit siis säätää joko haritukselle tai auraukselle toleranssien puitteissa.
Lähinnä ranskiksia tuo koskee.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEtucamber ei ole säädettävissä niin aika vaikea tehdä mitään. Eli vaihtoehto on kääntää taakse lisää jos aikaa tehdä asteen eron.
Lisäksi e39:n etupäähän on muutama kikka jolla camberia saa yleensä jonkin verran säädettyä.
Itse olen tässä yli kymmen vuoden aikana saanut jokaisen oman ja vaihdokki e39:n etupään säädettyä -0.15"-0.25" haarukkaan, joten se että "ei ole säädettävissä", ei ole ihan koko totuus.
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostKaikkea saa toki säädettyä, mutta se toki voi vaatia niiden säätöjen tekemistä, joko itse tai säätöosin.
Lisäksi e39:n etupäähän on muutama kikka jolla camberia saa yleensä jonkin verran säädettyä.
Itse olen tässä yli kymmen vuoden aikana saanut jokaisen oman ja vaihdokki e39:n etupään säädettyä -0.15"-0.25" haarukkaan, joten se että "ei ole säädettävissä", ei ole ihan koko totuus.
Kerro toki jos jotain helppoja ja halpoja keinoja.
Comment
-
-
Mr.Speed
Originally posted by Bmw Master View PostKyllä kyllä, mutta jos ulkopuolisella säädättää ja teettää säädöt tulee hintaa äkkiä 500-1000e säädölle. 90% säätöpaikoista sanoo heti ettei voi säätää.
Kerro toki jos jotain helppoja ja halpoja keinoja.
Comment
-
Originally posted by Mr.Speed View PostItse käytin paikallisessa Bosch car servicessä oman e39:n nelipyöräsuuntauksessa pari päivää sitten, ja säädöt tuli kuntoon kaikin puolin. Hintaa tuli yhteensä 157€
Comment
-
-
Mr.Speed
-
Mr.Speed
Originally posted by TJJ View PostMihin arvoihin kulmat säädettiin? Saatko laitettua tänne kuvan säätölapusta, siis arvoista ennen ja jälkeen säädön?
Tässä nyt jonkinlainen kuva ens hätään. Oikea etu caster menee nippanappa yli raja-arvon, mutta sen takia ei lähdetty enempää jumppaamaan.
Auto on siis E39 530i touring. 235/40-18" rengastuksella ja alusta on madallettu.
Comment
-
Originally posted by Mr.Speed View PostTässä nyt jonkinlainen kuva ens hätään. Oikea etu caster menee nippanappa yli raja-arvon, mutta sen takia ei lähdetty enempää jumppaamaan.
Auto on siis E39 530i touring. 235/40-18" rengastuksella ja alusta on madallettu.
Comment
-
Comment