Originally posted by janke
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ja nelipyöräsuuntaus ?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Heguli 31 View PostKyllä se vaan noilla madallusseteillä kääntää tuota neg.camperia isommalle ilman mitään varsinaista vikaa.
Edellyttää kuiteskin 100% ripustuksien kuntoa!?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostEn tiedä kun en ollut paikanpäällä. Mutta luulisin että hommansa ovat osanneet, bmw/mb "korjaamo" on jossa etutolpat vaihettiin.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostAinakin minulla edellisessä 540:ssä 30mm H&R madallusjousilla ja niihin passeleilla Konin Sporteilla pyörä kallistui lisää muistaakseni n.30min M-Sport orkkisalustaan verrattuna.Ja palikat oli kaikki tikissään.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostEikös e39:n ripustukset pitäisi pysyä ryhdissään, vaikka madaltaakin reilusti:think
Omasta arvot, mielestäni ihan ok vaikkei symmetriset olekkaan.
Etucamber
vasen oikea
-0.06 -0.06
Etuauraus
vasen oikea
0.04 0.04
Takacamber
vasen oikea
-1.55 -1.43
Taka-auraus
vasen oikea
0.05 0.06
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEi pysy.
Omasta arvot, mielestäni ihan ok vaikkei symmetriset olekkaan.
Etucamber
vasen oikea
-0.06 -0.06
Etuauraus
vasen oikea
0.04 0.04
Takacamber
vasen oikea
-1.55 -1.43
Taka-auraus
vasen oikea
0.05 0.06Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostJust laitatin sedanin (on siis touring) m-sport jouset, olivat n.20mm matalammat kuin vakiot mutta en juurikaan huomaa eroa. Alunperin oli sport alustalla ja se oli selvästi matalampi kuin nyt.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostKävit siis juuri suuntauksessa? Millä rengastuksella? Kulkeeko sinun E39 nyt "loistavasti":think
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostTorstaina. 235/45-17 edessä Nokian Hakka Z, takana Nokian ZG2. Suuntauksen jälkeen oli fiilis että nyt menee todella hienosti. Nyt kun ajanut enemmän huomaa välillä uria. Täytyy kokeilla takarenkaat eteen jos vaikuttaa. Tai sitten tilata uudet Nexenit.
Comment
-
-
Laitellaas tännekin, eli olisiko raadilla ajatuksia miten tuosta E39:stä saisi vähemmän herkän urille. Nyt meinaa motarilla napata uriin vähän turhankin herkästi (etupään ongelma?)
Eli seuraavanlainen setuppi tuossa D10 touringissa;
-Kaikki alustan osat uutta poislukien hammastanko
-Alpina jouset & iskarit
-Edessä camber 0,35 / 0,22 ast., auraus 0,04mm
-235/40-18 suhteellisen kuluneet Yokohamat
-Takana camber 1,35 ast, auraus 0,06mm
-265/35-18 hyväkuntoiset Nokialaiset
Onko tuo laitos kuinka herkkä etupään camberille / erolle vas-oik? Aurausta vielä pienemmälle?
Hammastanko tuntui olevan suhteellisen järjissään (ei juurikaan klappia sivusuunnassa), ehkä sitä voisi aavistuksen kiristää mutta en nyt ihan heti uskoisi ongelman piilevän siellä.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by jukkae View PostKyllähän suurin syy on nuo eturenkaat.
Comment
-
Comment