Originally posted by Hemi
View Post

Originally posted by janke
View Post
Kirjoitampa nyt ihan miten tuo homma meni:
Vein auton viikko sitten maanantai aamuna ko. paikkaan nelipyöräsuuntaukseen. Sovin työn vastaanottajan kanssa, että jos jossain on väljää/kaipaa korjausta niin soittavat. No, menin sitten kolmen jälkeen autoa hakemaan kun ei soittoa ollut tullut ja luulin, että homma ok. No tiskillä sitten selvisi että heidän oli pitänyt minulle soitella, koska aksiaalinivelissä on niin paljon väljää, että suuntausta ei pystytä tekemään. Sovittiin sitten että nivelet vaihdetaan perjantaina ja samalla vaihdetaan vasemmalle puolelle narinahela + sen pultti (olin itse vaihtanut jo kertaalleen narinahelat, mutta ilmeisesti tuo vasemmanpuoleinen oli ottanut itseensä ja pultin kierteet meni hieman viduiksi), koska vasemmalta kuului helvetinmoinen narina.
Noo, vein taas auton perjantai aamuna huoltoon ja sovin että tulen kolmen jälkeen hakemaan. Soittivat sitten puoli kolmelta että suuntaus ei ehkä onnistukkaan, koska oli tuo takakallistuksenvakaajan nivel hajonnut. Ehkä ehtivät neljäksi tai puoli viideksi tehdä kaiken, mutta odottelivat tällä hetkellä noita niveliä.
Menin sitten neljän aikoihin paikanpäälle ja auto oli nosturilla takarenkaat irti, alla kaksi asentajaa oli asentamassa kallistuksenvakaajan niveliä paikalleen. Työnjohtaja siinä yritti sitten kysellä asentajilta, että kuka voisi jäädä tekemään säätämisen, mutta kaikilla oli kiire kotia (ymmärtäähän sen kun mittarissa +23 astetta ja aurinko paistaa). Sovittiin sitten että jätetään auto halliin ja haen sen maanantaina kunhan saavat säädettyä. Maanantaina sitten neljän jälkeen kävin auton hakemassa pois ja varsinaista säätäjää en päässyt puhuttelemaan.
Että tämmöstä täälläpäin...
Comment