Originally posted by TJJ
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJarrukliineri pelkästään on vähän huono aine tk venttiilin putsaukseen. Se vie sen vähänkin voitelun siitä ja alkaa jumittaan entistä enemmän. Ruutaa vaikka wd40:stä perään ihan urakalla ja heiluttelee, minkä jälkeen nuo on mulla ainakin pelannu moitteetta jatkossa. Itse putsauskin onnistuu tuolla wd40:llä tai crc:llä, kun nehän on ennemmän liuottimia, kuin voiteluaineita.
Minä ehdin jo tilata uuden ilmaluistin. Pitää sitten vertailla miltä uusi kuulostaa.
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostKuinka Touringissa saa vaihdettua takalasin kehyksen? Onko millainen homma irroittaa autosta? Onko kehys liimattu lasiin?
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostJoo, purin tuon toisen ilmaluistin eikä siellä ole muita liikkuvia/kuluvia osia (eikä hiiliä tms) kuin tuo laakeroitu kääntyvä osa. Ei jarrucleaner tosiaan taida tehdä hyvää tuon laakereille. Herkkyydestä päätellen ne taitaa olla kuulalaakereita joissa kai alunperin on joku ohut öljy. En silti tajua miksi tuo jumittaa, eihän se mikään hienomekaaninen laite ole vaan aika järeät käämit siellä on. Pitäisi purkaa vielä lisää jotta näkisi millaiset laakerit tuossa on, siis pääseekö sinne jotain karstaa väliin vai kuluuko laakeripesät (kun on ennenkin putsattu vain jarrucleanerilla...). Toki voihan vika olla sähköinen ja yksi kolmesta tulevasta johdosta tai sisäisistä käämeistä pätkii.
Minä ehdin jo tilata uuden ilmaluistin. Pitää sitten vertailla miltä uusi kuulostaa.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostMeinaatko että siellä on ihan oikeat laakeritkin ettei vain pelkästään liukulaaakeroitu?
Comment
-
-
Originally posted by 0se View PostLasi on liimattu eli lähtee vaikka mattoveitsen terällä leikkaen. Yleensä se on jo puoliksi ruostunut irti. Pyyhkijän mutteri on todennäköisesti niin jumissa että sen joutuu rälläköimään palasiksi ja muistaakseni myös mikrokytkin meinaa ottaa osumaa.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View Postnyt silläkin tulee välillä failsafea ja se napsuu. Sitten kun polkaisee kaasua, alkaa taas toimimaan. Eli jumittaako nuo nyt molemmat? Kyllä ne sisäosat kuitenkin liikkuu molemmissa herkästi.
Toisaalta aamulla tuntui olevan "hurjat tehot" päällä, joten tuo lisäilmaluistiko onkin se taikakalu jota on vuosikausia etsitty..:think
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostNyt tulee lämpimässä startissa aina tuo failsafe ja moottori käy oudosti, vika häviää kun painaa kaasua. Pitää lukea koodit onko siellä taas lambdaa vai jotain muuta.
Toisaalta aamulla tuntui olevan "hurjat tehot" päällä, joten tuo lisäilmaluistiko onkin se taikakalu jota on vuosikausia etsitty..:think
Olen aika varma että se oli kampiakselin tunnistin (etenkin kun sulla sepa jo uusittu viimeaikoina), mutta valalle en meneKulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
-
Originally posted by Skarpa View PostAirbag vikakoodi: 20 sensor sidebag left is sending wrong data. Missä kyseinen anturi sijaitsee?
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostIlmeisesti sivutörmäystunnistimesta kyse. Löytyy penkin alta kun lattia verhoilua ravottaa.
Comment
-
-
Originally posted by Gize View PostPidä nyt ainakin läppäri autossa mukana, itsellä iski moottoritiellä tuo sen viimeisen niitin, ei naurattanut kun auto kulki -80 muusta liikennevirrasta, onneksi oli kone mukana niin sai hetken stopin jälkeen ajella piuhassa kiinni normaalivauhtia ja pari kertaa matkallakin joutui nollailemaan.
Olen aika varma että se oli kampiakselin tunnistin (etenkin kun sulla sepa jo uusittu viimeaikoina), mutta valalle en mene
76 CAN DDE messageerror
Error frequency : 254
Vehicle speed 2.75 km/h
119 motor throttle valve MDK mecanical Error (hard steering or jam)
Error frequency : 10
Pitää seuraavaksi puhdistaa kaasuläpän runko. Mutta mikä ihme tuo eka on? Ei minulla kuitenkaan ABS-vikavalo ole syttynyt.
Montakohan vikaa tuossa nyt on/oli päällä vai onko noilla joku yhteinen tekijä? Tuo läpän jumitus toki voinee antaa tuon ekankin koodin tai sitten ei...Mutta mikä se lambda-juttu sitten eilen oli.
Comment
-
Comment