Originally posted by micopiira
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by lihakimpale; 14-03-2018, 15:30.
-
-
Originally posted by lihakimpale View PostEikös alkuperäinen ole Lemförder...? Saksasta tai Virosta saa ei-OEM Lemförderin kokonaisen yläpäänlaakerin eteen 20e:lla kpl.
EDIT: Ja mistäs sivuilta tilailette saksasta/virosta?e39 523i -96
Comment
-
-
Originally posted by micopiira View PostTuossa repair kitissä tulisi tosin nuo uudet hilppeet, kiinnikkeet yms. mukana. :think Vai pistänkö vanhoilla hilppeillä?
EDIT: Ja mistäs sivuilta tilailette saksasta/virosta?
Saksasta esim. Profiteile, carparts24 ja Virosta Spareto. Viimeisintä voin henkilökohtaisesti suositella. Useampi tilaus tullut tehtyä. Halvat hinnat, erinomainen asiakaspalvelu (puhuvat myös suomea) ja nopea toimitus. Viimeisin paketti tuli kahdessa päivässä.
Comment
-
-
Tämä on varmaan todella tyhmä kysymys...
Huollon jälkeen OBC näyttö pimeänä enkä tajua miten saan sen takaisin päälle?
Painamalla kojelaudan painiketta saan kyllä TEST-NR. 1, TEST-NR. 2, jne esille. Muttei normaalia näyttöä missä näkyy kulutus ja kilsat seuraavaan tankkaukseen jne... Mitä ihmettä?
Comment
-
-
Originally posted by masamies View PostTämä on varmaan todella tyhmä kysymys...
Huollon jälkeen OBC näyttö pimeänä enkä tajua miten saan sen takaisin päälle?
Painamalla kojelaudan painiketta saan kyllä TEST-NR. 1, TEST-NR. 2, jne esille. Muttei normaalia näyttöä missä näkyy kulutus ja kilsat seuraavaan tankkaukseen jne... Mitä ihmettä?
Comment
-
-
tuollaisen löysin googlellaEX: Ford mondeo -96 "isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
-
Originally posted by mehtojarvi View PostKäykö tollasen köyhän miehen mallin mittariston tilalle se parempi,eli onko se nyt sit isoajotietokoneellinen?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by masamies View Posthmm. jassoo. onpa hassu sattuma että just huollon yhteydessä meni. onko tota nappulaa mahdollista vaihtaa itse jotenkin? vai pitäisikö koko viiksi uusia, ja miten työläs projekti semmonen olisi
Kokeile sitä bc-nappia painella ja samalla liikutella sitä viikseä, tai vaikka pitkät asennossa, sekä kummallakin vilkun puolella kokeilee toimiiko. Itellä meni jostain e39:stä nappi rikki (sieltä menee johto poikki), niin että jossain viiksen asennossa toimi aikansa ja sitten ei enää siinäkään.
Muistaakseni ratin joutuu ottaman pois että saa viiksen käsille e39:ssä, ainakin faceliftissä tais olla näin (itellä oli -02 ja M-ratilla). Käsittääkseni tuon viiksen saa auki ja korjaus onnistuisi, mutta ostin silloin käytetyn ehjän kun niitä oli reilusti tarjolla ja laitoin sen paikoilleen.Last edited by bemmeri; 18-03-2018, 07:37.EVERYTHING | WORKS
Comment
-
-
Jäänyt johdot hieman kireäksi ja katkeavat sitten iän myötä. Viiksi on suht helppo avata ja tinaa pätkän uutta johtoa vanhojen väliin. Nelikutosessa kestänyt korjaus jo useamman vuoden ja kolmeysissä ainakin puoli vuotta.E36 320i cabrio -96
E46 330i sedan -00
F31 318d -14
Ex: 2x E36, 2x E39, 1x E61
Comment
-
-
Aux fan, epäjohdonmukainen toiminta
Onko tosiaan niin, että tuossa keulalla oleva ilmastoinnin lisätuulettimessa (aux fan) on vika, jos se käyttäytyy omituisesti? Täysin satunnaisesti saattaa lähteä vimmatusti pyörimään, kun auton käynnistää (esim. parkkihallissa), mutta sammuu sitten hetken puhalleltuaan. Ei näyttäisi olevan yhteyttä siihen, onko ilmastointi päällä tai pois. Heittää myös satunnaista vikakoodia mokomalle.
Onko noilla oireilla mitään mahdollisuutta korjata flektiä, kun tuo moottori kuitenkin näyttäisi toimivan?
Autona siis 2003 E39 530d, eli portaattomasti säätyvä flekti kyseessä.Ex: -09 E92 335xi M-Sport MT Alpinweiß III
Ex: -03 E39 530dA M-Sport Individual
sigpic
Comment
-
Comment