Tämä oli uusi vinkki, vastakappale oli jo melkolailla niin sisällä kun se pieni säätövara antaa myötä, ovi on suorassa ainakin mun kieroilla silmillä. Sähköteippiä laitoin sen pari kiekkaa vastakappaleen ympärille ja tuntui jopa auttavan! Kuulostellaan nyt kun tulee lämpöisemmät kelit.
Tämän tarkoitus ilmeisesti vain että ovi on tiukemmin kiinni ettei elämistä tapahdu?
On niissä korin vastakappaleissa säätöä aika pirusti joka suuntaan. On varmaa vaan jumiutunu paikalleen.
Joo nappaa oven tiukemmin kiinni,siks ei liikaa toinna laittaa tai seuraavaks kahvan vaijeri poikki tms. Noissa kumminkin vanhemmiten kulumaa(muovinen),nii saa vähän pyöräyttää teippiä et vastaa "alkuperästä"
Akun navan irroittamisen jälkeen vaatiiko radio mitään koodia? Ajoneston sieltä ilmeisesti saisi päälle mutta tämän lisäksi? Itsellä siis vain MID pienellä näytöllä.
Tästä kellään kokemusta? Toinen vaihtoehto on tietenkin ottaa vain sulake irti, tämäkin varmaan riittää.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Ohjaustehostimen nesteessa pientä vajausta, mitä tuonne pitäisi lisätä? Korkissa lukee ATF Oil Only ja tämän hetkinen öljy väriltään punertavaa. Ilmeisesti Mobilin ATF SHC, ATF 220 tai ATF 320 olisi sopivaa? Ainakin noita kahta jälkimmäistä löytyy ihan motonetistä. Uskaltaisiko jompaa kumpaa sekoittaa tuonne? Oliko noissa vielä jotain sellasta että joissakin autoissa on tehostinnesteen säiliön korkin päällä ollut tarra jossa neuvotaan käyttämään CHF:ää mutta tarrat sitten ovat irronneet?
Ohjaustehostimen nesteessa pientä vajausta, mitä tuonne pitäisi lisätä? Korkissa lukee ATF Oil Only ja tämän hetkinen öljy väriltään punertavaa. Ilmeisesti Mobilin ATF SHC, ATF 220 tai ATF 320 olisi sopivaa? Ainakin noita kahta jälkimmäistä löytyy ihan motonetistä. Uskaltaisiko jompaa kumpaa sekoittaa tuonne? Oliko noissa vielä jotain sellasta että joissakin autoissa on tehostinnesteen säiliön korkin päällä ollut tarra jossa neuvotaan käyttämään CHF:ää mutta tarrat sitten ovat irronneet?
Mulla on semmonen chf tarra ainakin siinä korkin päällä, mutta laitoin ite atf 220 tai 320 punasta näytti olevan
Ohjaustehostimen nesteessa pientä vajausta, mitä tuonne pitäisi lisätä? Korkissa lukee ATF Oil Only ja tämän hetkinen öljy väriltään punertavaa. Ilmeisesti Mobilin ATF SHC, ATF 220 tai ATF 320 olisi sopivaa? Ainakin noita kahta jälkimmäistä löytyy ihan motonetistä. Uskaltaisiko jompaa kumpaa sekoittaa tuonne? Oliko noissa vielä jotain sellasta että joissakin autoissa on tehostinnesteen säiliön korkin päällä ollut tarra jossa neuvotaan käyttämään CHF:ää mutta tarrat sitten ovat irronneet?
Tämä selvä, kiitos vastauksista. Mites sitten onko paljoakaan väliä laitanko Mobilin ATF 220 vai ATF 320 öljyä?
220 on kitkalisäaineistettu ja 320 on luistolisäaineistettu. 320 ainakin sopii ohjaustehostimeen, mutta kyllä kai tuo toinenkin. En muista kumpaa ite mahdoin laittaa
Eli eikö tuo LCM III moduuli toimi Angel eyes tai xenon valojen kanssa, kyseinen auto tosiaan ja siihen on keulille vaihdettu joskus joko xenonit tai angel eyes valot ja valomoduulina siinä on nyt LCM II, mutta autoon kuuluu toi LCM III? ja nyt mittaristossa ei näy vilkut ja pitkät ja pakkivalo ei toimi?
Comment