Originally posted by HTK12
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Clavurion View PostKyllä, jos sen lukituslatan saa päädyn kautta luiskautettua.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostSopivalla koukulla onnistuu siitä reiästä näppärästi.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostJuu, tiesin kyllä, että se on tehtävissä sitä kautta. Tosin ensikertalaiselle voi olla hieman gynekologinen homma.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by alppiE39 View PostNopean tyhmä kysymys mutta huomaako kierroslukumittarin alapuolella oleva kulutus mittari, jos jarrut laahaa? Eli näyttääkö suurempaa lukemaa?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKyllähän se näyttää isompaa lukemaa, jos jarrut laahaa mutta pitää kyllä melkoisesti laahata, että siitä huomaa. Ei ole mikään tarkkuus intrumentti se viisari siinä. Jarrujen laahaamisen huomaa paljon paremmin kun ajon jälkeen kokeilet jokaista vannetta. Jos joku on muita selvästi lämpimämpi niin se nurkka laahaa. En osa sitten vastuuta mahdollisista palovammoista, jos sulla siellä joku nurkka laahaa kunnolla, eli kokeile varovasti. Kun kaikki on kunnossa normaalin ajon jälkeen vanteet on viileät. Tähän toki vaikuttaa paljon oma ajotyyli/liikenne ja minkälaista ajoa on ollut.
On kyllä niin pientä etten jaksa vielä mitää toimenpiteitä tehrä.
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostNe ylemmät on vesiventtiilien, ei liity pumpun toimintaan.
Ootko mitannut ne johdot että on kunnossa?
Pumpun pitäisi pyöriä aina virrat päällä kun moottorin lämpö on vähintään 60. Vai oliko se 70. Ainakin perus automaatti-ilmastointisysteemissä.E39 535i M62 1998
Comment
-
-
Originally posted by DarkWarder65 View Posten ole muuten mitannut muuta kun sen että ei virtaa tule, oli virrat päällä tai ei ja se on varma että ennen kun se pamahti niin se toimi, kun moottorin sammutti niin hetken aikaa se piti ääntä ja sitten loppu. ja tosiaan toi rest nappi ei toimi vieläkään.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostKorjaa ensin nuo sytytyskatkokset tai muuten paistat uudetkin katit.
Mutta joo.. Uudet venakopan tiivisteet ja tulpat lähti tilaukseen koska kopat näytti vuotavan ja tulppien rei'issä lilluskel öljyvä
Comment
-
-
Originally posted by Korva View PostJostain oon lukeneeni että tukossa oleva katti mahdollisesti aiheuttais nuo.. Tai viallinen lambda..
Mutta joo.. Uudet venakopan tiivisteet ja tulpat lähti tilaukseen koska kopat näytti vuotavan ja tulppien rei'issä lilluskel öljyvä
Nuo katit menevät rikki yleensä ihan jostain syystä kuten tapeeksi huono käynti ja raakaa bensaa läpi tms.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostNappaa vikakoodit myös jollain järkeen käyvällä ohjelmalla kun tuskin autossasi on sylinteriä numero 9.
Nuo katit menevät rikki yleensä ihan jostain syystä kuten tapeeksi huono käynti ja raakaa bensaa läpi tms.
Carlylla luettu, mutta täytyy asentaa inpa koneelle uudestaan ja kokeilla sillä
Comment
-
-
530d nykii
Elikkäs 530da 1999 toimii kohtuu hyvin mutta esim vakkari päällä välillä humppaa kieroksia 80vauheissa. Vaihettu kyseisen vian takia jo kokovaihdelaatikko toisesta samanlaisesta autosta (2001) ei oikein vaikutusta ja laatikon luovuttaja autossa toimi normaalisti.adaptaaviot nollattu, aluks tuntu et toimis mut aika pian palautu humppailu. Voisiko softassa vikaa olla? Autoon myös vaihdettu 01 vuotisesta imm mistä näen onko oikea softa? Oli edellinenkin samalla numerolla. :think ainiin ja ilman vakkaria tuntus toimivan vähän paremmi ei lähe luistattaa. 100 jälkeen lukitsee turbiinin hyvin
Comment
-
Comment