Originally posted by ekkoo1
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by Oqz View PostTämä sama kävi myös itselle, ei ollut mukava fiilis, kun auto oli isohkon remontin jälkeen viimein kasassa, muttei pysynyt käynnissä. Jos mahdollista, niin kannattaa ehdottomasti pyytää joku avuksi, kun laittaa imusarjaa paikalleen, niin tiivisteiden paikallaanpysymistä on helpompi seurata, yksin tehdessä se on aika hankalaa.BMW F10 520d '10 Alpinweiss III
BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
Comment
-
-
Originally posted by alpine3 View PostOnko noitten paikallaanpysymiseen mitään hyvää kikkakolmosta? Täpät RTV:eetä?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostEn ole vielä nähnyt rungottomia sulkia jotka ei nouse irti lasista motarinopeuksissa e39:n lasilla.
Josko ei ole varsien jouset kuoleentuneet. Mistä minä tiedän, mutta parhaat sulat on olleet omassa :think
Comment
-
-
Originally posted by alpine3 View PostTuosta videosta voit katsoa miten pääset inpalla katsomaan raili- ja siirtolinjan paineet. Jos näyttävät samalta niin raili- ja siirtopaineet on ainakin kylmänä ok. Miksipä niitä ei kannattaisi käyntilämpöisenäkin tarkastella kunhan ei sammuta autoa siinä välissä.
https://youtu.be/TL_moF4zyAY
Tuossa tietoa railipaineen säädöstä ja vianselvityksestä:
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e...ontrol/XXAphC4
Tuo vuotomittaus on tehty ilmeisesti kylmällä koneella ja nuo suuttimet näyttävät vuotavan jo silloin aikalailla? Kun kone (ja suuttimet) lämpiävät niin silloin nuo suuttimien eri materiaalit lämpölaajevat eri tavalla ja ohivuoto edelleen pahenee. Solenoidisuutin vaatii sen 200 barin paineen auetakseen ja tuolla ylimmäisellä videolla paine pyörii melkein kokoajan sillä rajalla. Noita muita videoita en saanut auki kun ei ollut käyttöoikeutta.
Edit. voihan sitä tietysti kokeilla uudella/toimivasta autosta otetulla railipaineanturilla ja paineensäätöventtiilillä tai railipaineanturin liitintä varovasti startissa heiluttelemalla jos heräisi henkiin. Epäilen kuitenkin, että vian ollessa jommassa kummassa niistä lämpeneminen noin dramaattisesti vaikuttaisi.
Tai meneehän tuo eestaas startatessa kunnes vissiin riitti säkällä käynnistymiseen.
Tuossa vielä paineet sinne 3000rpm asti:
Comment
-
-
Originally posted by mikron View PostF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostItsellä alla Landsail LS588 ja on kyllä hyvät. Aikas mukavat ajaa ja hiljaiset. Ainoa miinus tulee siitä että seisoessa menevät helposti "kuopalle" eli ensimmäiset muutama sata metriä täristää, mutta nopeasti tasoittuvat taas. Voin kyllä suositella.2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Landsail qirin 990 alle asennettuna olis 395e tarjous. Onkohan huonompi ku tuo LS588?
Edit: tällaisi tarjouksia myös:
- Sava Intensa UHP2 (Goodyear valmistama), 490 €*
- Formula Energy (Pirellin valmistama), 450 €*
- Sailun Attrezzo ZSR (Kiinassa valmistettu), 410 €*
-Dayton Touring 2, 428 €Last edited by mikron; 01-09-2020, 14:16.F11 530dA xDrive M-sport -13
Ex:E39 525i Touring M-sport -03
Ex: E38 740iA -98
Ex: E39 525iA Touring M-sport -02
Ex: E39 523i -96
Ex: E34 520i -89
Comment
-
-
Originally posted by mikron View PostLandsail qirin 990 alle asennettuna olis 395e tarjous. Onkohan huonompi ku tuo LS588?
Katos täältä:
Jää vielä hyvin rahaa asennukseenkin.
En osaa sanoa onko tuo parempi vai huonompi kuin LS...arvosteluissa suunnilleen samoilla arviolla tuntuvat olevan.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
[QUOTE=Stitch;4225877]Kalastuskauden loppureissut vähän hidasti hommia, mutta nyt ista:lla tuommoista railipaineista viimeisellä startilla kun just lähti vielä käyntiin, näkeekö tuosta sitten mitään.
Tai meneehän tuo eestaas startatessa kunnes vissiin riitti säkällä käynnistymiseen.
Tuossa vielä paineet sinne 3000rpm asti:
Eihän tämä voisi olla viallisen railipaine-anturin oireita?
Ostettu kaksi uutta suutinta, siirtopumppu, PA-suodatin.
Nyt asentelut tyylillä perse edellä puuhun, uusia osia vaikka ei vikaa tiedä.
Eipä jää vaihtoehtoja
Comment
-
-
Koria vasten sähköisesti kääntyvät peilit jumittaa, ei käänny mutta nytkähtää 1/2cm. Onko näihin poppakonsteja tai kikkakakkosia mikä jumittaa nämä ja korjausinfoa ?
Kysymys kaksi:
Kuinka muistipenkin muisteihin asetetaan säädöt. Hatusta olen kokeillut M nappulaa pitämällä ja päästämällä painella paikan 1 muistia mutta ei jää. Nyt jokaisessa muistipaikassa on eri kokoisille kääpiöille asetukset, ratti naamassa ja penkki edessä ylhäällä niin että jalat on kyykky asennossa
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostKysymys kaksi:
Kuinka muistipenkin muisteihin asetetaan säädöt. Hatusta olen kokeillut M nappulaa pitämällä ja päästämällä painella paikan 1 muistia mutta ei jää. Nyt jokaisessa muistipaikassa on eri kokoisille kääpiöille asetukset, ratti naamassa ja penkki edessä ylhäällä niin että jalat on kyykky asennossaF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment