Itsellä karkasi yksi tiiviste ja jäi imusarjan väliin nalkkiin ja aiheutti paljon hämminkiä kun auto ei käynyt enää.
Tämä sama kävi myös itselle, ei ollut mukava fiilis, kun auto oli isohkon remontin jälkeen viimein kasassa, muttei pysynyt käynnissä. Jos mahdollista, niin kannattaa ehdottomasti pyytää joku avuksi, kun laittaa imusarjaa paikalleen, niin tiivisteiden paikallaanpysymistä on helpompi seurata, yksin tehdessä se on aika hankalaa.
Tämä sama kävi myös itselle, ei ollut mukava fiilis, kun auto oli isohkon remontin jälkeen viimein kasassa, muttei pysynyt käynnissä. Jos mahdollista, niin kannattaa ehdottomasti pyytää joku avuksi, kun laittaa imusarjaa paikalleen, niin tiivisteiden paikallaanpysymistä on helpompi seurata, yksin tehdessä se on aika hankalaa.
Onko noitten paikallaanpysymiseen mitään hyvää kikkakolmosta? Täpät RTV:eetä?
BMW F10 520d '10 Alpinweiss III BMW F11 530dxa '12 Sophisto Grey
En ole vielä nähnyt rungottomia sulkia jotka ei nouse irti lasista motarinopeuksissa e39:n lasilla.
Jostain syystä ei ole ollut ongelmia edes vähän reippaammassa vauhdissa.
Josko ei ole varsien jouset kuoleentuneet. Mistä minä tiedän, mutta parhaat sulat on olleet omassa :think
Tuosta videosta voit katsoa miten pääset inpalla katsomaan raili- ja siirtolinjan paineet. Jos näyttävät samalta niin raili- ja siirtopaineet on ainakin kylmänä ok. Miksipä niitä ei kannattaisi käyntilämpöisenäkin tarkastella kunhan ei sammuta autoa siinä välissä.
Tuo vuotomittaus on tehty ilmeisesti kylmällä koneella ja nuo suuttimet näyttävät vuotavan jo silloin aikalailla? Kun kone (ja suuttimet) lämpiävät niin silloin nuo suuttimien eri materiaalit lämpölaajevat eri tavalla ja ohivuoto edelleen pahenee. Solenoidisuutin vaatii sen 200 barin paineen auetakseen ja tuolla ylimmäisellä videolla paine pyörii melkein kokoajan sillä rajalla. Noita muita videoita en saanut auki kun ei ollut käyttöoikeutta.
Edit. voihan sitä tietysti kokeilla uudella/toimivasta autosta otetulla railipaineanturilla ja paineensäätöventtiilillä tai railipaineanturin liitintä varovasti startissa heiluttelemalla jos heräisi henkiin. Epäilen kuitenkin, että vian ollessa jommassa kummassa niistä lämpeneminen noin dramaattisesti vaikuttaisi.
Kalastuskauden loppureissut vähän hidasti hommia, mutta nyt ista:lla tuommoista railipaineista viimeisellä startilla kun just lähti vielä käyntiin, näkeekö tuosta sitten mitään.
Tai meneehän tuo eestaas startatessa kunnes vissiin riitti säkällä käynnistymiseen.
Itsellä alla Landsail LS588 ja on kyllä hyvät. Aikas mukavat ajaa ja hiljaiset. Ainoa miinus tulee siitä että seisoessa menevät helposti "kuopalle" eli ensimmäiset muutama sata metriä täristää, mutta nopeasti tasoittuvat taas. Voin kyllä suositella.
Itsellä alla Landsail LS588 ja on kyllä hyvät. Aikas mukavat ajaa ja hiljaiset. Ainoa miinus tulee siitä että seisoessa menevät helposti "kuopalle" eli ensimmäiset muutama sata metriä täristää, mutta nopeasti tasoittuvat taas. Voin kyllä suositella.
[QUOTE=Stitch;4225877]Kalastuskauden loppureissut vähän hidasti hommia, mutta nyt ista:lla tuommoista railipaineista viimeisellä startilla kun just lähti vielä käyntiin, näkeekö tuosta sitten mitään.
Tai meneehän tuo eestaas startatessa kunnes vissiin riitti säkällä käynnistymiseen.
Eihän tämä voisi olla viallisen railipaine-anturin oireita?
Ostettu kaksi uutta suutinta, siirtopumppu, PA-suodatin.
Nyt asentelut tyylillä perse edellä puuhun, uusia osia vaikka ei vikaa tiedä.
Eipä jää vaihtoehtoja
Last edited by Stitch; 03-09-2020, 01:16.
Reason: Parempi vid.laatu
Koria vasten sähköisesti kääntyvät peilit jumittaa, ei käänny mutta nytkähtää 1/2cm. Onko näihin poppakonsteja tai kikkakakkosia mikä jumittaa nämä ja korjausinfoa ?
Kysymys kaksi:
Kuinka muistipenkin muisteihin asetetaan säädöt. Hatusta olen kokeillut M nappulaa pitämällä ja päästämällä painella paikan 1 muistia mutta ei jää. Nyt jokaisessa muistipaikassa on eri kokoisille kääpiöille asetukset, ratti naamassa ja penkki edessä ylhäällä niin että jalat on kyykky asennossa
Kysymys kaksi:
Kuinka muistipenkin muisteihin asetetaan säädöt. Hatusta olen kokeillut M nappulaa pitämällä ja päästämällä painella paikan 1 muistia mutta ei jää. Nyt jokaisessa muistipaikassa on eri kokoisille kääpiöille asetukset, ratti naamassa ja penkki edessä ylhäällä niin että jalat on kyykky asennossa
Eikös se ole ensin M ja sitten haluttua muistipaikkaa pitkään pohjassa?
Comment