Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 alustasarja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Erska
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2005
    • 439
    • Tuusula

    Originally posted by Jax_KiBez View Post
    Itsella nyt kuukauden ollut FK AK Street alla, ja ihan passelilta tähän mennessä tuntuu, on tarpeeksi jäykkä ainakin nyt kun on lähes vakiokorkeudessa. Saas nähdä millainen madallettuna, saatikka sitten ensi talvena.
    Kuulemma iskareita menee noista sarjoista, ite tilasin viimeviikolla tuon TA-Technixin, pitää kertoa mietteitä kunhan saa kotiin ja alle
    Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

    Nyt: VOLVO S60 D5 -03

    EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84

    Comment

    • janke
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2010
      • 3665
      • seinäjoki

      Kertokaa joilla on kokemuksia jostain "Kalliista/Laatu" Säädettävistä tolpista, että vaikuttaako pakkanen niiden toimintaan?
      Bmw 316 E30 -88

      Comment

      • marcus_108
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2012
        • 578
        • Hyllykallio

        Originally posted by janke View Post
        Kertokaa joilla on kokemuksia jostain "Kalliista/Laatu" Säädettävistä tolpista, että vaikuttaako pakkanen niiden toimintaan?
        Myös täällä olis kiinnostusta tietää erityisesti KW, HR, KONI
        Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
        Ford Mondeo 1.8 Stw -01

        Ex:
        E39 523i touring -99
        Opel kadett E 1.6 -89
        Seat Toledo 1.8 -92
        Toyota corolla Lb 1.6 -87
        Vw passat farkku 1.8 -99

        Comment

        • ämsport
          Bimmer Rookie
          • Jun 2011
          • 118
          • Pori

          Originally posted by janke View Post
          Kertokaa joilla on kokemuksia jostain "Kalliista/Laatu" Säädettävistä tolpista, että vaikuttaako pakkanen niiden toimintaan?
          Kaikkiin tolppiin pakkanen vaikuttaa,mutta kaverilla on audissa KW:een satsi ja mielestäni ihan ok kovillakin pakkasilla ja hinta tais huidella jossain lähellä kahtatonnia kierrokselta.

          Comment

          • marcus_108
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2012
            • 578
            • Hyllykallio

            Originally posted by ämsport View Post
            Kaikkiin tolppiin pakkanen vaikuttaa,mutta kaverilla on audissa KW:een satsi ja mielestäni ihan ok kovillakin pakkasilla ja hinta tais huidella jossain lähellä kahtatonnia kierrokselta.
            Se on varmaan ollu se kw variante 3 sarja joka on myös jäykkyys säädettävä.
            Itellä oli passatissa fk silverline coilit ja ne oli ainaki talvella aivan hirveet. Maksoi 900€ tiä sit mikä olis se fk königsport siin olis ainaki konin iskarit ja olis se jäykkyys säätöki.
            Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
            Ford Mondeo 1.8 Stw -01

            Ex:
            E39 523i touring -99
            Opel kadett E 1.6 -89
            Seat Toledo 1.8 -92
            Toyota corolla Lb 1.6 -87
            Vw passat farkku 1.8 -99

            Comment

            • Mik@
              BTCF Member
              • Jul 2010
              • 1413
              • Nurmes

              Originally posted by jukkae View Post
              Samat kantavuudet kuin ta tekniksissä, menee luultavasti todella paskaksi ajaa
              Luultavasti Mutta saattaa tietysti olla tuon kasin alla hieman pehmeämpi? Tietysti jos pohjailee liian herkkään niin eipä sillä silloin oikeen mitään tee. Mutta ei toisaalta jaksa panostaa mihinkään kw:n settiin kun aina tiedä miten kauan nuo autot on pihassa..
              E61 520Da

              Comment

              • ämsport
                Bimmer Rookie
                • Jun 2011
                • 118
                • Pori

                Originally posted by marcus_108 View Post
                Se on varmaan ollu se kw variante 3 sarja joka on myös jäykkyys säädettävä.
                Itellä oli passatissa fk silverline coilit ja ne oli ainaki talvella aivan hirveet. Maksoi 900€ tiä sit mikä olis se fk königsport siin olis ainaki konin iskarit ja olis se jäykkyys säätöki.
                No könig ei oo tehny ainakaan yhtäkään paskaa tolppaa pyöriin samoin kuin öhlins,tais olla juu kolmonen mutta eroa mun bilsteinin "lattarautoihin" on melkoinen,siis pakkasilla.Kesällä toimii hienosti B8 bilsteinitkin.

                Comment

                • marcus_108
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2012
                  • 578
                  • Hyllykallio

                  Originally posted by ämsport View Post
                  No könig ei oo tehny ainakaan yhtäkään paskaa tolppaa pyöriin samoin kuin öhlins,tais olla juu kolmonen mutta eroa mun bilsteinin "lattarautoihin" on melkoinen,siis pakkasilla.Kesällä toimii hienosti B8 bilsteinitkin.
                  Joo niin se silverlineki oli kesällä hyvä ajaa, se olis vaan se königsport n. Puolet kw:n hinnasta...:think
                  Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
                  Ford Mondeo 1.8 Stw -01

                  Ex:
                  E39 523i touring -99
                  Opel kadett E 1.6 -89
                  Seat Toledo 1.8 -92
                  Toyota corolla Lb 1.6 -87
                  Vw passat farkku 1.8 -99

                  Comment

                  • bemu2000
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jul 2003
                    • 17797
                    • Jämsä

                    Originally posted by Mik@ View Post
                    Luultavasti Mutta saattaa tietysti olla tuon kasin alla hieman pehmeämpi? Tietysti jos pohjailee liian herkkään niin eipä sillä silloin oikeen mitään tee. Mutta ei toisaalta jaksa panostaa mihinkään kw:n settiin kun aina tiedä miten kauan nuo autot on pihassa..


                    Kasikoneiseen joudut vaihtamaan iskarin yläpäät, että menee nuo halvat sarjat. Jouset on toki täysin pohjilla jo paikallaan ollessa TA-Technixin setin saa tilattua meidän kautta suoraan hiukan jämäkämmillä etujousilla. Sarjan vakio etujousi on sama mitä käytetään mm. Golf 1 kopan etutolpissa, eli suositeltavaa on valita tuo jäykempi jousi aina isompiin autoihin

                    Supersportin Black Evolution sarja kasataan saksassa KW:n iskareilla. Tuota sarjaa saa myös meiltä kohtuulliseen hintaan.
                    TA-Technix alustasarjat ja Japan Racing vanteet uudesta nettikaupasta!
                    Vanteet edullisesti
                    Nostureita ja rengaskoneita

                    Comment

                    • tenzo
                      Bimmer Rookie
                      • Sep 2011
                      • 79
                      • Kemi

                      Itellä oli vuoden TA coilit e39:n alla (n.25000km) Korkeuden säädössä kesän/talven jälkeen ei ole ollu ongelmia ja muutenkin hintasekseen ihan laadukas. Kovahan tuo on varsinkin talvella. Kesällä 19" vanteilla ja n.60mm madalluksella tunsi kyllä kaikki pikkukivetkin Säätövaraa on ihan hyvin, tolla setillä saa kyl kohtuu kenttää e39:n. Mut nyt ku auto vaihtui niin todennäkösesti en tuu Mersuun ostaa halpoja coileja

                      Uskosin et K-Sport ois aika hyvä alusta, mut hintaa on 849,00€
                      Nissan Qashqai 1.3 DIG-T DCT Tekna+ -19 Black J11B
                      EX. Nissan Qashqai 1.2 DIG-T Xtronic Design pack -17 Black J11
                      EX.MB E280 CDI TA Elegance -05 Tanzanite Blue Metallic S211
                      EX. BMW 520i -97 Schwarz II
                      E39
                      EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit W201

                      Comment

                      • ämsport
                        Bimmer Rookie
                        • Jun 2011
                        • 118
                        • Pori

                        Mites porukka on toiminut noiden säädettävien sarjojen kanssa.Eihän niiden tukivarsien/reaktioiden kumihelat voi mitenkään kestää tuota jatkuvaa asennon muuttumista ilman että aina kun on säädetty alustaa on myös avattu sisäpäät varsilta ja kiristetty uuteen kohtaan :think vai oonko ihan puskassa

                        Comment

                        • Bomb5
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2011
                          • 726
                          • Kivijärvi

                          Onko Sachs Super Touring (perusiskari) ja Sachs Advantage (M sport 1) välillä eroa mitoissa? Vaikuttaako auton lopulliseen korkeuteen mitenkään, kummat noista laittaa alle, eli onko jousilautanen samalla korkeudella tolppaan nähden? Tällä hetkellä suunnitelmissa on laittaa Eibach Prokit-jouset ja Sachs Advantaget alle. Marmorilta kysyin m-sport jousia, 125 euroa / kpl, eli saa unohtaa.
                          E39 530i manual (2001) - Myynnissä E39 / M54B30 osia

                          Comment

                          • bemmeri
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jul 2006
                            • 4180

                            Mitä iskareita noissa KAWin sarjoissa käytetään?

                            http://www.kaw-fahrwerke.de/de/12618...20-2260-2.html

                            Pitäis saada autoa kenttään enemmän ja tuo KAW vaikuttaa sopivalle madallukselle. Ennemmin laittaisi jonkun tuollaisen, kuin halvan säädettävän sarjan. :think
                            EVERYTHING | WORKS

                            Comment

                            • dede
                              Bimmer Rookie
                              • May 2011
                              • 117
                              • pirkanmaa

                              Mitkäs jouset taakse keulan -50 kaveriksi? 18kiekot alla.

                              Comment

                              • janke
                                Bimmer Enthusiast
                                • Nov 2010
                                • 3665
                                • seinäjoki

                                Originally posted by ämsport View Post
                                Mites porukka on toiminut noiden säädettävien sarjojen kanssa.Eihän niiden tukivarsien/reaktioiden kumihelat voi mitenkään kestää tuota jatkuvaa asennon muuttumista ilman että aina kun on säädetty alustaa on myös avattu sisäpäät varsilta ja kiristetty uuteen kohtaan :think vai oonko ihan puskassa
                                Noinhan se menee. Jos autossa on ollut vakio alusta ja se pudotetaan vuosien jälkeen, niin kiinnityspisteet muuttuu ja näin alusta alkaa kulumaan eri kohdista ja välystä tod.näkösesti luvassa.:think Huomannut vain, että noi yläpään laakerit eivät tykkää jäykästä ja madalletusta alustasta:think
                                Bmw 316 E30 -88

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎