Ei ollutkaan kyse että tarvis laittaa,vaan että kun kunnolla sen tontittaa niin ne orggis kamat ei siellä oikeen kovin kauan viihdy ehjänä.Paitsi että noista lemfördereistä en voi vielä sanoa mitään kun ei ole ihan hirveitä kilometrejä nähnyt mutta kuitenkin jo sen verran että motonetin topranit/osscat ja muut paskat olisi saanut jo kertaalleen vaihtaa.
Näin juuri. Minusta tuntuu, että noi kallistuksenvakaajan puslatkin kuluu ihan silmissä, kun tanko hiertää niitä astetta lujenpaa ylöspäin:think Siis... mitä enenpi madaltaa sitä lujenmalla toi tanko ja sen puslat ovat? Menikö ihan reisille??
Ei ollutkaan kyse että tarvis laittaa,vaan että kun kunnolla sen tontittaa niin ne orggis kamat ei siellä oikeen kovin kauan viihdy ehjänä.Paitsi että noista lemfördereistä en voi vielä sanoa mitään kun ei ole ihan hirveitä kilometrejä nähnyt mutta kuitenkin jo sen verran että motonetin topranit/osscat ja muut paskat olisi saanut jo kertaalleen vaihtaa.
Mulla on +150tkm takana rajustikin madalletuilla kolmiyseillä eikä yhtään koiranluuta ole orggiksen/Lemförderin tilalle tarvinnut vaihtaa. Muutenkin tuo alustan laukeileminen tontittamisen seurauksena on saanut jo koomisia mittasuhteita.. Jos sitä Motonetin/ym. halvinta paskaa sinne alle lykkää, niin saahan sitä kiertää, vakioalustallakin. Tästäkin on kokemusta.
Näin juuri. Minusta tuntuu, että noi kallistuksenvakaajan puslatkin kuluu ihan silmissä, kun tanko hiertää niitä astetta lujenpaa ylöspäin:think Siis... mitä enenpi madaltaa sitä lujenmalla toi tanko ja sen puslat ovat? Menikö ihan reisille??
Tässä kohtaa tietysti voisi viettää hetken tutustuen e39 alustan rakenteseen ja tehdä uudet johtopäätökset.
Tässä kohtaa tietysti voisi viettää hetken tutustuen e39 alustan rakenteseen ja tehdä uudet johtopäätökset.
Ei enää kiinnostais,oon kohta viettänyt enemmän aikaa auton alla kun ratin ja penkin välissä.vai onko sun pointtis nyt se että se iskarin ja vakaajan välinen matka jossa koiranluu sijaitsee pysyy aina muuttumattomana on se sitten ihan maissa tai että kaaren ja renkaan väliin mahtuu istumaan?
Mistä löytyisi 530d sedanin M-sport alustaan uudet takajouset, kun on molemmat poikki ja leima jäi siitä kiinni. Kuinka paljon on eroa vakiojousiin ja saako ne käymään paikalleen?
En tohtisi lähteä madaltamaan autoa tuosta vakio korkeudesta, kun joutuu liikkumaan myös asfaltin ulkopuolella.
Mistä löytyisi 530d sedanin M-sport alustaan uudet takajouset, kun on molemmat poikki ja leima jäi siitä kiinni. Kuinka paljon on eroa vakiojousiin ja saako ne käymään paikalleen?
En tohtisi lähteä madaltamaan autoa tuosta vakio korkeudesta, kun joutuu liikkumaan myös asfaltin ulkopuolella.
Oliskohan kellään jäänyt jom, ta-technix tai vastaavien e39 halpiscoilien TUV-lappusia pyörimään nurkkiin, olisiko joku ystävällinen ja skannaisi tuollaisen?
Mites muute ku esim. tuol ms-tuonnil sivul on tuota TA-Technixin alustasarjaa, mutta farkun kohdalla lukee, että sisältää vain etutolpat ja perän korkeutta säädetään ilmajousia säätämällä.. Itsellä kun ei ole tota ilmaperää toukas nii passaako toi sedanin sarja sillon vai riittääkö siinä painorajat? :think
Oliko nuo KAW jouset e39:ssä (v8) kovin pintakovat? Etenkin jos vertaa H&R:iin, jotka reilullakin pudotuksella "mukavat".
Jos jollain on tuo 60/40 KAWin setuppi alla, niin paljokoon kaaresta kesköön mitat, edessä ja takana?
Kysyin eräästä jousia myyvästä kaupasta, kuinka paljon nuo madaltaa.
"Hello,
you must subtract the M-lowering, so instead of 60/40mm you will end up approx at 40/20mm front / rear.
I cannot let you know the measurments you require, because it is depending on the condition
of your car, the equipment which is fitted and wear of your suspension."
Onkos sedanni ja touringin etu coilovereilla mitään eroa? Eli jos ostaisin sedaniin tarkoitetu coiloverit eteen, kävisikö ne myös touringin alle? :think
Onnistuuko Sachs Advantage (M-sport) iskareiden asennus käyttäen ns. tavallisia/edullisia jousipuristimia, vai tartteeko oikeasti jonkun erikoisemman? Sachsin sivuilla vaan lukee näin: "Mounting of the aluminium suspension strut (4) is only possible using a special spring compressor (special tool, e.g. Klann KL 15525)." Noissa iskareissa on kai rakenne semmoinen, että se "mäntä" ei lepotilassa tule täysin ulos.
Comment