Originally posted by TJJ
View Post
e39 alustasarja?
Collapse
X
-
Originally posted by tuomoo View PostOliko tuo kulma setuppi farkkuun vai sedaniin? Itsellä kans olis säätö maanantaina farkkuun.. Alle tuli tuo -40/15mm H&R.
Comment
-
-
Originally posted by -JMV- View PostEikös bilstein käytä eibach:ia tai h&r:än jousia noissa sarjoissa. Itellä oli edellisessä e39 540 bilsteinin sprint ja h&r jouset ja oli kyllä todella mukava päästellä. Toisessa e39 oli kw säädettävä alusta ja oli todella pintakova.Tallissa:
BMW E39 535iA
BMW E36 325i
Porsche Cayenne 4.8l V8 twinturbo
Ex
E36 318is
E36 325i
E46 320d
E38 735 V8
E61 530d
E61 535d
F11 535d
Comment
-
-
Originally posted by KATKU View PostAlkoi kans kiinnostamaan noi bilsteinit. Osaako joku kertoa mitä varsinaista eroa noilla B 4 twin tube ja B 6 single tube malleilla on. Iskarit olisi tarkoitus laittaa vakioalustaiseen 530 dA/99 ilman perän aut.säätöä. Vieläparempi, jos joku osaisi suositella, kumpiko noista on parempi.
B4 on bilsteinin halpis sarjaa ja vastaa näitä perus boge ym. iskareita. B6 ja B8 on sitten jämäkämpiä "sport" iskareita.
Comment
-
-
Originally posted by Tome View PostVakiojouset oli ja jotain 380mm edessä ja takana, nyt takana n. 355mm ja edessä n.360mm.
Mistä ihmeestä nuo erot johtuu? Onko sinulla mikä E39? Ja mikä H&R:n sarjan numerokoodi? Mitkä iskarit? Minulla se oli 29742-1 ja vakioiskarit.
Comment
-
-
Originally posted by casino View Postb8 Bilstein Sprint mallia ei edes tehdä farmariin kuin etupäähän. Takana toimii mainiosti B6 sport. Se löytyy myös bilsteinin tehdas luettelosta edellä mainittuun ajoneuvoon.
Pitäis vaan löytää myyjä noilleVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Post
Tuolta kysyin ja heti tuli vastaus et onko autossa M-Technic?
Eikö nuo pumput nyt voi laittaa vaikka on normaali alusta tehtaalta lähtiessä?
H&R madallusjouset löytyy hyllystä jo eteen.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostIhmeellinen juttu tuo korkeus, mittasin oman autoni korkeuden: ennen oli edessä 38cm ja takana 37cm. Nyt on edessä ja takana 34,5cm. Mittaus ei ole tehty suorassa olevalla paikalla vaan keula on ylempänä, kuitenkin samassa paikassa molemmilla kerroilla. Täytyy etsiä täysin suora paikka ja mitata vielä uudestaan.
Mistä ihmeestä nuo erot johtuu? Onko sinulla mikä E39? Ja mikä H&R:n sarjan numerokoodi? Mitkä iskarit? Minulla se oli 29742-1 ja vakioiskarit.
edit: minkä vuoden kottero sulla on? näköjään -98 alkaen on erilainen yläpään limppu, liekö mitä eroa..Last edited by Tome; 07-06-2010, 17:51.
Comment
-
-
Originally posted by Tome View PostAuto on -97 528iA ja keula on tarkkaan mitattuna 355.. sinne tuli eteen kaikki uudet hilut, esim. jousen aluskumit. Koodi jousille on sama (siniset jouset) ja vakioiskarit OEM. En tiä stana onko noissa jousissa muka noin paljon heittoo?
edit: minkä vuoden kottero sulla on? näköjään -98 alkaen on erilainen yläpään limppu, liekö mitä eroa..
Entä jousen alapään asento, mihin kohtaan laitoit sen edessä? Kirjoitin siitä 5.6. tässä viestiketjussa ja siinä oli kuva iskarista.
Oliko sinulla yhä vakiot pohjaanlyöntikumit? Ei kovin paljon olisi jäänyt joustoja jos vakiot olisi laittanut ilman lyhennystä. Nuo M-sportit on n. 25mm vakioita lyhyemmät. Alusta tuntuisi toimivan loistavasti, ei ole pintakova eikä ole ongelmia hidastetöyssyissä.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostMinullakin tuli uudet aluskumit, pohjaanlyöntikumit (m-sport) ja haitarikumit eteen, muut osat on uusittu n. 40tkm sitten. Mittasin nyt tasaisella ja takana oli yhä korkeus 34,5cm ja edessä muutama milli vähemmän. Auto on -99.
Entä jousen alapään asento, mihin kohtaan laitoit sen edessä? Kirjoitin siitä 5.6. tässä viestiketjussa ja siinä oli kuva iskarista.
Oliko sinulla yhä vakiot pohjaanlyöntikumit? Ei kovin paljon olisi jäänyt joustoja jos vakiot olisi laittanut ilman lyhennystä. Nuo M-sportit on n. 25mm vakioita lyhyemmät. Alusta tuntuisi toimivan loistavasti, ei ole pintakova eikä ole ongelmia hidastetöyssyissä.
Comment
-
-
Originally posted by Tome View Posten nyt muista enää tarkkaan sitä jousen pään paikkaa mutta ihan samassa asennossa se ei istunut kuin vakiojousi. Mites nyt kun sinulla on vakioiskari ja lyhyt pohjaanlyöntikumi niin onkos mahdollista että se iskari nyt pääsee oikeasti pohjaamaan vai liekkö miten "ylimitoitettu" tuo vakioiskarin kumi..
Comment
-
-
Sopiiko sachs m-sport iskarin yläpää vakio yläpäähän, eli tähän tukilaakeriin?Mercedes-Benz V250cdi Bluetec W447 -15
Ex:
Toyota Land Cruiser J150, Executive 7p. -10
BMW 530d xDrive A F11 -11
BMW X5 M-Sport individual E70 -08
Mercedes-Benz E270cdi S211 -03
BMW 530dA touring E39 -02
BMW 525 tdsa Touring E34 -94
Toyota avensis 2.0TD wagon -99
Audi 100 2.8 V6 -91
Nissan micra 1.0 -86
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostJäi sitten iskarit sinne ja laitoin nuo vakioiskarit.
Comment
-
Comment