Originally posted by TJJ
View Post
e39 alustasarja?
Collapse
X
-
Mercedes-Benz V250cdi Bluetec W447 -15
Ex:
Toyota Land Cruiser J150, Executive 7p. -10
BMW 530d xDrive A F11 -11
BMW X5 M-Sport individual E70 -08
Mercedes-Benz E270cdi S211 -03
BMW 530dA touring E39 -02
BMW 525 tdsa Touring E34 -94
Toyota avensis 2.0TD wagon -99
Audi 100 2.8 V6 -91
Nissan micra 1.0 -86
-
-
Originally posted by PVBasstard View PostNyt viime viikolla kun ostin m-sport iskarit eteen, niin merkki oli Sacsh 149,90€/kpl
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostPaikalliseen Motonettiin ne tilaa nuo Boget. Toki Sachsit kävisi myös, mutta pyysin nimenomaan Boget. Nyt kun tarkemmin muistelin, ja tutkin vanhoja osia, niin tuo iskari oli näköjään kypsymässä jo ennen madallussarjan asennustakin.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostVoiko noita M-sport iskareita laittaa autoon, jossa alkuperäisenä vakio iskarit vai joutuuko vaihtamaan muitakin osia? Jos joutuu niin mitä?
Ajattelin muuten samalla tehdä korotusta keulaan. Iskaritolpan yläpään ja korin väliin mahtuu 6-7mm korotusrengas ja kiinnitysmutterit kiristyy silti koko pituudeltaan. Va onko tuossa suunnitelmassa jotain pielessä?
Comment
-
-
Originally posted by Martti View PostJuuri näin täytyy asian olla.
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View PostKyllä se alustan madallus vaikuttaa... Uudella iskarilla merkitys ei ole niin suuri, mutta jäykempi jousi yhdessä sen kanssa että vanha iskari toimii madalluksen jälkeen täysin eri alueella, mihin se on ajan kanssa kulunut.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostVoi laittaa, siis madallettuun alustaan. Erona vakioon on jousi, iskari ja pohjaanlyöntikumi.
Ajattelin muuten samalla tehdä korotusta keulaan. Iskaritolpan yläpään ja korin väliin mahtuu 6-7mm korotusrengas ja kiinnitysmutterit kiristyy silti koko pituudeltaan. Va onko tuossa suunnitelmassa jotain pielessä?
Eli autossa tällähetkellä edessä M-sport jouset ja takana touringin normaalialustan ilmapussit. Joka nurkassa normaalialustan iskarit. Mitä mieltä porukka on mitä tuonne taakse kannattaisi iskareiksi laittaa vakiokorkeudella olevien kumipussien kaveriksi jos eteen laitan M-sport iskarit?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostPaikalliseen Motonettiin ne tilaa nuo Boget. Toki Sachsit kävisi myös, mutta pyysin nimenomaan Boget. Nyt kun tarkemmin muistelin, ja tutkin vanhoja osia, niin tuo iskari oli näköjään kypsymässä jo ennen madallussarjan asennustakin.
Nyt kun niitä käsin painamalla testasin, niin ne tuntuu palautuvan nopeasti yläasentoon. Onko kenelläkään muistikuvaa miten muut etuiskarit, lähinnä vakiot, palautuu? Minä kun en millään muista millaiset nuo vakiot etuiskarit oli uutena.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostSachsit sitten minullekin Motonetistä tuli, Bogeja ei saanut.
Nyt kun niitä käsin painamalla testasin, niin ne tuntuu palautuvan nopeasti yläasentoon. Onko kenelläkään muistikuvaa miten muut etuiskarit, lähinnä vakiot, palautuu? Minä kun en millään muista millaiset nuo vakiot etuiskarit oli uutena.
kyllä kaasuiskarit palautuu aina nopeasti.
Comment
-
-
Terve, minulta löytyy autosta alkup. M-sport alusta -96 autosta, josta alkaa olla etuiskarit loppu. Katoin että schiedmannilta 1x iskari maksaa 200 €Mitä suosittelisitte? Kannattaisiko suoraan laittaa madallussetti alle? Bemu2000 sigusta löytyi 360 eurolla sellainen mikä varmasti minulle välttäisi :think
Comment
-
-
Originally posted by rizzo View PostTerve, minulta löytyy autosta alkup. M-sport alusta -96 autosta, josta alkaa olla etuiskarit loppu. Katoin että schiedmannilta 1x iskari maksaa 200 €Mitä suosittelisitte? Kannattaisiko suoraan laittaa madallussetti alle? Bemu2000 sigusta löytyi 360 eurolla sellainen mikä varmasti minulle välttäisi :think
Comment
-
-
Originally posted by AKSU View PostItse laiton tuon madallussetin. Hieman pintakovahan tuo on ja narisee vittumaisesti rattia käännettäessä. En tiedä saako tuota narinaa millään pois, muuta kun ostamalla nyt kuitenkin orggis iskarit ja laittamalla ne orggis m-sport jousien kanssa alle. Tais vaan käydä taas se vanha juttu eli tuli ostettua halvat ja hyvät. Eli kahdet eri iskarit/jouset... Tietysti otan mielellään neuvoja vastaan, kuinka tuo narina saataisiin eliminoitua...
ei coilover koskaan ole yhtä mukava, kuin tavallisilla jousilla oleva alusta. katso kääntäessä mikä kohta siinä liikkuu, eli mistä se narina kuuluu. onhan varmasti oikein kasattu, koska sieltä yläpään laakeristahan sen paketin pitäisi päästä kääntymään, eikä jousista.
ei kuitenkaan pidä ääntä, kun painelee keulaa paikallaan ilman kääntelyä?
Comment
-
-
Olen tilaamassa alustan viikonloppuna. Merkiksi olen päätynyt GT-Cuplineen. Ebayta selatessa huomasin, että saman merkin säädettävä alusta on halvempi kuin normaali. Kannattaa ilmeisesti tilata tuo normaali, kun madallus näyttää olevan sopiva siinäkin? Mitä muuta kannattaisi vaihdattaa samalla, kun alustan laittaa paikoilleen?
Kyseessä nämä sarjat:
Normaali
Säädettävä
Comment
-
Comment