onko kukaan perehtyny m-sport touring ilmajousialustaan sitä vertaa et onko saatavilla jotain aftermarket iskareita taakse? vai onko ainut vaihtoehto laittaa alkuperäiset?
e39 alustasarja?
Collapse
X
-
Originally posted by jeppis View Postonko kukaan perehtyny m-sport touring ilmajousialustaan sitä vertaa et onko saatavilla jotain aftermarket iskareita taakse? vai onko ainut vaihtoehto laittaa alkuperäiset?
Comment
-
-
Olisi nykyinen alusta aika "loppu" niin sanotusti. Ajattelin hankkia tuon H&R 40/15 jousisarjan ja siihen iskarit. Paljon tuo madaltuu normi M-Sport alustaan verrattuna? Vai onko parempia ideaoita.
Tuo keuliminen ja jenkkilaiva pehmeys olisi kiva saada poisLast edited by Enliz; 20-12-2010, 07:34. Reason: edit: Kuvia olisi kiva saada, topicin kyllä kahlasin läpi..now: Mercedes Benz 350e AMG
ex: f30 320i M-Sport
ex: e46 320i M-Sport II
ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
ex: e36 316i Compact
ex: e39 530i M-Sport
ex: e46 320Cd M-Sport II
Comment
-
-
Originally posted by Enliz View PostOlisi nykyinen alusta aika "loppu" niin sanotusti. Ajattelin hankkia tuon H&R 40/15 jousisarjan ja siihen iskarit. Paljon tuo madaltuu normi M-Sport alustaan verrattuna? Vai onko parempia ideaoita.
Tuo keuliminen ja jenkkilaiva pehmeys olisi kiva saada poisLast edited by Heguli 31; 08-01-2011, 10:20.
Comment
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostMinulla tuli omaan E39 540:een "maltillisemmat" 30/15 jouset 180tkm ajetun orkkis M-Sporttien tilalle.Iskareiksi Konin Sportit.Jouset tipautti keulaa vielä entisestään 20-25mm.Perän korkeus pysyi entisellään.Kesällä ihan hyvät ja silmälle nätimpi,mutta nyt lumi keleillä keula "auraa" liikaa.
Ed.Kuvan voin jossain vaiheessa liittää,kun ehdin napsaista.. Tiedän alikokoiset on ja 235 setti odottamassa alle laittoa.
ex E60 530iA -07 M-Sport
ex E39 528iA -99
Comment
-
-
Originally posted by Enliz View PostOlisi nykyinen alusta aika "loppu" niin sanotusti. Ajattelin hankkia tuon H&R 40/15 jousisarjan ja siihen iskarit. Paljon tuo madaltuu normi M-Sport alustaan verrattuna? Vai onko parempia ideaoita.
Tuo keuliminen ja jenkkilaiva pehmeys olisi kiva saada pois
M-Sporttiin tarkoitetut 30/15? jouset madaltaa M-Sporttia sen 20-30mm keulasta.
Comment
-
-
Originally posted by Martti View PostEi M-Sporttiin tarkoitettu 40/15 setti puottaa keulasta vakio M-Sporttia n. 10-15mm. Takana tilanne ei muutu oikeastaan miksikään.
M-Sporttiin tarkoitetut 30/15? jouset madaltaa M-Sporttia sen 20-30mm keulasta.
Eli toisinsanoen mun jos haluan matalemman, niin laitan joko M-Sporttiin tarkoitetun 30/15 jouset M-Sport iskareille tai vaihtoehtoisesti H&R Cup Kit 50/40mm
Tottunut noihin säädettäviin, niin ei ole näistä "senteistä" tarvinnut huolehtia.now: Mercedes Benz 350e AMG
ex: f30 320i M-Sport
ex: e46 320i M-Sport II
ex: e46 330Ci Cabriolet M-Sport II
ex: e36 316i Compact
ex: e39 530i M-Sport
ex: e46 320Cd M-Sport II
Comment
-
-
4 vuosi menossa D2 sarjalla 540 sedanissa. Ei mitään ongelma ja kierteet on lähteneet auki joka syksy/kevät. Pari kertaa korkeuttakin muuttanut. Toimii radalla ja kadulla. Itsellä edessä 12.5kg/mm ja takana 10kg/mm ja ottaisin himpun löysemmät jos nyt valitsisin. Tämän päivän setti taitaa vakiona tullakkin eteen 10kg ja taakse 8kg jousilla, noin arvot. Ympärivuoden ajettu noin 80.000km -30 - +30°C ja hyvin toimii.
Mut ei niitä kannata edelleenkään ostaa koska olen ostanut jo sen ainoa kunnollisen mallin.E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View Post4 vuosi menossa D2 sarjalla 540 sedanissa. Ei mitään ongelma ja kierteet on lähteneet auki joka syksy/kevät. Pari kertaa korkeuttakin muuttanut. Toimii radalla ja kadulla. Itsellä edessä 12.5kg/mm ja takana 10kg/mm ja ottaisin himpun löysemmät jos nyt valitsisin. Tämän päivän setti taitaa vakiona tullakkin eteen 10kg ja taakse 8kg jousilla, noin arvot. Ympärivuoden ajettu noin 80.000km -30 - +30°C ja hyvin toimii.
Mut ei niitä kannata edelleenkään ostaa koska olen ostanut jo sen ainoa kunnollisen mallin.ZX12-R -03
e39 520 -96
Comment
-
-
Originally posted by b1mm3r View Postja tietysti mahottoman kalliit?E91 335iA MSport LCI| Titan Silver
JB4|E85 BEF|IC|Evolve DP|Walbro450|NGK|BMS DCI|PhoenixRacing CP|H&R|xHP S3|BBS CH-R
E36 316i Compact Hellrot
Ex. E39 540iA 1997 Oxford Green
Ex. E39 M5 2001 Oxford Green
Comment
-
-
Originally posted by reekoon View PostIte maksoin aikanaa 799€ ja eikös niitä johonkin 900€ hintaan nykyään saa.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Martti View Post...joka on melkein jäykkyyssäädettävä ja muutenki maaliman paras!
kyllähän tuo monotube setti varmaan yksi parhaista on tuossa hintaluokassa. kunnollisessa alustassa ei katukäytössä jäykkyys säätöjä tarvi.
Comment
-
Comment