Originally posted by Supa
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ABS ja ASC+T valot päällä?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
-
Originally posted by Clavurion View PostOnhan siinä anturin perässä liitin. Itse anturi irtoaa metalliosasta kiertämällä, jos siis se on tarkoitus vaihtaa.
Pääliittimen irroittamisella ja pienellä pyyhkäisyllä katosi vikavalot, mutta aina kun luistattaa perää niin valot syttyy uudelleen. Aamulla tosin hävisivät ja syttyivät 3krt peräkkäin ajaessa, joten vähän kosketushäiriöltä vaikuttanee.Last edited by 174000; 04-02-2010, 09:41.’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Originally posted by 174000 View PostSelvä. Tarkoitus on vain puhdistaa se liitin, en vain huonossa valossa saanut selvää kuinka se lähtee irti.
Pääliittimen irroittamisella ja pienellä pyyhkäisyllä katosi vikavalot, mutta aina kun luistattaa perää niin valot syttyy uudelleen. Aamulla tosin hävisivät ja syttyivät 3krt peräkkäin ajaessa, joten vähän kosketushäiriöltä vaikuttanee.’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Originally posted by 174000 View PostEi auttanut liittimien puhdistus. Vieläkö tätä voi koittaa kotikonstein "hoitaa"?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostEipä siinä kovin kummallista ole enää ilman testeriä tehtävissä. Katsoit varmaan aiemmin linkittämäni vianhakukaavion.Last edited by 174000; 05-02-2010, 08:12.’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Mistäs näitä ABS ja luistoneston antureiden livedataa lukemaan ja vikakoodeja pääsee nollaamaan. Inpa 5.02 on käytössä.
e39 97 525tds. Pääseekö moottorin koodeja katsoo, moottorintyyppiä ei listassa ole.Last edited by Jamppa1983; 07-02-2010, 14:36.Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!
M3 e90 & "M3" e30 turbo
Comment
-
-
Originally posted by 174000 View PostOsaisikohan joku tulkita näitä vikakoodeja? Viittaako nämä tuohon DSC boxivikaan vai mitä mahtaa olla hätänä?
Variant: DSC57
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
81 pressure Sensor Open circuit
Error frequency : 255
Vehicle speed 2.63 km/h
ASC not passiv
ABS-control passiv
stop light switch off
ASC-control passiv
ACB passive
HBA passive
ECD passive
115 pressure Sensor interference
Error frequency : 255
Vehicle speed 2.63 km/h
ASC not passiv
ABS-control passiv
stop light switch off
ASC-control passiv
ACB passive
HBA passive’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Originally posted by duki View PostVasen taka tunnistin paskana... )
Joo sitä minäkin veikkaan tämän palstan kirjoitusten perusteella. Mut ois kai se silti ihan fiksua saada ne vikakooditkin luettuu ettei turhaan tuu antureit vahdeltuu , kun ei nekään ihan ilmasia ole. Eilen ajelin 150km ja kaikki toimi taas normaalisti.
Comment
-
-
Vikakoodin luvussa voi herjata anturin signaalista ja silti vika löytyy konehuoneesta eli boxista. Omassa herjas pahimmillaan jopa kolmesta anturista, mutta ainut toimenpide oli boxin juotosten korjaus. Kokonaiskulut oli kaikkineensa selkeästi alle 200€.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Originally posted by ritariässä View PostVikakoodin luvussa voi herjata anturin signaalista ja silti vika löytyy konehuoneesta eli boxista. Omassa herjas pahimmillaan jopa kolmesta anturista, mutta ainut toimenpide oli boxin juotosten korjaus. Kokonaiskulut oli kaikkineensa selkeästi alle 200€.E39 523i -96 Aspensilber Metallic
Suzuki GSX 750F
Comment
-
Comment