Itel oli sama homma, kiertovesipumppu oli jumissa, lähti toimii ku oli irti ja sai vähän kopauttelua, ja sen lisäks paisarinkorkki oli rikki ni ei ollu kunnolla painetta järjestelmässä, alavesiletku oli aina aivan lötkö, nyt tuntuu uudella korkilla ihan piukeelta..
Kokemukselta sanon että tohon voi olla vaikka mitä vaihtoehtoja Vaihatin omaa kiertovesipumpun,termostaatin ja vaik mitä. Loppujenlopuks selvis, että kannentiiviste oli paskana :s Syyöökö nestettä?
Kokemukselta sanon että tohon voi olla vaikka mitä vaihtoehtoja Vaihatin omaa kiertovesipumpun,termostaatin ja vaik mitä. Loppujenlopuks selvis, että kannentiiviste oli paskana :s Syyöökö nestettä?
Siis ittellä ainaskii toimii ny, ei tarvi näil kovilkaa pakkasil olla ku 22 säädetty lämmöt ni hyvin pöhöttää
Kyl tol bensa-autol on niin lysti ajaa ku vertaa vaikkas tohon emännän S80 D5 Volvoon mistä tulee pelkkää lehmänhenkäystä sisälle..
Huollossa sanoivat että iskarin yläpää takana on vaihtokunnossa, kun perä pitää melkosta narinaa kun sitä pompottaa.. Unohdin vaan kysyä niiltä että kuinka tolla raaskii ajella? Viikon verran se on jo kuulunu ja ens viikolla vasta saa uuden osan. :think
Huollossa sanoivat että iskarin yläpää takana on vaihtokunnossa, kun perä pitää melkosta narinaa kun sitä pompottaa.. Unohdin vaan kysyä niiltä että kuinka tolla raaskii ajella? Viikon verran se on jo kuulunu ja ens viikolla vasta saa uuden osan. :think
Onkohan tuo nyt ihan varma diagnoosi...? Eikös narisija ole yleensä ns. narinahela ja sehän on akselistossa eikä iskarin yläpäässä. Eli tämä osa:
Jaa.. Nyt pistit pahan. En mä sitä osaa aijo maksaa jos se ei ookaan tuo iskarin yläpää. Pitää ottaa puheeks kun vien auton takasin sinne huoltoon. :think
Vaikka se viallinen osa olisi joko/tai niin viitsiikö autolla rallatella ihan normaalisti ens viikon puolelle? Ettei siellä mitään isompaa rikki mene sitten?
Jaa.. Nyt pistit pahan. En mä sitä osaa aijo maksaa jos se ei ookaan tuo iskarin yläpää. Pitää ottaa puheeks kun vien auton takasin sinne huoltoon. :think
Vaikka se viallinen osa olisi joko/tai niin viitsiikö autolla rallatella ihan normaalisti ens viikon puolelle? Ettei siellä mitään isompaa rikki mene sitten?
Kyllä sillä kestää ajaa jos viittii kuunnella sitä narinaa, pyöränkulma siinä voi muuttua kun nivel on väljä. Sitten kun se "narinanivel" alkaa oleen vaihtokunnossa niin jo autoon istahtaessa kuuluu takapyörän kohdalta narahdus.
Kannattaa vaihtaa molemmille puolille samalla kertaa kun tahtovat yhtäaikaisesti väsyä.
Jahas. Kierros parkkihallissa sulattelemassa autoa ja tuli tutkattua että koko syylärin leveydeltä keulan alla oli jäähdytysneste läikät.
Jos paisarin alta vuotaa niin valuttaako se kuinka helposti leveämmälle alueelle?
Vai onko nyt käyny vanhanaikaiset ja kun jouluna pääsi jäätymään nesteet niin se oisi aiheuttanut tuon.
Tuo on siis jo vuotanut pidemmän aikaa (muistaakseni syksyisen kansirempan jälkeen), mutta nyt huomasin että noin leveälle teki lammikoita.
Jahas. Kierros parkkihallissa sulattelemassa autoa ja tuli tutkattua että koko syylärin leveydeltä keulan alla oli jäähdytysneste läikät.
Jos paisarin alta vuotaa niin valuttaako se kuinka helposti leveämmälle alueelle?
Vai onko nyt käyny vanhanaikaiset ja kun jouluna pääsi jäätymään nesteet niin se oisi aiheuttanut tuon.
Tuo on siis jo vuotanut pidemmän aikaa (muistaakseni syksyisen kansirempan jälkeen), mutta nyt huomasin että noin leveälle teki lammikoita.
Paljonkos nuo syylärit on maksanu tuohon?
NISSIN valmistajan paska maksoi 195€. Jos joudut vaihtaan jäähdyttimen niin laita suosiolla BEHR valmistajan jäähdytin.
Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
älä suoraan jäähdytintä vielä ala ostamaan vaan katso mistä se vuotaa koska pohjamuovit levittävät nesteen jokapuolelle auton alustaa.
Parhaimmillaan vain paisarin ala O-rengas on kovettunut ja vuotaa siitä pakkasella(pari euroa ja 15min kun vaihtaa oikein hitaasti :-) )
NISSIN valmistajan paska maksoi 195€. Jos joudut vaihtaan jäähdyttimen niin laita suosiolla BEHR valmistajan jäähdytin.
Mikäs tossa oli niin paskaa? Eikö noi halppikset kestä vai? Ois vaihto itelläki eessä ja kattelin ,että ois tuolla ebayssa hinnat vähä enemmän kohillaan, ku täällä susi rajalla.
Kiertääkö 528 moottorissa neste kannesta, kennoon ja sitten vesiventtiileille vai kannesta venttiileille ja siitä kennoon? Autossa on automaatti ilmastointi ja kiertovesi pumppu.
NISSIN valmistajan paska maksoi 195€. Jos joudut vaihtaan jäähdyttimen niin laita suosiolla BEHR valmistajan jäähdytin.
Onko noissa sitten ollut ongelmia?Esson baarissa vaan tänään kehuivat hyväksi ja uskalsin siten omaanikin tilata.Mitä noissa on ollut vikana,vai onko yksittäiskappaleesta kyse?Tuttu varaosa kauppiaskin suositteli vaihtoehtoja pohdiskellessani.
Vika on kun ei lähde edes -15c pakkasilla käyntiin..
Kaverin e39 530d ei hehkuta ennen starttausta /yms...
Auto Ajettu lämpimään halliin, kone lämmin. 1pytyn hehkun piuha pois , ennen starttia ei hehkuttanu mutta kun lähti käyntiin niin jälki hehku toimi.
Kävikö niin että moottori ÄLYSI olla hehkuttamatta?
Jos oli noin että toimi ok lämpimänä , mutta mikä on että kylmänä ei yritäkkään???
Mutta kun käytin 1pytyn hehkun pois ja testasin. Hehku oli ehjä.
(joo en muista hehkuista tiedä,en jaksanu ottaa imusarjaa pois)
Comment