Originally posted by NikoTD
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by NikoTD View PostKiitti, täytyykin käydä koittamassa jos irtoais.
TeroE60 520dA M-sport
---Ex
E60 520dA, 530dA, 535dA x2, 530iA, 530xdA
E90 330iA, 325iA, 320dA
E39 523iA, 525iA, 530iA x3, 540iA x3, 530dA, ///M5
E34 525iA, R.I.P. (21.01.06)
PPL(A)
Comment
-
-
Originally posted by NikoTD View PostAuto:e39 525DAT 10/2001
Mitenkäs toi MID oikein irtoaa nätitsti ilman ruhjeita?
Mikä mättää reteoissa kun hiljaa soidessa soi ok mutta volumea kun nostaa "normaalille" kuuntelutasolle tai lujalle niin pätkii, pätkäsyjen välit soi "normaali" volumella ja lujemmalle kääntäessä pätkäsyt pitenee jä välissä soidessa rätisee ja pärisee? Autossa siis jälkiasennettu pioneer soitin ja kontissa (alkuperäinen?) alpinen vahvistin. Virtajohto vahvarille ja kaiutinpiuhat näyttäisi olevan vähintäänkin riittävän paksut virrankulkua ajatellen.
Mikä helsvata on kun kuskin nahkapenkissä(tavallinen) vasemman reisituen selkänojanpuoleisessa päädyssä pistemäinen kohta joka meinaa polttaa persiiseen lisäreijänkun penkin lämmitin päällä? Pieni pistemäinen kohta on siis niin kuuma että esim, paljaalla kädellä kun koittaa niin vois luulla että tupakkaan painaa kättä eli onko lämpövastus kärvennellyt itsensä ihan nahkaan kiinni vai häh. Kohdassa kuitenkaan ei näy mitään ja nahka ihan ehjä. Myös sellainen lievä palaneen käry samalla jos lämmitys täysillä pidempään. Voiko vastuksen vaihtaa tai jotenkin asetella uudestaan paikoilleen vai mitäs tuon kanssa tekis?
Eiköhän näillä tiedoilla taas pärjäisi huomiseen
Noihin kahteen muuhun vaivaan otetaan mieluusti vinkkejä vastaan.Last edited by NikoTD; 31-01-2011, 21:13.
Comment
-
-
Originally posted by NikoTD View PostMid tipahtanut jo. Kiitos vastanneille.
Noihin kahteen muuhun vaivaan otetaan mieluusti vinkkejä vastaan.tokihan penkin voi purkaa atomeiksi jolloin varmaan näkee onko sinne tuhoa tullut sisään, mutta se vaatii hieman kädentaitoja ja mielenkiintoa hommaan että sen saa kasaankin vielä saman näköisenä mistä työt aloittaa
BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
-
Originally posted by KuPa View PostJa jälleen olis tietämättömällä kyssäriä ja noihin pariin edelliseenkin odotellaan vielä vastauksia!..eli onkos takalasinpyyhkijä ja -pesuri saman sulakkeen takana (jos näin niin missä ja mikä sulake)? :think Ku ei kumpikaan pelitä, ei siis inahdakkaan kun kokeilee käyttää..
Originally posted by KuPa View PostMoikka. Eikös tuon avaimen pitäisi latautua kun se on virtalukossa, ei siis ole mitään paristoa?? Alko tu emännän avain kettuilemaan, eikä siis avaa ovia kauko-ohjauksella (paitsi ku toooodella harvoin) pitää siis oven lukosta avata...oma toimii kyllä normaalisti. Missäköhän vika mahtaapi olla?? :think"530da touring -00"
Comment
-
-
Originally posted by HC91 View PostEn tiedä voiko tähän antaa mitään universaalivakiota, menekkiin kun vaikuttavat:
-ajotapa
-öljyn viskositeetti
-öljyn haihtuvuus
-yksilölliset erot moottorien kesken
Kolme ensin mainittua vaihtelee itselläkin :think Toisilla menee litra/2000km, toisilla alle litran/10tkm. Itellä on jotain tuolta väliltä, katsotaan nyt mihin asettuu kun öljysuodattimen jalasta ei kuse enää kartanolle ja öljyinä haihtuvuudeltaan vähäinen Teboil 5W-40 Diamond.
Männänrenkaissa on siis eroa M52TU vs. M54:
Aw nm-ring D84.00, stufe 0 1
Aw rechteckting D84X1.5 stufe 0 tue1
Aw oelabstreifring D84 stufe 0 1
NASENMINUTENRING;D=84.00X1.5; 1
Rechteckring 84.000X1.2 asym AN21268 1
Dsf-oelring 84.000X2.0 20-26.5N AN21269
Comment
-
-
Originally posted by KuPa View PostTerve, Yllä oleviin kaipailisin vielä vinkkejä!
Salmiakin muotoinen avain latautuu virtalukosta ja se perinteisempi malli vaatii patterin vaihdon, jos kuluu loppuun. Tuossa vielä kuva selvyydeksi noista avaimista.
Comment
-
-
Originally posted by Esko View PostPyyhkijälle/pesurille sulake on numero 55(20A) ja pitäisi löytyä sieltä takakontista oikean sivuverhoilun takaa missä akkukin on.
Salmiakin muotoinen avain latautuu virtalukosta ja se perinteisempi malli vaatii patterin vaihdon, jos kuluu loppuun. Tuossa vielä kuva selvyydeksi noista avaimista.
Elikkä meikäläisen avainten pitäisi siis latautua virtalukossa...joten vika on sitten jossain muualla..toivotaan jos se vaikka korjautuisi pyhällähengellä tai jotain..!
Kiitokset näistä!"530da touring -00"
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostOnko sille salmiakin muotoiselle avaimelle sitten mitään tehtävissä jos kauko-ohjaus ei toimi?
Uudelleen koodaus tms?
Niin ja tokihan se ite avain voi rikkikin olla
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostOnko tämä yhtä vakava kaikissa m54:ssa vai ainoastaan 3,0 ongelma?
Konehan joutuu kovempaan rasitukseen E39 farkussa kuin E46 sedanissa -> tuonkin pitäisi aiheuttaa lisähajontaa öljynsyöntiin.
Tehtaan ohje öljynkulutuksen mittaukseen taitaa perustua punnitukseen :think
Comment
-
-
Niin.. Eihän näissä vikoja tai ongelmia olekaan, nehän ovat ominaisuuksia. Kyllä mua ainakin henk koht vituttaa muuten kohtuullisen mukavan moottorin ja hienon auton "ominaisuus", että täytyy tyyliin öljypänikkä peräkontissa ajella..
Mun käsityksen mukaan maailmalla on M54B30 öljynsyönnin syyksi hyvin useassa tapauksessa paljastunut venttiilivarren kumit/ohjurit, eikä niinkään männänrenkaat tai jokin muu. Kumi ilmeisesti jotenkin paskalaatuista (liekö korrelaatiota Vanoksen tiivareihin??) ja ihan "repair-kit" löytyy ETK:sta tähän vaivaan.. Tiedä sitten miksi ongelma pääosin näyttää painottuvan varsinkin alkupään B30:siin..:think
Siis tyyliin venttiili on liikkunut radiaalisesti = heilunut, joten kaitpa sieltä joku tippa silloin öljyäkin palotilaan menee..Last edited by Martti; 01-02-2011, 10:37.
Comment
-
Comment