Originally posted by Teppis83
View Post
E39 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kokemukselta sanon että tohon voi olla vaikka mitä vaihtoehtoja
Vaihatin omaa kiertovesipumpun,termostaatin ja vaik mitä. Loppujenlopuks selvis, että kannentiiviste oli paskana :s Syyöökö nestettä?
EX :
-E36 316
-E36 325
-E39 523
-E39 530dA M-Sportx2
-E60 525dA M-Sport x2
-E60 545i Matte white
-E53 x5
-E91 3xx
-
Ainakin touringeissa on facelifteissä. Voip olla sedaneissakin :thinkOriginally posted by arzi View PostMiten yleisiä isofix kiinnikkeet on näissä kolmeyseissä? Onko saanut vain lisävarusteena vai onko vakiokamaa vm -xx alkaen?E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
Siis ittellä ainaskii toimii ny, ei tarvi näil kovilkaa pakkasil olla ku 22 säädetty lämmöt ni hyvin pöhöttääOriginally posted by djs^ View PostKokemukselta sanon että tohon voi olla vaikka mitä vaihtoehtoja
Vaihatin omaa kiertovesipumpun,termostaatin ja vaik mitä. Loppujenlopuks selvis, että kannentiiviste oli paskana :s Syyöökö nestettä?
Kyl tol bensa-autol on niin lysti ajaa ku vertaa vaikkas tohon emännän S80 D5 Volvoon mistä tulee pelkkää lehmänhenkäystä sisälle..
Comment
-
Huollossa sanoivat että iskarin yläpää takana on vaihtokunnossa, kun perä pitää melkosta narinaa kun sitä pompottaa.. Unohdin vaan kysyä niiltä että kuinka tolla raaskii ajella? Viikon verran se on jo kuulunu ja ens viikolla vasta saa uuden osan. :think-05 e61 530d msport
Comment
-
Onkohan tuo nyt ihan varma diagnoosi...? Eikös narisija ole yleensä ns. narinahela ja sehän on akselistossa eikä iskarin yläpäässä. Eli tämä osa:Originally posted by asdf1 View PostHuollossa sanoivat että iskarin yläpää takana on vaihtokunnossa, kun perä pitää melkosta narinaa kun sitä pompottaa.. Unohdin vaan kysyä niiltä että kuinka tolla raaskii ajella? Viikon verran se on jo kuulunu ja ens viikolla vasta saa uuden osan. :think
Comment
-
Jaa.. Nyt pistit pahan. En mä sitä osaa aijo maksaa jos se ei ookaan tuo iskarin yläpää. Pitää ottaa puheeks kun vien auton takasin sinne huoltoon. :thinkOriginally posted by TJJ View PostOnkohan tuo nyt ihan varma diagnoosi...? Eikös narisija ole yleensä ns. narinahela ja sehän on akselistossa eikä iskarin yläpäässä. Eli tämä osa:
http://www.beisansystems.com/procedu..._procedure.htm
Vaikka se viallinen osa olisi joko/tai niin viitsiikö autolla rallatella ihan normaalisti ens viikon puolelle? Ettei siellä mitään isompaa rikki mene sitten?-05 e61 530d msport
Comment
-
Kyllä sillä kestää ajaa jos viittii kuunnella sitä narinaa, pyöränkulma siinä voi muuttua kun nivel on väljä. Sitten kun se "narinanivel" alkaa oleen vaihtokunnossa niin jo autoon istahtaessa kuuluu takapyörän kohdalta narahdus.Originally posted by asdf1 View PostJaa.. Nyt pistit pahan. En mä sitä osaa aijo maksaa jos se ei ookaan tuo iskarin yläpää. Pitää ottaa puheeks kun vien auton takasin sinne huoltoon. :think
Vaikka se viallinen osa olisi joko/tai niin viitsiikö autolla rallatella ihan normaalisti ens viikon puolelle? Ettei siellä mitään isompaa rikki mene sitten?
Kannattaa vaihtaa molemmille puolille samalla kertaa kun tahtovat yhtäaikaisesti väsyä.Current:F31 LCI 320d xdrive M-Sport -19
Past:
F07 LCI 530d xdrive GT M-Sport -15
F31 318d xdrive -14
F07 530d GT-11
E90 330xda LCI -09
E70 X5 3,0sd M-Sport -07
E39 530d M-Sport -03
E39 530iA M-Sport -02
E39 528i -97
E30 320i -88
Comment
-
Jahas. Kierros parkkihallissa sulattelemassa autoa ja tuli tutkattua että koko syylärin leveydeltä keulan alla oli jäähdytysneste läikät.
Jos paisarin alta vuotaa niin valuttaako se kuinka helposti leveämmälle alueelle?
Vai onko nyt käyny vanhanaikaiset ja kun jouluna pääsi jäätymään nesteet niin se oisi aiheuttanut tuon.
Tuo on siis jo vuotanut pidemmän aikaa (muistaakseni syksyisen kansirempan jälkeen), mutta nyt huomasin että noin leveälle teki lammikoita.
Paljonkos nuo syylärit on maksanu tuohon?
Comment
-
NISSIN valmistajan paska maksoi 195€. Jos joudut vaihtaan jäähdyttimen niin laita suosiolla BEHR valmistajan jäähdytin.Originally posted by kaikkone View PostJahas. Kierros parkkihallissa sulattelemassa autoa ja tuli tutkattua että koko syylärin leveydeltä keulan alla oli jäähdytysneste läikät.
Jos paisarin alta vuotaa niin valuttaako se kuinka helposti leveämmälle alueelle?
Vai onko nyt käyny vanhanaikaiset ja kun jouluna pääsi jäätymään nesteet niin se oisi aiheuttanut tuon.
Tuo on siis jo vuotanut pidemmän aikaa (muistaakseni syksyisen kansirempan jälkeen), mutta nyt huomasin että noin leveälle teki lammikoita.
Paljonkos nuo syylärit on maksanu tuohon?Mercedes Benz E -07
BMW 523i -96
Volvo v70t5 -99
Harley Davidson Electra Glide -00
Solifer SM -75
Comment
-
älä suoraan jäähdytintä vielä ala ostamaan vaan katso mistä se vuotaa koska pohjamuovit levittävät nesteen jokapuolelle auton alustaa.
Parhaimmillaan vain paisarin ala O-rengas on kovettunut ja vuotaa siitä pakkasella(pari euroa ja 15min kun vaihtaa oikein hitaasti :-) )
Originally posted by Tomppa80 View PostNISSIN valmistajan paska maksoi 195€. Jos joudut vaihtaan jäähdyttimen niin laita suosiolla BEHR valmistajan jäähdytin.-TT-
F30 320d
Comment
-
Mikäs tossa oli niin paskaa? Eikö noi halppikset kestä vai? Ois vaihto itelläki eessä ja kattelin ,että ois tuolla ebayssa hinnat vähä enemmän kohillaan, ku täällä susi rajalla.Originally posted by Tomppa80 View PostNISSIN valmistajan paska maksoi 195€. Jos joudut vaihtaan jäähdyttimen niin laita suosiolla BEHR valmistajan jäähdytin.
Comment
-
Kiertääkö 528 moottorissa neste kannesta, kennoon ja sitten vesiventtiileille vai kannesta venttiileille ja siitä kennoon? Autossa on automaatti ilmastointi ja kiertovesi pumppu.
Sotkamo Connection
Comment
-
Onko noissa sitten ollut ongelmia?Esson baarissa vaan tänään kehuivat hyväksi ja uskalsin siten omaanikin tilata.Mitä noissa on ollut vikana,vai onko yksittäiskappaleesta kyse?Tuttu varaosa kauppiaskin suositteli vaihtoehtoja pohdiskellessani.Originally posted by Tomppa80 View PostNISSIN valmistajan paska maksoi 195€. Jos joudut vaihtaan jäähdyttimen niin laita suosiolla BEHR valmistajan jäähdytin.
Comment
-
Vika on kun ei lähde edes -15c pakkasilla käyntiin..
Kaverin e39 530d ei hehkuta ennen starttausta /yms...
Auto Ajettu lämpimään halliin, kone lämmin. 1pytyn hehkun piuha pois , ennen starttia ei hehkuttanu mutta kun lähti käyntiin niin jälki hehku toimi.
Kävikö niin että moottori ÄLYSI olla hehkuttamatta?
Jos oli noin että toimi ok lämpimänä , mutta mikä on että kylmänä ei yritäkkään???
Mutta kun käytin 1pytyn hehkun pois ja testasin. Hehku oli ehjä.
(joo en muista hehkuista tiedä,en jaksanu ottaa imusarjaa pois)Last edited by vaappu; 18-02-2011, 19:27.mb 519 täys pitkä
mb 316 tela/mopon kuskaus alusta
e30 m50b28 MadMax edit, feat Rotrex + boosted by Holset.
e31 850i Miljoonan markan bmw.
e21. Kimppa rassi.
Awd corolla turbo.+420whp..
Comment
Comment