mitähän mahtaa kustantaa lohkolämmittimen asennus autoon? ja sisätilapistoke samaan konkurssiin eipä tullu kesällä mieleen autoa ostaessa tarkistaa onko lämppäriä ja että takapenkit on kiinteitä. mikä vi**n järki niissä on? ja saisko ne jotenki modattua kaatuviksi?
530d defan säteilylämmitin+sisähaara n.270e.
Liikkeessä asennettuna hinta jossain 500e-600e paikkeilla.
thänks mites jos ite yrittäis asentaa, onko ihan avaruustiedettä (toisin sanoen piuha/relehelvetti) ja onko jossain ohjeita saatavilla?
Eihän siinä ole mitään muuta kun laittaa kiinni, ja vetää sen piuhan sieltä mistä parhaimmaksi näkee ja mihin haluaa. Ja johdot/haaroitus osa on yksinkertaisuudessaan niin helpoilla "töpseli" liitoksilla että ei helpompaa voisi enää olla.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
The choice of proper coil springs depends on the options installed on your vehicle. Refer to your local BMW dealer for details.
Sitä tässä olen pähkäillyt itsekin, pitäisi saada M-Sport jouset ainakin eteen mutta kun ei tiedä hintoja/var.os.nroa
Hartikaiselta/Wetteriltä kysymällä selviää?
Noiden varaosanumeroiden selvittäminen onkin hankalampi juttu kuin äkkiseltään arvaakaan... tai sitten itse sain asiantuntematonta palvelua. Aikanaan kun omaan 528 Touringiin kyselin eteen M-sport jousia Hartikaiselta niin ei ne osannut sanoa varaosanumeroa. Olisi pitänyt olla sellaisen auton rekisterinumero tai runkonumero jossa nämä on jo tehtaalta tullessa. Eivät kuulemma näe sellaisten osien varaosanumeroita jotka autoon ei alkuperäisesti kuulu.
Eihän siinä ole mitään muuta kun laittaa kiinni, ja vetää sen piuhan sieltä mistä parhaimmaksi näkee ja mihin haluaa. Ja johdot/haaroitus osa on yksinkertaisuudessaan niin helpoilla "töpseli" liitoksilla että ei helpompaa voisi enää olla.
Eli kannattaa miettiä laittaako itse vai maksaako sen ~300e asennuksesta
Eli kannattaa miettiä laittaako itse vai maksaako sen ~300e asennuksesta
Aivan.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Noiden varaosanumeroiden selvittäminen onkin hankalampi juttu kuin äkkiseltään arvaakaan... tai sitten itse sain asiantuntematonta palvelua. Aikanaan kun omaan 528 Touringiin kyselin eteen M-sport jousia Hartikaiselta niin ei ne osannut sanoa varaosanumeroa. Olisi pitänyt olla sellaisen auton rekisterinumero tai runkonumero jossa nämä on jo tehtaalta tullessa. Eivät kuulemma näe sellaisten osien varaosanumeroita jotka autoon ei alkuperäisesti kuulu.
Olisi ihan hyvä tietää käykö 6 syl. koneisten m-sport jouset kasi moottorisiin malleihin joissa on m-sport alusta, sitä olen yrittänyt selvittää, painoerohan moottoreilla ei liene paljon.
Mitenkäs näissä vanhemmissa E39:eissä kuten 97 vuoden vermees. Pystynkö hommaamaan jostain uuden avaimen halvemmalla kuin mega-autosta. Sanoivat uuden avaimen hinnaksi jotai 180eur, ja sanoi ettei tuossa avaimessa ole mitään ajonestosirua jne O.o...
Comment